Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dołożenie świateł pure vision led


Rekomendowane odpowiedzi

Wiem, że już dużo było pisane ale chcę to skondensować do jednego tematu. Znalazłem już model, w którym pure vison led jest bez samo poziomowania co potwierdza poprzednie przypuszczenia, że działa to bez tego. Tylko czy działa to p&p? Postaram się coś dowiedzieć przy przeglądzie, chociaż pewnie będą chcieli mnie zbyć.

 

 

 

dffdsfdsdfsfds.thumb.PNG.a35fae17c0344461ac4186f53339e4b4.PNGdsffdsdfsfdssfdfds.thumb.PNG.1b7dc48d3dc869fabbef46021f832996.PNG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Przerabiamy temat na forum Clio.

Podobno trzeba dołożyć wiązka, same lampy z przetwornicami LED, zmienić UCH na takie z przypisanym systemem LED albo zbudować czytnik CAN i zrobić jakiś adapter który będzie zachowywaŁ się jak oryginalny UCH ale wtedy nie będą to moduły skanowalne.

Ogólnie rzeźba

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W clio jest inny problem bo przy lampach full led dzienne i postojowe sa w lampie a w clio ze zwykłymi lampami dzienne i postojowe sa pod spodem W megance w takiej i takiej wersji dzienne i postojowe sa w lampie także ten problem odpada. Problem polega na tym ze w megance ze zwykłymi żarówkami H7 w kostce brakuje jednego przewodu i trzeba sie dowiedzieć za co odpowiada ale to pytanie do osób które posiadają meganke z lampami full led żeby posprawdzali napięcia w kostce. Temat pewnie będzie do ogarnięcia ale w tej chwili większość meganek jest jeszcze na gwarancji także trzeba poczekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Możesz napisać coś więcej.

Czy po prostu przepiąłeś kostkę z reflektora H7 na full led i działa?

Czy sprawdzałeś działanie automatycznego włączania świateł mijania, przełączanie długie/krótkie itp?

 

Jestem zdecydowany na wymianę H7 na full led, bo po przesiadce z poprzedniego samochodu z biksenonami odczuwam dużą różnicę (często jeżdżę wieczorami/nocą).

Autko kupowałem z wyprzedaży rocznikowej w marcu 2018 i juz nie było dostępnej takiej wersji z full led (z silnikiem jaki chciałem). W ASO dali mi wycenę wymiany na ok. 6400 PLN + robocizna (500 - 700 PLN).

Wycena poniżej (dziwna różnica prawie 100% w cenie lewego i prawego reflektora)

 

IMG_0294.thumb.jpg.c4cfb500375a665539ef248fd39337c0.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co nie mam jeszcze dwóch lamp ale do końca tygodnia powinienem mieć komplet to przetestuje je w warunkach drogowych. 

 

Przepiąłem po prostu wtyczki do nowej lampy i od razu wszystko zadziałało. Moje wtyczki miały 6 kabelków. Widziałem na forum wersje z pięcioma kablami we wtyczce wiec pozostaje to do sprawdzenia u Ciebie.

 

Działają światła mijania/drogowe oraz dzienny led. Wszystko wydaje się w porządku. Silniczek regulacji wysokości również jest taki sam jak w zwykłych lampach. 

 

Jak zamontuje komplet to zdam relacje na forum. Może nawet spróbuje pokazać różnice w zasięgu oświetlenia jeśli tylko uda mi się to ująć na zdjęciach. 

20 minut temu, jotgie napisał:

 

 

IMG_0294.thumb.jpg.c4cfb500375a665539ef248fd39337c0.jpg

 

 

 

W Twoim zestawieniu widnieją tylko lampy i przetwornice jako elementy potrzebne do montażu. Wyglada wiec na to że nie ma w megane systemu poziomowania reflektorów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info.

Wyglada to obiecująco i daje nadzieję na niższe koszty niż zażyczyło sobie ASO za taką wymianę.

 

Sprawdzę u siebie ile przewodów mają kostki w moich reflektorach i będę czekał na Twoją relację po kompletnej wymianie i testach.

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli kolega @jotgie dalej będzie porównywał bi-ksenon z resztą to nigdy nie będzie zadowolony. Nawet Full LED tutaj nie pomoże, niestety. Wiem, bo sam zamieniłem bi-ksenon na Full LED. Barwa podobna, ale na tym się kończy. Astra 5 ma bardzo mocne LED-y. Ostatnio mnie mijała w nocy to miałem wrażenie, że moje Full LEDy to jakaś tania chińska popierdółka :oops:

 

Nowe Mondeo też ma Full LEDy podobne do naszych Reno, czyli świecące średnio na jeża. Z dobrych LED-ów to na myśl od razu przychodzi mi nowy Pasek, ale on ma pewnie matrycowe LEDy bo też świecą dużo jaśniej niż nasze.

Edytowane przez Geble
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, lol19pl napisał:

@lukasz.sniezek Podobno jedyny problem to zapalanie ledów dziennych gdy podchodzisz do auta z kartą. jeśli będziesz mógł jakoś to sprawdzić to było by fajnie.

 

Na pewno to sprawdzę. W ddt4all jest możliwość zmiany świateł H7/LED. Możliwe że może mieć to wpływ na ich działanie (np. to o czym piszesz). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lukasz. sniezek jak nie sprzedałeś  jeszcze lamp H7 to zrób zdjęcia naklejek z lampy i wklej tutaj żeby można było porównać czy nr. referencyjne lamp w dieslu i bezynie są takie same Jeżeli będą takie same to napięcia w kostce też będą musiały się zgadzać. Sam jestem zainteresowany taką zamiana ale u mnie brakuje jednego kabla we wtyczce do lamp i zostanie tylko ten problem do ogarniecia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!