Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

1.9dci buczenie przy 2tys obrotow


Aweesome

Rekomendowane odpowiedzi

Witam nie dawno stałem się posiadaczem '' renatki''. Mój problem wygląda następująco, auto odpalam chodzi ładnie cicho... Ruszam i gdy dojdę do tej magicznej liczby 2 auto staje się głośneee... ' 'buczy' ' nie ustępuje to wyżej... Przy redukcji to samo auto ucisza się przy 1.5 tys. Przy czym na wyższych obrotach pedał gazu' 'gilgocze' ' mi stope Po jeździe wszystko fajnie na jałowym cicho  ale tłumik strasznie wibruje i słychać metaliczny stukot... Po dodaniu gazu raptem o 100 już tego nie słychać..  Nie wiem czy jest to powiązane ale podczas jazdy po koleinach auto ciche tzn zawieszenie a gdy wjadę w dziurę czy np na policjanta słychać straszny stuka z przodu jakby padające amor... Jakieś pomysły? 

Edytowane przez Aweesome
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia wieszaki tłumika i blachy pod autem dookoła tłumika. Dodatkowo szczegółowa kontrola stanu zawieszenia w SKP. Nie robiłeś tego przed zakupem??? No i najgorsze. Przy obrotach przy których słyszysz dziwne dźwięki z okolicy silnika odpala się turbo z pełną mocą zatem do sprawdzenia i to szybko.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wieszaki tłumią drgania tłumika. Możesz mieć gdzieś luz w układzie wydechowym i może jakaś rura lata i się obija. Turbo ma 700km więc było regenerowane? Jest fabrycznie nowe? Jeśli tak to co oprócz regeneracji turbiny było zrobione? Czy został znaleziony powód uszkodzenia turbiny? Ty robiłeś czy poprzedni właściciel? Niemożliwe żeby na SKP było wszystko cacy jak nawala na poprzecznych nierównościach. Jedź na inne lub znajdź kumatego mechanika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały poziom oleju.. Regenerowalem po tym jak zostawiłem cały olej na autostradzie ;)  czyszczone przewody i intercoller,  wymiana filtrów no z zawieszeniem to najmniejszy problem a nawiasem pisząc nie zawsze to stuka od zagadka..  denerwuje te buczenie. Jak ja kupiłem już tak było myślałem, że to nieszczelności, ale no jest szczelny

Edytowane przez Aweesome
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podziwiam za odwagę ludzi, którzy kupują niesprawne samochody myśląc, że coś tam zrobią i przejdzie nie mając 100% pewności... Może ktoś inny Ci pomoże z buczeniem. Z pozostałymi tematami sprawdź dokładnie to o czym pisałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym szedł tropem tej turbiny. Przy 1900-2100 obrotów turbinka dostaje kopa, zależy chyba od ustawienia. Jeżeli Turbinkę wymieniałeś i przy takich obrotach się zaczyna hałas to raczej coś jest tam nie tak. Zdejmij sobie podszybie, przegazuj go sprawdzając ręką czy nigdzie spod kolektora wydechogo nie lecą spaliny, czy między kolektorem a turbiną nie ma nieszczelności. A co do drgania - katalizator jest mocowany do kolektora i dalszej części wydechu, przykręcony od spodu na 2 śrubki m8 ORAZ JEST TAKI ODSTAJĄCY PŁASKOWNIK gdzie też się go dokręca. Na 90% jestem pewny, że jest tam nie dokręcony i powoduje drgania :-D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz co zrobiłeś w zawieszeniu, że minęło - dla potomnych.

Jak to buczenie słychać tylko w kabinie to może nagrasz jakiś dźwięk? Słowo buczenie pewnie każdemu brzmi inaczej w wyobraźni inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, pbet napisał:

Ciecie.

Dzisiaj nie jestem w stanie jutro się postaram. Poduszki amortyzatorów. 

lapka2.gif

REGULAMIN

5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 16 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!