Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

megane 3 do pracy


paradox2604

Rekomendowane odpowiedzi

No, budżet najważniejszy, bo tu byśmy coś więcej mogli pogadać. Natomiast w kwestii >>psucia się<< :arrow: mam od ponad 5 lat Megane II 1.5 dCi - jak napisał @pbet, głównie wymieniam części eksploatacyjne (m.in. elementy przedniego zawieszenia; u mnie filtr paliwa jest drogi), a samochód do niedawna był głównym samochodem w domu. Obecnie jako drugie auto sprawdza się równie dobrze, z tym że przebiegi już nie te, stąd gdzieś tam kiedyś planuję ruch, coby zmienić go na benzynowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, konwil napisał:

No, budżet najważniejszy, bo tu byśmy coś więcej mogli pogadać.

A to różnie bywa. Ja np. szukałem MIII do 30k głównie przeglądając ogłoszenia fazy I, później II, a i tak skończyło się na III :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasna sprawa, niemniej może kolega ma np. 20 000 zł i tu mógłby celować w sensowne MIII ale ca. 7-8-letnie, ew. w młodsze Clio. Samo określenie "Megane III" to szeroki zakres działania (od 15 do 50 kPLN, 8 lat produkcji itp.).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, paradox2604 napisał:

ok mama tylko 21k ale tak się zastanawiałem co sądzicie o clio 4?? czy to dobry samochód silnik 1,2 b lub inny benzyniak głównie chodzi tu o wersje grandtour

pod większością względów bardzo dobre autko. W Europie to najpopularniejszy samochód miejski, a całościowo ogólnie nr 2 na liście bestsellerów, więcej sprzedaje się tylko nieśmiertelnego Golfa ;)

Silnik 1.2 jest prosty i trwały. A wersję kombi w małym nadwoziu oferuje jeszcze tylko Fabia i swego czasu chyba Pug 208. Clio wg mnie zdecydowanie najładniejsze wizualnie z całej trójki.

Na minus - jeśli porównujemy do Meg3 - osiągi (14,5s do setki!), ciasno z tyłu i słabawe wyciszenie przy wyższych prędkościach. Czyli klasyczne autko miejskie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Megane 3 - 1.5 dCi 110KM z DPF'em i dwumasą - od 2 lat jeżdzę przeważnie na miejscu od pon-pt 7km w jedną stronę do pracy łącznie w zaokrągleniu ze 20 bo zawsze gdzieś wstąpię lub pojadę. Trzy razy w miesiącu na weekendy jadę ją prześmigać na odcinkach około 60-100km, po prostu powozić się z 'verwą' (ciężką nogą) lub czasem się gdzieś dalej jedzie. Obecnie żadnych problemów, nic nigdy nie czyściłem ani nie wymieniałem po za filtrami i olejem wraz z rozrządem i pompą wody. Jak się jedzie to trzeba słuchać jak filtr się wypala to słychać charakterystyczny basowy dźwięk podczas gazowania, wtedy daje jej wycisk, jak przechodzi wracam do normalnej jazdy. Tak jak mówię diesel też na podjazdy jest ok, tylko trzeba go odpowiednio traktować i co jakiś czas prześcigać. Wcześniej też miałem M3 z tym motorem przez rok i również 0 problemów w tym samym stylu jazdy. Autko kupiłem jak miało  125 tyś najechane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!