Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem nowy na tym forum. Od roku jestem posiadaczem megane III ph I 2010 r 1.9 dci 130km.

Mimo zapewnień sprzedającego klimatyzacja nie działa od momentu kiedy kupiłem samochód. Naprawa zająłem się dopiero w tym roku i mój mechanik stwierdził że chłodnica jest nie szczelna. Kupiłem nową wymienił nabil czynnik nowy olej sprawdził ciśnienie 12 bar przez 2 godziny nic nie ubyło. Wydawało się że wszystko gra przy włączenie ac wyraźny wzrost obrotów wentylator pracuje. Ale przy ostatniej pogodzie 24C chciałem ja przetestować i lipa Klima  nie chlodzi. Oddałem wczoraj AUTO mechanik szuka przyczyny. Przeszukalem Internet ale nie znalazłem podobnego problemu. Jestem zielony jeśli chodzi o mechanikę itp. Może ktoś z was spotkał się z podobnym problemem? Z góry dziękuję za każde info. Dodam że na clipie nie było żadnych błędów 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napełnić układ czynnikiem z kontrastem i szukać nieszczelności. Jak ucieka w krótkim okresie czasu to powinno być łatwe do znalezienia. Jak w długim to kiepsko bo nieszczelność będzie niewielka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, lufa napisał:

Tematów o klimie jest kilka. Po co kolejny? Mamy pomóc twojemu mechanikowi ?

Fakt było ale w moim przypadku nie pomogły. Nie proszę o pomoc dla mechanika tylko dla mnie. Fakt mechanik nie zajmuje się glownie klimatyzacjami więc pewnie ma mały problem, a ja to ch******o chce w końcu naprawić byłem w okolicy u kilku fachowców i nikt nie potrafi zdiagnozować problemu. Jedni nie znaleźli uszkodzonej chłodnicy tylko od razu wskazali kompresor. Dlatego napisałem na forum o poradę chyba po to jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach