Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Błędy po naprawie klamki.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam mega problem. Mianowicie po naprawie nieodbijającej klamki, po włożeniu karty i próbie odpalenia megi umarła. Niestety kostki odpinałem przy podłączonym aku. Następstwem moich operacji jest brak jakiejkolwiek reakcji na przycisk funkcyjny i zapłon. Oczywiście po podaniu plusa na aku po 30 min przerwie jest tyrkotanie z okolic bezpieczników i totalna cisza w podświetleniu zegarów czy komunikatów na wyświetlaczu. Tak, wcześniej widziałem błedy, a przyczyną wystąpienia tego stanu były wieloktotne próby odpalenia auta. 

Pomocy w poniedziałek 150 km do domu a meganka znaku życia nie daje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, pepens napisał:

Tak, wcześniej widziałem błedy, a przyczyną wystąpienia tego stanu były wieloktotne próby odpalenia auta. 

Te problemy występowały przed uszkodzeniem klamki, lub czy występowały przed odpięciem klamki.

Rozumiem, że akumulator jest ok i ma solidnie przykręcone klemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki za niedopracowanie. Błędy widziałem w trakcie naprawy klamki. Sama w sobie nie powodowała nic poza nie odbijaniem. Błędy waliło tuż po pierwszym wypiciu wiązek drzwi. Aku jak najbardziej Oki, klemy dokręcone i ten sam efekt. Chwilę temu byłem założyć folie na okno, by mi deszcz wnętrza nie zalała. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opisz to dokładniej, bo teraz widzę, że szyba Ci zjechała.

Zamykasz z pilota - działa, czy nie?

Otwierasz drzwi zapala się oświetlenie - tak, czy nie?

Wkładasz kartę w slot - włącza się radio, czy nie?

Jak wtedy wygląda tablica?

Wciskasz sprzęgło i co dalej?

Bezpiecznik ALM UCH 20A w kabinie sprawdziłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie aku wypiete, przyczyna- ciągłe tyrkotanie z okolic bezpieczników. Po podłączeniu aku, zapalają się światła mijania, tablica się zapala wraz z wyświetlaczem radia na 10 sek. Po 10 sek światła mijania przygasaja  dość mocno, zaczyna się tyrkotanie. Zamykam z pilota w efekcie megi zamyka i otwiera ponownie chyba. Otwieram drzwi i 0 podssietlenia/oświetlenia. Radio nie reaguje wyłączone. Tablica milczy. Do odpalenia używam hamulca i przycisku start, zero zmian stan jak powyżej. 

Z tego co się łapie wszystkie bezpieczniki pod maską. Za ciemno by sprawdzić ich stan. Dodam, że przed wystąpieniem tego defektu,  a w trakcie naprawy klamki, widoczne krzaczki na wyświetlaczu. 

Edytowane przez pepens
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpiąłeś złącze klamki a w tych obwodach gdzieś  jest " zwarcie - przeciążenie" w następstwie którego obniża się napięcie i nie pozwala na stabilne przełączenie UCH.  To musisz dokładnie opisać - które złącze. A może wielowtyk w drzwiach?

Przy wypiętym powinno wrócić do normy. Musi się zaświecić tablica, żeby była komunikacja ze sterownikiem silnika. Bez tego (zakładam że tablica była sprawna) silnik nie zapali. Zmiany świecenia immo również nie ma?

W bieżącej chwili masz sparaliżowane UCH. To że przy zamknięciu otwiera ponownie świadczy o uszkodzeniu zamka. Masz czujniki HF w klamkach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, jabrze napisał:

Przy wypiętym powinno wrócić do normy.

Tu jest pewna nieścisłość. To właśnie zamek tych drzwi wyłącza radio jak również włącza wyświetlacz w tablicy.

Nie wiem jak naprawiałeś tą klamkę, bo nieźle nabroiłeś. Może coś z cięgnami jest nie tak, bo zamek odbija po zamknięciu, ale przyczyna przeciążenia jest inna. Być może związane jest to z podnośnikiem szyby, albo poległ akumulator jak pisze kolega @meganecoupe02 a ja wymyślam przeciążenie jako przyczynę.

Edytowane przez jabrze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Idę walczyć dalej. Wiązka wcześniej była Oki. Naprawa miała na celu rozruszanie mechanizmu klamki. Nie mam systemu n hands free itp by coś padało. Na zapietych wiązka czy wypietych to samo. 

Po temacie. Aku do wymiany. 

Zamykamy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!