Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

megane 3 do pracy


paradox2604

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chcialem kuypic meganke 3 dla zony i tu wlasnie sie zastamnawiam jaka? prosze was o porade jaki silnik jest najmniej awaryjny w tym modelu nie chce aby samochod ciagle stal na warsztacie jak to bylo z modelami laguna 2 :-)jak tam z elektronika nie padaja wyswietlacze?

chodzi mi o samochod na dojazd do pracy i po miescie  disel benzyna? najlepiej taki ktory bedzie malo palil :-) i ktore silniki desla maja  filtr czastek stalych i dwumasa wszystkie w tym modelu prosil bym o szybka odpowiedz

lapka2.gif

REGULAMIN

pkt 5.6 literki PL - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak pisze @pbet. Moja mama użytkuje w ten sposób Clio III (1.2 75 KM, 2010) od nowości i do dzisiaj ma przejechane... 43 kkm. Samochód jako drugi w rodzinie, więc bardzo dobrze się sprawdza. Na trasę się mniej nadaje, ale można i autostradą 200 km przejechać od czasu do czasu (spala wówczas ~6 litrów / 100 km). Ww. silnik jest dostępny również w Clio IV i nie jest to rzadkość na rynku wtórnym; przeglądam oferty, bo szukam czegoś takiego dla żony (dokładnie w takim samym celu jak Kolega @paradox2604), ale to może jeszcze nie w tym roku (zależy od potencjalnej okazji :-) ).

 

Tak naprawdę wszystko zależy z jakiego źródła i w jakim stanie kupisz samochód, bo 1.5 dCi powiedzmy z ostatnich lat, jest również ciekawą alternatywą, niemniej pasowałoby go od czasu do czasu pewnie trochę przewietrzyć. I mam nadzieję, że nie przeraziła Cię pojemność 1.6 :-) nawet nie wiem czy w Meganach III był 1.4 (w "dwójkach" był, 90 KM).

Edytowane przez konwil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę, że na Clio IV będzie okazja w momencie obecności na rynku kolejnej generacji; w ten sposób Megane III w połowie 2017 (rok po zakończeniu produkcji) było spooooro tańsze niż Megane IV młodsze o kilka tygodni/m-cy. Ale to tylko taka luźna dygresja, bo jeśli ktoś "jest na kupnie", to i tak coś kupi wcześniej. A podane źródło jest bdb - też tak sprawdzam :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem MII i jakoś mi się nie psuło. Głównie eksploatacja. Psuje się wszystko i każdy model ma jakieś tam swoje bolączki. Zależy na jaki egzemplarz trafisz więc polecam drożej ale z pewną historią i z pewnego źródła np. z linku, który wkleiłem. Te 2 silniki, o których pisałem są najmniej skomplikowane w gamie Renault i też zbytnio nie powinny być kłopotliwe. Podstawowe pytania to jakiego nadwozia szukasz, jakiego rocznika oczekujesz, jakie wyposażenie chcesz mieć i na koniec jaki masz budżet?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!