Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Start-stop - wibracje przy odpalaniu silnika?


Rekomendowane odpowiedzi

Hej, odebrałem wczoraj swoją Megankę TCe 130 z manualem. Na początku na biegu jałowym trochę wahały się obroty, co przenosiło czasem wibracje do kabiny. Po przejechaniu kilku kilometrów komputer chyba wszystko sobie poustawiał, bo obroty przestały falować i zniknęły wibracje. Natomiast po przejechaniu ok 500 kilometrów postanowiłem sprawdzić jak sprawuje się system start-stop w praktyce (do tego momentu był dezaktywowany). Z tego co pamiętałem z jazdy testowej (choć mogę źle pamiętać) nie było w ogóle wiadomo kiedy silnik gaśnie i się zapala. U mnie podczas odpalania czuć delikatne wibracje. Generalnie w żaden sposób mi to nie przeszkadza (wibracje są naprawdę symboliczne), o ile nie jest to nic dziwnego - chcę tylko upewnić się czy źle pamiętam jak to było przy aucie demo czy też u mnie coś jest nie tak. Jak to jest u Was?

Edytowane przez pytekswitch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to się w ogóle zastanawiam jak oni mogą takie coś ładować do np. automatów. Nie wyobrażam sobie, że miałbym z tym jeździć i co chwilę by mi gasiło silnik jak skrzynia w pozycji D. Spadek ciśnienia i brak odpowiedniego smarowania elementów skrzyni, a potem skrzynia do remontu przy 50k km :34_rolling_eyes:

 

Mam już wyrobiony nawyk, ale raz na kilkaset odpaleń zdarzy się, że zapomnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dnia 22.01.2018 o 05:55, Geble napisał:

Ja to się w ogóle zastanawiam jak oni mogą takie coś ładować do np. automatów. Nie wyobrażam sobie, że miałbym z tym jeździć i co chwilę by mi gasiło silnik jak skrzynia w pozycji D. Spadek ciśnienia i brak odpowiedniego smarowania elementów skrzyni, a potem skrzynia do remontu przy 50k km :34_rolling_eyes:

 

Mam już wyrobiony nawyk, ale raz na kilkaset odpaleń zdarzy się, że zapomnę.

W pozycji D na hamulcu skrzynia jest rozlaczona tzn oba sprzegla, jest to sytuacja analogiczna do recznej wiec na jakiej zasadzie by to mialo uszkadzac szkrzynie ?

Sam jestem wrogiem s&s szczegolnie w uturbionych silnikach przy zalecanym interwalenwymiany oleju 30kkm hehehe ale tutaj akurat nie doszukalem sie dziury w calym. Wyjasnij prosze.

btw tesc x3 z system s i s na 8 biegowym automacie ma 170kkm nastukane i z autem wszystko jest ok.

lapka2.gif

REGULAMIN

pkt 5.6 i 5.8 - literki PL - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!