Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

A sprawdzamy przy ciepłym silniku czy zimnym? Włączonym, wyłączonym, przy pełnym obiegu czy zamkniętym? Nie znam się, więc pytam.

Google nawet nie wie, wszędzie ludzie różne rzeczy piszą.

Edytowane przez Michal_C
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ciepłym silniku płyn jest gorący i w zbiorniczku jest podciśnienie. Najlepiej sprawdzać na zimnym silniku.

Po drugie masz pod zgrzewem i nad zgrzewem linie które sygnalizują max i min. Spokojnie możesz dolać do maxa.

Edytowane przez AdamiGo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja do mojego M3 ostatnio dolałem płynu, bo zaczynało go sporo brakować - już poniżej minimum.

A że dolewałem też go sporo (ok 500 ml) już rok temu, więc to musi być jakaś usterka (nie powinno być takich braków po jednym sezonie).

Co to może być?

Pod korkami nic nie ma, żadnych osadów, też jakiś wycieków większych pod autem nie zauważyłem (chyba że w złe miejsce patrzę).

Ktoś miał coś podobnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja do mojego M3 ostatnio dolałem płynu, bo zaczynało go sporo brakować - już poniżej minimum.

A że dolewałem też go sporo (ok 500 ml) już rok temu, więc to musi być jakaś usterka (nie powinno być takich braków po jednym sezonie).

Co to może być?

Pod korkami nic nie ma, żadnych osadów, też jakiś wycieków większych pod autem nie zauważyłem (chyba że w złe miejsce patrzę).

Ktoś miał coś podobnego?

Witam

Podjąłem temat poziomu płynu ponieważ miałem drobny wyciek z trójnika instalacji gazowej ale po dokręceniu opaski jest ok uzupełniłem płyn

Kolego muuu masz może instalację LPG ?

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam właśnie LPG.

Tak pytałem, bo widzę tu po forum, że moje auto ma większość usterek typowych dla tego modelu (np strzelające zawiasy w drzwiach, cieknący zawór w przewodach klimatyzacji), więc może i też coś jest "klasycznego" z tym płynem ;-)

Edytowane przez muuu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Odgrzeję temat - czy te linie max i min to faktycznie te zaznaczone na zielono i czerwono? Czy to ta na czerwono i ta na czarno...?

 

Przyglądnąłem się dokładnie u siebie i znalazłem  :)

Edytowane przez conqest
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!