Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jakie świece żarowe kupić


kowalikd

Rekomendowane odpowiedzi

A tak przy okazji czy ktoś doradzi mi której firmy świece najlepiej wybrać? Aktualnie oryginalne świece można dostać w cenie około 100zł za szt. Może któraś z firm produkuje równie dobrej jakości świece w niższej cenie?

 

Mój odnośnik do sklepu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem Denso, gość w sklepie mówił, że są dobre jakościowo i w dobrej cenie. Jutro jadę na wymianę i zobaczymy jak będą działać.

 

Dodano: 17 sty 2017 - 16:37

Jestem po wymianie świec żarowych, mogę powiedzieć, że różnica jest kolosalna, samochód teraz odpala dosłownie od strzała gdzie wcześniej musiał kilka sekund grzać. U mnie fabrycznie były złożone świece firmy Beru, ja założyłem Denso. Samochód po odpaleniu pracuje równo, zobaczymy przy większych temperaturach ujemnych jak będzie się zachowywać, ale jak na razie jest w porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz te stare, wymienione świece?

Mierzyłeś je może omomierzem żeby sprawdzić czy są spalone?

 

Zastanawia mnie czemu tak szybko miałeś problem z tymi świecami.

Moja megane ma 7 lat , świece nigdy nie ruszane, pali na dotyk.

Aż strach pomyśleć, , czy da się je wykręcić, jak by trzeba je było wymienić.

 

Znalazłem te same świece ciut taniej, jak by ktoś potrzebował kupić, to podaję linka

http://allegro.pl/swieca-zarowa-denso-renault-megane-iii-i6619995212.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przedostatni łikend w sobotę rano termometr w aucie pokazywał -21C , silnik bezproblemowo odpalił , świece grzały się jakieś 4-5 sekund. Auto ma przebieg 260 tys km, w dni robocze jest palone codziennie 2-4 razy. W łikendy czasami nie jeździ.

Rekordowa temperatura przy której uruchamiałem to auto to było -28C ( kilka lat temu) , też ruszyło, świece grzały wtedy może nawet 10 sekund.

Edytowane przez kacper69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój też odpalał bez problemu tylko na początku zimny trochę nierówno chodził, a przy -17 pracował na początku jakby nie chodził na jeden cylinder po kilku minutach wszystko wracało do normy. Ja mam auto z niemiec i ma teraz 82 tys przebiegu, jest ten start-stop, którego niemiec podejrzewam używał i może dlatego szybciej się zużyły. Mam stare świece, widać, że są już czarne i dosyć mocno zużyte, grzać grzały i pewnie bym jeszcze przejeździł na nich ze 20 tys ale wolę wymienić i mieć spokój, potem się zapieką i byłby problem z odkręceniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten start-stop nie używa świec do grzania silnika.

System działa tylko przy dodatniej temperaturze otoczenia i jak silnik troszkę się rozgrzeje.

 

A dużo siły trzeba użyć aby wykręcić w dci 1.5 taką świecę żarową?

Czy trzeba coś wcześniej na nią lać itp?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!