Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II ph II Czujniki ciśnienia powietrza, ciśnienia w oponach


Jerzyl

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie nie pamiętam bo robiłem to raz i to dość dawno. Po skanowaniu sieci wchodzisz w UCH. Następnie klikasz na konfiguracja. Przycisk na górze coś jak młotek z kombinerkami (nie mylić z sierpem i młotem :))następnie wybrać jeden z przycisków po lewej stronie ekranu w pionie (nie pamiętam który). Powinno się pojawić konfiguracja UCH lub przypisanie. Coś w tym rodzaju. No i trzeba to wykonać. Następnie trzeba wyłaczyć czujniki w desce rozdzielczej i sprawa załatwiona. Podczas konfiguracji jest wiele pytań o wyposażenie auta, bo tak jakby na nowo przypisujesz UCH do auta.

Edytowane przez PiterZgora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz szukać funkcji SSPP czy jakoś tak - zaznacz opcję BEZ.

Wyłaczasz w UPC czy UHC oraz w Tablicy rozdzielczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam.

Mam podobny problem z czujnikami w scenicII z grudnia 2004. dwa lata temu w prawym przednim kole pan przy zmianie opon przekręcił mi gwint od wentyla, więc czujnik trzeba było zdemontować. Od tego czasu koło prawe na wyświetlaczu zgasło a wyświetlany komunikat to TYRE PRESURE SENSOR FAUL. Na początku maja założyłem czujnik kupiony w necie i... i nic dalej to samo. Miejscowi fachowcy podłączyli do kompa i nic. Od sprzdawcy dostałem instrukcję by zamienić koła z jednej strony przód na tył przejechać trochę km i sprawdzić reakcję i.... i nadal nic czujnika z tylnego koła nie było widać na przednim. Podejżenie że czytnik prawego koła nawalił. (czy istnieje coś takiego jak czytnik czujnika koła?)

Zmieniłem koło ponownie do pierwotnego ustawienia, a następnie zamieniłem na osi i dawaj robić kilometry i... i znów nic. Nadal prawy przód z czójnikiem który pracował na lewej stronie jest niewidoczny. Jak mam się uporać z tym problemem, proszę o podpowiedź.

P.S starego czujnika już nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik na dane koło jest przypisany do ikonki danego koła. prawdopodobnie jest to rozróżniane przez inna częstotliwość albo inny kod sygnału. Choćbyś dane koło do bagażnika jako zapasowe wsadził, albo nawet na fotelu woził, to dopóki będzie w zasięgu łączności radiowej z odbiornikiem jego ikonka będzie zawsze w miejscu jego przeznaczenia wyświetlana.

Z tego tez powodu każdy z czujników jest innym kolorem oznaczony i każdy kolor ma swoje miejsce w aucie przypisane.

Z powyższego wynika, że czujnik jaki zakupiłeś nie jest sprawny, albo należy go przez CLIP, razem z pozostałymi trzema jako komplet do systemu wprowadzić, zamiast tego z zerwanym gwintem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze gdyby tak było i był to tylko taki problem, bo sprzedawca poinformował mnie że jest to czujnik samoinstalujący się. Ale jeśli wystarczy podłączyć do klipa i wklepać kod z czujnika to może sobie poradzę. Tylko czy jest wszystko jedno jakie jakie będzie oprogramowanie do instalacji czujnika? Tam gdzie byłem (u miejscowych fachowców) podłączyli mi 2 kompy i nie mogli mi wklepać "z palca" kodu. Okazało się (tak przynajmniej twierdzili) że czujnik wysyła sygnał do kompa samochodu i ten sygnał trzeba odczytać jakimś urządzeniem przykładając do koła, a potem to co wyświetli to urządzenie - wklepać z palca do podłączonego kompa. Czy to prawda z tym odczytaniem sygnału(i jego danych) za pomocą zdalną przez "jakieś" urządzenie? - nie wiem jestem laikiem więc pytam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CLIP-a nie posiadam ale z tego co w serwisówkach przeczytałem, to przed doinstalowaniem czujnika trzeba wszystkie obecne wykasować z pamięci i ponownie wszystkie, już z tym nowym wprowadzić, ustawiając progowe wartości ciśnień.

Zapewne posiadacze CLIP-a wypowiedzą się bardziej precyzyjnie w tej materii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzialem do doinstalowania czujników wystarczy clip oraz ich kody. Podczas samej operacji trzeba podobno zwiekszac cisnienie w oponach do jakichs duzych wartosci, wiec najlepiej taka operacje przeprowadzic na stacji benzynowej-ale tego pewien nie jestem. Żadnych dodatkowych urządzeń na 99% nie potrzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!