Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zegarek w Megane III


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Od dwóch dni jestem użytkownikiem Renault Megane III Coupe z 2009 roku. Jestem bardzo zadowolony z zakupu, jednak irytuje mnie pewne drobnostka. Mianowicie nie mogę ustawić zegarka na wyświetlaczu radia ;/ mam wersję bez navi, zwykłe radio z bluetooth + pilot po prawej stronie kierownicy, Sprawa wygląda następująco, zegarek pokazuje zupełnie inną godzinę niż jest, ciągle miga (zarówno godzina jak i minuty), ale czas odlicza normalnie. Przeszukując internet wchodziłem już w ustawienia radia, gdzie są ustawienia systemowe i tam powinna być opcja "ZEGAR" do ustawiania, ale u mnie tego nie ma, nie wiem dlaczego. Innym sposobem jaki znalazłem to przytrzymanie lewego, górnego przycisku na wspomnianym pilocie, do momentu aż zegarek zacznie migać, ale u mnie ciągle mija i po trzymaniu guzika nic się nie dzieje. Co jeszcze mogę spróbować? Dzwoniłem do poprzedniego właściciela i powiedział, że też nie wiedział jak to ustawić i ciągle tak miał. Mnie to strasznie irytuje i tak tego nie zostawię, ale nie mam pojęcia co mogę zrobić. Myślałem, żeby odłączyć akumulator i po odczekaniu tych 20 min znowu spróbować trzymać przycisk na pilocie, ale wątpię czy coś to da. Zostaje mi chyba tylko aso, ale martwię się, że i tam mi nie pomogą, wtedy będę skazany na patrzenie na nieszczęsną godzinę... Bardzo proszę o jakieś rady. Może to trzymanie guzika powinno odbywać się poprzedzone jakąś funkcją, czy coś? Ja próbowałem przy włączonym radiu. Czekam na odpowiedzi i serdecznie pozdrawiam.

 

Dodano: 04 paź 2016 - 17:12

OK, byłem dzisiaj w ASO Renault. Panowie na początku byli w szoku i patrzyli na mnie jak na głupka, który nie umie ustawić zegarka w samochodzie, potem ja patrzyłem na nich, jak we trzech główkowali co się dzieje. Suma sumarum nie udało się. Jedne pan stwierdził, że muszę się umówić do elektryka, bo gdzieś wyczytał, że opcję "Zegar" w radiu da się dograć z CLIP'a. Chyba nie mam wyjścia i muszę się umówić. Ciekawe tylko, czy faktycznie istnieje taka możliwość, bo jak nie to wyprodukowali mi samochód bez ustawień godziny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Papuga :!:

Dzięki wielkie za odpowiedź :)

 

Dodano: 08 paź 2016 - 09:59

Byłem wczoraj ponownie w serwisie, oczywiście "pan elektryk" podpiął komputer, zobaczył po przypisanym numerze vin, że radio jest z innego samochodu i powiedział, że nic nie da się zrobić i żebym w samochodzie miał zegarek to muszę kupić radio z samochodu o takim samym wyposażeniu, ale wtedy nie wiadomo, czy radio się zgra z samochodem i w ogóle będzie działało... Oczywiście wszystko trwało 5 min a zostałem skasowany jakby mi co najmniej nowe radio dali. Ewentualnie doradzili dokupienie od nich nowego "czystego" radia do programowania za bagatela 2 tys zł. Nie wiem co mam teraz w sumie zrobić, chyba kupię jakieś używane radio z takiego samego modelu i wyposażenia samochodu i może zadziała, bo w końcu to co mam teraz też jest z innego, a działa. Myślałem, że nie będzie problemu z dograniem do radia innego oprogramowania, ale tak jak mówiłem, wg. pana z serwisu nie da się.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Teraz jest cieplo w soboty mozna posiedziec na dworze dluzej to o 0 00 sciagnij kleme z akumulatora i bedzie godzina zgodna z tym co masz na telefonie czy zwgarku na reku maks roznica to minuta w zaleznosci jak szybko podlaczysz kleme ponownie po co kase wydawac a swoja droga dobry myk ze ktos dokupuje radia nie z tego poziomu wyposazenia niz auta

:lapka:
REGULAMIN Forum się kłania pkt  5.6, 5.7 :!: - Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była by możliwość resetu o 0.00 ale jeszcze zostaję miganie. Cinas udzielisz instrukcji jak wyłączy to w radiu. W menu nie mam opcji ustawiania zegara. Czytałem trochę forum i widzę że nie takie rzeczy robisz. Szacunk

 

Nikt nic nie napisze? Trzeba do kogoś od radyjek zanieś czy aso zostaję. Dzis trochę siedziałem na kompie i znalazłem w audio jakąś opcje godziny ale była dezaktywowana. Prosze o trochę zrozumienia renówke mam 3 tyg. więc liczę na pomoc.

Nikt nic nie napisze? Trzeba do kogoś od radyjek zanieś czy aso zostaję. Dzis trochę siedziałem na kompie i znalazłem w audio jakąś opcje godziny ale była dezaktywowana. Prosze o trochę zrozumienia renówke mam 3 tyg. więc liczę na pomoc. 

Megane 3 1.6 100 koni benzyna tak jeśli chodzi o ścisłość. Wersja uboga z Austri. Chcę założyć mikrofon czujnik opadow-zmierzchu lusterko fotochromatyczne i halogeny .Na razie walczę z radiem. Nie mam nawet taśm w slupkach do podlaczenia i kostek w wiazce głównej od deski.Taka nędza. Musze zrobic wiazke do mikrofonu.Wiem jest dużo manuali i je czytałem ale myślę że na forum są życzliwi uludzie ktorzy w razie czego posłużą wiedzą i pomocą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli kupiłeś radio z samochodu, który miał nawigację a ty jej nie masz, to opcja ustawiania zegara jest w nim nieaktywna (zasadniczo w menu radia w ogóle jej nie ma). Z tego co się orientuję to kolega @cinas może je przeprogramować, co wiąże się najrawdopodobniej z wysłaniem do niego radia i opłatą za jego robotę. Alternatywą jest zakup radia na jakimś portalu i doprecyzowanie ze sprzedającym, czy radio aby na pewno pochodzi z samochodu bez nawigacji, wtedy opcja ustawiania zegara będzie aktywna. Wybór należy do ciebie, trzeba skalkulować po prostu koszty. A tak na marginesie to życzę wytrwałości w podnoszeniu standardu autka, satysfakcja po skończonej robocie - bezcenna ?. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz ddt4all, musisz dorobić kabel do multimedia renault (jak to zrobić są opisy na tym forum i YT ) by połączyć się z radiem. Ustawiasz nawigację na "no present".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!