Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

problem z pedałem przyspieszenia


Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów

 

Chciałem zasiegnąc waszej opini na temat możliwej usterki w tym autku, ponieważ mam możliwosc zakupu za fajne pieniążki, jednak auto ma pewna usterke.

Problem polega na tym ,że po odpaleniu auta gdy jest zimne przez chwile obroty utrzymuja sie na prawidłowym poziomie, jednak w momencie rozgrzewania sie silnika szybuja do góry.

Pomaga tutaj wcisniecie pedału hamulca i załączenie stycznika od swiateł stopu. Sam pedał bym wymieniony na nowy oryginalny renault ale usterka nie ustapiła.

Spotkał sie ktoś może z taka usterka i czy drogie to jest w naprawie

pozdrawiam

lapka2.gif

REGULAMIN

pkt. 5.6 Literki PL-mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak mysleliśmy:-) dlatego został kupiony nowy , na folii i na nalepce na pedale są znaczki renault wiec raczej oryginał, przegladając forum znalazłem temat w którym jeden forumowicz doradzał wymiane stycznika na pedale hamulca, może on takie objawy dawać? nie chce mi sie wierzyć że jeden używany pedał i drugi nowy są popsute:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, sutores napisał:

jednak w momencie rozgrzewania sie silnika szybuja do góry.

Pomaga tutaj wcisniecie pedału hamulca

Czyli związek z pompą vacum - obwód podciśnienia pracuje nieprawidłowo - gruszka turbiny przestawiając łopatki zwiększa przepływ powietrza, wymuszając poprzez przepływomierz zwiększenie dawki paliwa.

Odłącz wężyk z gruszki i sprawdź czy obroty spadną do znamionowych biegu jałowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też podejrzewałem jakiś problem z vacu pompa ale silnik spada z obrotów w momencie gdy stycznik jest wymontowany z gniazda przy pedale hamulca, tzn że fizycznie hamulec nie jest wciskany jest tylko symulowanie wciśnięcia pedału wyciagniętym stycznikiem, zastanawia mnie po co w tym styczniku  4 piny:) zazwyczaj  2 tylko.

lapka2.gif

REGULAMIN

pkt. 5.6 Literki PL-mireczek01

Edytowane przez sutores
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, sutores napisał:

X

Czujnik pedału 2 piny- światła stop i 2 piny- sterowanie w UCH( również służą do rozruchu i redukują obroty).

To u Ciebie działa prawidłowo. 

Szukasz przyczyny, a ja eliminując pedał spojrzałem z pozycji pracy sterownika.

Pompa vacum działa prawidłowo, ale przyczyną może być w podciśnieniu. Sprawdź to co prędzej napialem, a będziemy szukać dalej. Na clipie byłyby szczegoly np wielkość obrotów, czego jeszcze nawet nie Napisales.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz silnik o mocy 82 KM? Tam turbina ma zawór upustowy sterowany nadciśnieniem. Jeżeli silnik ma moc 100 KM to sterownie jest podciśnieniem.

Dwa piny sterują światłem stop i informują sterownik silnika, że pedał hamulca nie jest wciskany, druga para pinów informuje UCH w kabinie o wciśniętym hamulcu i umożliwia zasilenie rozrusznika jeżeli skrzynia biegów jest na luzie.

Światła stopu działają prawidłowo?

Edytowane przez aniewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, kupilem dzisiaj dla pewności nowy stycznik, musi to byc wersja 82 konna bo sterowanie jest nadciśnieniem

przedzwoniłem dzisiaj przewody od pedała do komputera, wszystkie maja przejście, są 4 grube 1 ohm i 2 cienkie 1.8 ohma, wszystko by wskazywało że sterownik się uszkodził

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!