Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

A sprawdzamy przy ciepłym silniku czy zimnym? Włączonym, wyłączonym, przy pełnym obiegu czy zamkniętym? Nie znam się, więc pytam.

Google nawet nie wie, wszędzie ludzie różne rzeczy piszą.

Edytowane przez Michal_C
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ciepłym silniku płyn jest gorący i w zbiorniczku jest podciśnienie. Najlepiej sprawdzać na zimnym silniku.

Po drugie masz pod zgrzewem i nad zgrzewem linie które sygnalizują max i min. Spokojnie możesz dolać do maxa.

Edytowane przez AdamiGo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja do mojego M3 ostatnio dolałem płynu, bo zaczynało go sporo brakować - już poniżej minimum.

A że dolewałem też go sporo (ok 500 ml) już rok temu, więc to musi być jakaś usterka (nie powinno być takich braków po jednym sezonie).

Co to może być?

Pod korkami nic nie ma, żadnych osadów, też jakiś wycieków większych pod autem nie zauważyłem (chyba że w złe miejsce patrzę).

Ktoś miał coś podobnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja do mojego M3 ostatnio dolałem płynu, bo zaczynało go sporo brakować - już poniżej minimum.

A że dolewałem też go sporo (ok 500 ml) już rok temu, więc to musi być jakaś usterka (nie powinno być takich braków po jednym sezonie).

Co to może być?

Pod korkami nic nie ma, żadnych osadów, też jakiś wycieków większych pod autem nie zauważyłem (chyba że w złe miejsce patrzę).

Ktoś miał coś podobnego?

Witam

Podjąłem temat poziomu płynu ponieważ miałem drobny wyciek z trójnika instalacji gazowej ale po dokręceniu opaski jest ok uzupełniłem płyn

Kolego muuu masz może instalację LPG ?

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam właśnie LPG.