Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dziś montowana jest instalacja


marian07

Rekomendowane odpowiedzi

Trochę czasu zabrało wybranie instalatora, ale w końcu przeważyło na warsztat z Pionek. Dzwoniłem w kilka miejsc, te które od razu podawały cenę (bez pytania o cokolwiek) odrzucałem. Zostały dwa warsztaty gdzie konkretnie pytali jaki pojazd, dokładnie jaki silnik itp. Więc wybrałem ten który stosuje nawiertki w kolektorze alu, oczywiście z demontażem kolektora, bardzo blisko wtrysków pb. ( ten drugi warsztat zapewniał że w plastiku będzie na pewno OK i "będzie pan zadowolony", tak robimy i jeżdżą). Wtryski będą pojedyńcze. A jakie komponenty to w szczegółach zdałem się na instalatora, zobaczymy co i jak wyjdzie z tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To będę wiedział jutro - po założeniu. Może trochę po bandzie poszedłem ale pozostawiłem wybór warsztatowi. Nie mam doświadczenia praktycznego z tym co teraz na rynku jest (drugi samochód mam na listwie valtek, w sumie chodzi debest już 120ts; ale to podobno prechistoria)- więc ustaliliśmy że ma być w miarę górna półka elementów składowych. Jak tylko będzie to cyknę fotkę jak to sie prezentuje oraz opiszę co wceszło w skład.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parownik reduktor i zawór odc: Tomasetto alaska

Zbiornik 47l

Wielozawór: tomasetto

Sterownik: AG Zenit Pro OBD

Wtryski: Herkules GISM-I1000

Filtr AG F-1 Twister

Do tego wlew pod klapką, pokrowiec.

Gwarancja 24m, (na gumy reduktora z zastrzeżeniem 50ts).

Emulator paliwa – tutaj sprawa jest taka że być może nie będzie potrzebny, jeśli jednak będzie to go dołożą przy przeglądzie po 1ts. Następne przeglądy co 15ts.

Cena: 2200, faktura.

Na razie zrobiłem 40km, nic się nie zapala, nie odczuwam zmian podczas jazdy.

Fotki załączam – oby chodziło OK.

post-98548-0-33105600-1489732852_thumb.jpg

post-98548-0-60805600-1489732860_thumb.jpg

post-98548-0-51409200-1489732867_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Montaż wygląda b. dobrze, ale Alaska - mocno na styk.

AC SA (producent Staga) zaleca ją do max. 90KM. Nie należy się sugerować tym, co deklaruje producent (że niby do 140KM bo to jedna wielka bujda, ale gazownicy w to wierzą, bo Alaska jest tania).

 

Oczywiście, oby wszystko hulało jak trzeba.

 

Stelaż pod butlą masz?

Możesz wrzucić zdjęcie całej komory silnika?

Edytowane przez deku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alaska nie wyrabia, wiadomo od lat, instalacja będzie się podpierać benzyną przy ostrym bucie, przetestowałem w vectrze B.

Do spokojnej jazdy wystarczy, szybko się nagrzewa, stabilna, solidna konstrukcja.

Najważniejsze to lać i nie zaglądać pod maskę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alaska nie wyrabia, wiadomo od lat, instalacja będzie się podpierać benzyną przy ostrym bucie, przetestowałem w vectrze B.

Do spokojnej jazdy wystarczy, szybko się nagrzewa, stabilna, solidna konstrukcja.

Najważniejsze to lać i nie zaglądać pod maskę.

Alaska wyrobi te 110 kucy przy szybkich wtryskach i porządnym strojeniu ale nie zimą przy -15, -20. W moim poprzednim samochodzie przy takich temp. się termicznie nie wyrabiała. Poza tym było ok, sonda przy odcince "stała na bogato". Jakie są herkulesy - nie wiem. Dobra cena tej instalki - powodzenia :)

Edytowane przez mich64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reduktor Alaska miałem w Clio II 1.4 75KM i chodziło to dobrze, ale Ty masz 110KM a gdzie jeszcze zapas. Oby chodziło i żeby nie było później problemów że przełącza Ci się na PB przy bucie w podłodze.

 

Mam Coupe i weszła butla 59L bez podnoszenia wykładziny w bagażniku..

 

Oby sprawowało się jak najlepiej i tego Ci życzę ale po kosztach poszli nieziemsko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra cena tej instalki - powodzenia

Cena dobra, ale szkoda, że nie powiedział wcześniej o Alasce, bo Zenit+Herkulesy+ściągany kolektor do nawiertów to dobra opcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze że nie bardzo siedzę w temacie i zdałem się na fachmana. Gość ma długoletni staż, dwóch znajomych pomyka na jego instalacjach od paru lat i jest OK.

A ćwieka to mi teraz zabiliście z tą Alaską konkretnie. W temacie reduktorów to wiem tyle że to część składowa instalacji. Ale że z racji wieku i usposobienia to ja w porywach 130 równej jazdy na autostradzie a poza nią to już bez szaleństw, tak przepisowo + góra 20%, więc pewnie będzie z zapasem i myślę że "bedzie pan zadowolony". Fotka całej komory - dla deku.

post-98548-0-41092200-1489769792_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Generalnie Alaska do 1.4 starcza :) (wiem bo miałem w I PH3)

2. Podciśnienie zj....... powinno być jak najbliżej przepustnicy.

3. reszta OK. Lub bardziej niż OK. wtryski moim zdaniem BDB.

 

Jeździć i lać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Po przejechaniu około 800km czyli 2 dotankowania po ok 400 wyszło:

- ani razu żaden czek nie zaświecił się

- spalanie między 7 a 8 ze wskazaniem na równe 7,5

- w tym czasie benzynka mówi że to 6,7 czyli zwyżka taka standard

- oczywiście wymaga dołożenia emulatora, ale dwa razy mu się udało że zatrybił sam, tzn przy rannym odpaleniu stwierdził że benzyny jest tyle ile jest choć wieczorem i krzyczał że ma prawie zero.

 

Odpukać jestem zadowolony :notacrook:

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!