Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymiana silnika 1.4e 8v


sdorpl

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Ostatnio silnik w mojej megi zaczął spalać olej, mechanik stwierdził, że potrzebna wymiana silnika bo remont nie opłacalny. Szukałem u siebie w okolicy silnika na przeszczep, jednak nigdzie nie idzie go dostać. Chciałem się Was zapytać co sądzicie o zakupie silnika z Allego? Moja megi jest z 1997r, Pb + LPG.Przebieg 220 tys. km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej poszukaj koło komina i z gwarancją rozruchową ,będzie szansa że kupisz nadający się do użytku, idealnie by było jakby był jeszcze w aucie.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7

Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik stwierdził to na podstawie oględzin wizualnych, czy nie ma wycieków oraz na podstawie tego że dymi podczas gazowania, tak od 3000 rpm. Czuć też zapach palonego oleju po prostu, a w wydechu była dosyć gruba warstwa czarnego, wilgotnego szlamu.

Autka nie mam od nowości, mocy raczej nie ma bo dosyć ospale przyspiesza od 3 biegu w górę. Wstępnie liczył ok. 1500 zł, ale zaznaczył że nie wiadomo ile to wytrzyma, bo można trafić na trefne zamienniki części, i że fabryki się nie poprawi.

 

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez sdorpl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większość aut kupowanych ma przebieg w granicach 200.000 km a nawet więcej.

Auto Sprowadzone z Małym Przebiegiem , To Auto Podejrzane

Wiesz co masz. Demontaż głowicy i tłoków i masz podstawę do weryfikacji naprawczej i kosztorysowej

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto zrobić próbę olejową i sprawdzić jakie będą wyniki sprężania.

W silniku E7J najsłabsze elementy to uszczelka pod głowicą i pierścienie na tłokach.

Przy rozbiórce E7J po przebiegu w okolicach 250 tyś km pierścienie potrafią same spaść z tłoka po jego wyciągnięciu.

Problem się potęguje, jeżeli silnik był eksploatowany na oleju 15W40.

Ze względu na koszty remontu, faktycznie taniej będzie zainwestować w silnik w lepszym stanie, ale ciężko będzie taki znaleźć.

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!