Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

R-LINK 2 a Android Auto w Megane IV


kornik1986

Rekomendowane odpowiedzi

Udało się ? Wlazłem w developera i uruchomiłem AA. Robiłem jak na filmie i przy okazji włączyłem dźwięki silnika hehe. Fajnie mieć normalną mapę googla tylko mam mały ekran i chmurka od nawigacji zasłania kawałek mapy. Nie sprawdzałem podczas jazdy czy znika ale na postoju to przeszkadza. Późno już i żona chciała mnie zabić, więc nie miałem czasu testować.

Jutro wieczorem posiedzę w aucie i włączę chyba wszystko co się da w Developerze. 

Czeka mnie jeszcze podpięcie kamery cofania. Instrukcję mam w którą dziurę wetknąć przewody ale kusi mnie żeby włączyć pod główny ekran i z DV da się. Myślałem o kamerze z wyświetlaczem w lusterku ale sam nie wiem. No prościej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Mam AA uruchomione na 3.3 (po samodzielnym upgrade z 2.2). G-mapsy, Ważę, muzyka działają- jest spoko. Ostatnio próbowałem z yanosikiem. Po zainstalowaniu w telefonie, pojawia się ładnie w AA i daje się uruchomić i wyszukać trasę. Ale już samo nawigowanie  strasznie się tnie. Aktualizacją pozycji idzie strasznie skokowo. Zacina się na długo. No nieużyteczne to jest. Spotkaliście się z takim zachowaniem? Tel stoi na Androidzie 11.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem takie przemyślenia ale:

1. Wszyscy piszą, że nic specjalnie się nie polepszyło; wyłącznie kosmetyczne zmiany.

2. Znaleźć serwis, który to zrobi. Pewnie dla 75% to za skomplikowane, a i uwalić R-linka można...

sumum sumarum darowałem sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalka robi się sama, najlepiej zrobić to podczas jazdy. Ja do tego celu mam pendriva USB 3.0 z odczytem 100 MB. Całość trwa może do 10 min.

W 9:

- widget klimatyzacji - przydatne przy ekranie 8,7"

- zmieniając stację w radiu pokrętłem pod kierownicą trzeba przeskoczyć o dwie pozycje aby zmienić o jedną stację w górę lub w dół na liście. Przeskok o jeden na pokrętle wywołuje wyświetlenie listy a dopiero drugi zmienia stację. Wcześniej tak nie było i to jest zmiana na in -.

- po podłączeniu telefonu można wybrać czy się chce korzystać z AA, wcześniej automatycznie się odpalało, zmieniało się sterowanie radiem, i więcej szczegółów nie pamiętam, aha nie działał u mnie przycisk na pilocie wywołujący menu obsługi telefonu. Po drugim lub trzecim użyciu AA zrezygnowałem z tej wątpliwej przyjemności.

Osobiście nie korzystam z AA. Nawigacja w R linku o niebo lepsza, podpowiedzi na liczniku. Można zmienić typ trasy, dodać punkty pośrednie przed celem. Mapy TomTom, obsługa głosowa Mio (ta kobieta jest bardzo apatyczna co mówi).

Na marginesie: w easy linku jest jeszcze lepiej bo są mapy Google, wizualizacja budynków i ceny paliw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tylko piszesz już o przejściu z 7 na 9. To wiem, że można ogarnąć samemu i  - prawdę mówiąc - dla samego widżetu klimy bym to zrobił. Niestety wcześniej trzeba wykonać przejście z 3.3 na 7, co wymaga chęci zrobienia tego od serwisu...

Na marginesie - żona ma nowe Clio i tam faktycznie wygląda to o wiele lepiej. A najbardziej zaskoczyło mnie, że Clio ma aktywnego asystenta pasa ruchu, a w Megance jest tylko pasywny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.01.2022 o 18:32, szwagier24a napisał:

Instalka robi się sama, najlepiej zrobić to podczas jazdy. Ja do tego celu mam pendriva USB 3.0 z odczytem 100 MB. Całość trwa może do 10 min.

W 9:

- widget klimatyzacji - przydatne przy ekranie 8,7"

- zmieniając stację w radiu pokrętłem pod kierownicą trzeba przeskoczyć o dwie pozycje aby zmienić o jedną stację w górę lub w dół na liście. Przeskok o jeden na pokrętle wywołuje wyświetlenie listy a dopiero drugi zmienia stację. Wcześniej tak nie było i to jest zmiana na in -.

- po podłączeniu telefonu można wybrać czy się chce korzystać z AA, wcześniej automatycznie się odpalało, zmieniało się sterowanie radiem, i więcej szczegółów nie pamiętam, aha nie działał u mnie przycisk na pilocie wywołujący menu obsługi telefonu. Po drugim lub trzecim użyciu AA zrezygnowałem z tej wątpliwej przyjemności.

Osobiście nie korzystam z AA. Nawigacja w R linku o niebo lepsza, podpowiedzi na liczniku. Można zmienić typ trasy, dodać punkty pośrednie przed celem. Mapy TomTom, obsługa głosowa Mio (ta kobieta jest bardzo apatyczna co mówi).

Na marginesie: w easy linku jest jeszcze lepiej bo są mapy Google, wizualizacja budynków i ceny paliw.

Ceny paliw też są w R-Link 2, miałem i korzystałem. Ceny pokrywały się. Zresztą aplikacja pokazywała datę aktualizacji ceny paliwa na danej stacji, jak był dzisiejsza to się pokrywała. Widżet klimatyzacji? Do czego to potrzebne na dużym ekranie? Jezdziłem tym autem prawie 4 lata, od zawsze klima ustawiona na auto i soft, zmieniałem tylko temperature, ewentualnie nawiew na szybę czy grzanie szyby. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.01.2022 o 06:45, LTar napisał:

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania :!: pkt 5.9 - Prezes 

Na pełnym ekranie na którym może być coś wyświetlane. Reszta to pasek z temperaturą itd na dole oraz na górze jakies inne dane.

Nie ma tych dwóch czarnych pasków jak ma to miejsce w wersji 3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!