Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Fault injection bez utraty mocy


marek789

Rekomendowane odpowiedzi

@Sznaf Auto dymi? Podczas gdy schodzą obroty, wciskasz gaz i wywala błąd. Czy w tym momencie pojawia się za Tobą czarny dym? Sprawdź może czujnik ciśnienia paliwa na rampie, egr? Jakiego producenta zastosowałeś filtr paliwa?

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marek789 Auto nie dymi(przynajmniej nie na tyle żebym coś widział). Generalnie jest tak jak napisałeś że, gdy zejdą obroty i wcisne gaz to najczęściej wywala błąd.
Jednak czasem błąd potrafi pojawić się losowo np. po wrzuceniu na bieg jałowy. W takich sytuacjach gdy nie zniknie od razu można usłyszeć głośna pracę wtryskiwaczy oraz specyficzne "elektroniczne" cykanie z ich okolic. 
Filtr paliwa Boscha.
W najbliższym tygodniu powinienem mieć trochę czasu, więc coś pogrzebię.
Egr mam w planie wyczyścić od dłuższego czasu bo prawdopodobnie od nowości nie był ruszany (jednak czy może on powodować te problemy?),
co do czujnika ciśnienia paliwa na rampie to w jaki sposób mogę go sprawdzić? (MaxiEcu nie pokazuje błędów poza "DF053 - Sporadyczny - Funkcja regulacji ciśnienia w rampie - Wysoki przepływ prądu powyżej maksymalnego")

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Sznaf napisał:

Egr mam w planie wyczyścić od dłuższego czasu bo prawdopodobnie od nowości nie był ruszany (jednak czy może on powodować te problemy?),

Tak miałem w 2,0dci.  Na początku sporadycznie i tylko po dużym gazowaniu, ale z czasem zaczęło przeszkadzać.

 

20 minut temu, Sznaf napisał:

gdy zejdą obroty i wcisne gaz to najczęściej wywala błąd.

Wtedy jest uchylony i po wciśnięciu musi się domknąć, żeby wzrosło ciśnienie w układzie dolotowym. Brak wzrostu to błąd jak u Ciebie. Powolne wciskanie błędu nie wyrzucało.

Był to zacinający się egr i skończyło się wymianą.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam, z kronikarskiego obowiązku napiszę, że problemem okazał się zacinający się elektrozawór w pompie paliwa. Po jego wymianie przejechane około 2 tysięcy kilometrów bez problemów. Wtryski jak i pompa CR ponoć w idealnym stanie, opiłków nie stwierdzono.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Sznaf napisał:

problemem okazał się zacinający się elektrozawór w pompie paliwa.

Już 19 lipca 2017 r dałem wytyczne odnośnie tego błędu ;

 

Dnia 19.07.2017 o 10:53, Andrzej-2010 napisał:

DF053 - Funkcja regulacji ciśnienia w rampie. Może być problem ; 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!