Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Polerka


blake

Rekomendowane odpowiedzi

witam serdecznie, otóż chciałem zapytać o efekt polerki, mój znajomy robił mi polerke całego samochodu, kolor czarny. Samochód był po części malowany parę elementów i wyglądały te elementy świetnie świeżo po malowaniu, gdy wszystko spasował zabrał się za polerke. Po polerce pod światło na całym aucie widzę koliste kreski najprawdopodobniej z tego czegoś czym jechał maszyna, strasznie to wygląda, na mase pod światło wygląda jakby miała z parę lat, lakier piękny ale te kreski wszędzie. Powiedzcie mi czy to tak ma być czy muszę coś z tym zrobić, dodam że jestem zielony w tym temacie. Na koniec powiedział, że da mi jakieś mleczko i sobie mam dokładnie mikrofibra wetrzec, ale czy to coś da?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak nie ma być, to ewidentnie spartolona robota. Oddaj samochód do specjalisty od detailingu jeśli chcesz mieć porządnie zrobiony lakier. Samemu też można, ale jeśli się nie znasz, to lepiej nie ruszaj. Wrzuć jakieś zdjęcia, bo teraz zgaduję co mogło pójść nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie jest w ogóle polerowane:) To są zwykłe rysy od mycia, tzw "swirle". Mój samochód właśnie tak wygląda, a dopiero będę się za polerowanie zabierał. Ale pogadamy jak wrzucisz zdjęcia swojego samochodu.

Edytowane przez Michal_C
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

omg to u mnie jest masakra, niewiem jak on to zrobił lakier nabrał barw, ale te kreski się porobiły, jakby z pod maszyny takie zaokrąglone ślady, jak mówiłem po 15 wrzucę parę zdjęć, do usłyszenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miał brudną gąbkę,futro(zależy czym robił) ,wystarczy że jedno malutkie ziarko złapała gąbka i taki efekt.Takich rys jak na foto 2 nie zlikwidujesz mleczkiem, trzeba

użyć pasty przynajmniej średnio ściernej, a jak rysy głębsze to bez cięcia papierem się nie obejdzie.Mleczkiem to na koniec się robi, ale nie może być takich wad i bez maszyny się nie obejdzie.Spartolił strasznie ,a istnieje jeszcze ryzyko przetarcia do bazy przy likwidowaniu tych rys i wtedy ratuje tylko ponowne lakierowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tutaj zdjęcia nowo pomalowanej maski, maska była malowana 2 dni temu i wyglądała przed zabiegiem bardzo ślicznie a teraz sami oceńcie, tak tego nie widać, ale jak przyjdzie słońce to będzie wstyd gdzieś jechać... całe auto takie jest, mówił że to jeszcze będzie maszyna mleczko wierane i że to czarny kolor więc wszystko będzie widać i że to normalne po polerce tak ma być i że pod lampa zawsze takie kreski wychodzą, ale normalnie tego nie będzie widać, niewiem sam co myśleć, doradzicie coś...

post-98690-0-16571500-1490386171_thumb.jpg

post-98690-0-58667700-1490386197_thumb.jpg

post-98690-0-60732800-1490386234_thumb.jpg

post-98690-0-75965000-1490386276_thumb.jpg

Edytowane przez blake
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki bajzel... w moim pięcioletnim samochodzie jest lepiej. Są dwie opcje:

1 - facetowi się nie chciało i teraz rżnie głupa, że tak ma być.

2 - facet nie potrafi, i teraz rżnie głupa, że tak ma być.

 

Dobrze to nazwałeś - masakra. Co z tym zrobić formalnie? Pewnie są osoby bardziej kompetentne w tym temacie na forum, może coś podpowiedzą. Czy masz fakturę na to? Paragon? Cokolwiek udokumentowane? Ja bym mu samochodu nie oddał. Żądałbym zwrotu części kosztów i jechał na korektę gdzieś, gdzie ludzie wiedzą/lubią co robią. Można to niby samemu poprawić - ale to już trzeba sprzętu, produktów, wprawy, i czasu.

 

PS. Tak sobie jeszcze raz przeczytałem Twój post. Czy ten człowiek mówił, że jeszcze coś będzie robił przy tym? Jeśli tak, to może faktycznie się zna, a to co widzimy to po prostu wstępny szlif nowego klaru. Jeśli to efekt końcowy, to reklamacja.

Edytowane przez Michal_C
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to, że samochód kupiłem z nim on go robi od początku zrobił wszystko ładnie, jest to mąż mojej dziewczyny kuzynki i ciężka sytuacja trochę z tym bo to bez żadnych faktor paragonów. Zaczęło się po polerce sami widzicie, niewiem co zrobić, oceńcie ktoś jeszcze

 

Dodano: 24 mar 2017 - 22:01

Mówił, że jeszcze jakieś mleczko będzie wcierał o tyle mi wiadomo, trochę jestem szczerze wku....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie korekta lakieru składa się z kilku etapów. Ponieważ było to ręczne malowanie, zapewnie chciał wyrównać warstwę lakieru bezbarwnego. Tu trzeba nieco mocniejszych past, twardszych padów. Efekt tego jest podobny do Twoich zdjęć. Potem dopiero używa się lżejszych past i padów polerujących, by usunąć rysy pozostawione przez poprzednie cięższe ścieranie. Sytuacja nieco analogiczna do szlifowania drewna - najpierw mocno ścierny papier na wyrównanie powierzchni, potem lżejsze do połysku. Więc teoretycznie nie masz się jeszcze czym przejmować. Nie masz w tej chwili wiele do stracenia, więc proponuję być dobrej myśli, tym bardziej że sam napisałeś, iż robił wszystko ładnie. Nieco sytuacja inaczej teraz się rysuje względem pierwszego postu:) Będzie dobrze, ale daj znać o postępach.

Edytowane przez Michal_C
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to wygląda jakby zaczął polerować brudny lakier. Wszystko jest do uratowania, ale nie ręcznie. Żadne mleczka i tego typu pierdoły. Tylko to zamaskujesz i to też nie końca. Wieloetapowa fachowa korekta lakieru to jedyne wyjście. Koszt w szanującej się firmie detailingowej to ok. 100-150 zł. za element lub ok. 700 zł. za całe auto. Dodatkowo jakieś zabezpieczenie (ceramika lub twardy wosk).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!