Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

CENA ZAKUPU


Zielarz

Rekomendowane odpowiedzi

Prosiłem, żebyś napisał, gdzie można znaleźć info o awariach. Bo skoro nie w internecie i nie jest to nigdzie ogólnodostępne, to nie wiem, jak potencjalni klienci mieli zostać zniechęceni do Talismana, a to ma być powodem słabej sprzedaży i dużych rabatów.

 

To, że nie ma genów laguny, to akurat, moim zdaniem atut. Piszesz o dobrej jakości w wypadku Laguny, a ona jest okrzyknięta królową lawet. No chyba nie bez powodu.

Edytowane przez insaimz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem jakieś forum talismana. Były problemy ze skrzynią ale nie wymagały lawety itp.  Problem podobno rozwiązywano i jest spokój. 

 

Nie kumam dlaczego 508 to jednorazowe auto. Chyba nie przez tą klapę bagażnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszt naprawy to 20% wartości nowego auta, a używanego to 40-50%. Kumpla ojca w służbowym 508 lekkie tłuczka była i zderzak jest do wymiany i klapa i mechanizm klapy oderwał z mocowania. Widziałeś że klapa jest równa z zderzakiem? Zderzak powinno być bardziej wystawać od klapy o jakiś 3-5 cm. A tu widać celowe producenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, airbites napisał:

Widziałeś że klapa jest równa z zderzakiem? Zderzak powinno być bardziej wystawać od klapy o jakiś 3-5 cm. A tu widać celowe producenta.

No przestań :) Od lat na naszych drogach:

honda-civic-ufo-spoiler-rzgow-201931647.thumb.jpg.8a7558ac138753576693655caa87c6ac.jpg

Zdjęcie z Internetu.

 

A Megane III kombi to niby jak z tyłu wygląda :) Węszysz jak Mel Gibson w takim jednym filmie.

Edytowane przez konwil
Uzupełnienie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.06.2018 o 08:30, LTar napisał:

508 ma podobno kosztować około 150 000 zł...

Jak z full opcje do rabatu to ok.

 

Szkoda, że kombi będzie miał bagażnik jak segment C.  Choć są auta jak i30 czy nowa Kia ceed gdzie dostaje się 603 litry. Siedziałem przedwczkraj w Talismanie Magnetic i komfort na ten moment w tej i conajmniej 1,5 raza wyższej nie do przeskoczenia moim zdaniem. Znajomy w Audii a6 za 300 tys tak nie ma.

Dziś siedziałem w optimie i też nie ta klasa i komfort co Talisman. Aaa, przypomnialo mi się, volvo może być ciekawsze pod tym względem w cenie 150% ceny Talismana. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.06.2018 o 07:57, insaimz napisał:

 

To, że nie ma genów laguny, to akurat, moim zdaniem atut. Piszesz o dobrej jakości w wypadku Laguny, a ona jest okrzyknięta królową lawet. No chyba nie bez powodu.

 Ej, zwłaszcza pisząc na forum Renault warto umieć rozróżnić Lagunę II i III generacji :) Trójka ma świetne recenzje w zakresie awaryjności. Wrzuć w google laguna 3 opinie, nawet Auto Świat ją chwali ;) Ja też to potwierdzam z perspektywy użytkownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.samar.pl/__/3/3.a/99186/Polskie-ceny-Peugeot-508-sedan.html?locale=pl_PL

Ceny praktycznie od 130 000 zł golas:)

Dobrze wyposażona wersja 200 000 zł

Sorry ale za te pieniądze to wolałbym już Volvo S60

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem Laguna III jest dobrym samochodem i lepszym wyborem od od pastucha B6 i B7.  508 I i ostatnia C5 też ok. Nowa 508 piękna ale z ceną odlecieli. Tak jak kolega powyżej napisał można celować już w Volvo. Jeśli Volvo to V60. ;) Jak ktoś nie jest zmanierowany to można wyrwać już za ok. 160 tys. brutto (nie patrzeć na cenniki) w uboższej konfiguracji. Tylko serwisowanie jest drogie i można się przygarbić.;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem, że idzie w kierunku premium.  Widać to po jakości 3008, 5008. Nawet 308 jest dobrze wykończona, śmiem twierdzić że lepiej od meganki IV. ;), no ale silniczki 3 cylindrowe i kokpit to do kitu.  Co innego to takie 301, które jest autem budżetowym. Peugeot z cenami to już w tej chwili prawie premium,  a nawet premium. W latach 60-siątych i 70-siątych Peugeot, Volvo, Saab, Mercedes i Vw były uważane za najbardziej solidne samochody w Europie. Peugeoty miały b. dobrą opinie m.in. 404, 504, 604. Więc dla mnie nie jest zaskoczeniem że celują w premium. Zobaczymy czy się uda? Tylko z cen mogliby zejść i poprawić serwis. Toyota też chce być premium (nie mam na myśli Lexusa), a jest quasi premium, a premium widać to głównie po cenach...;), chociaż serwis ma b. dobry. Mazdę w Polsce niektórzy uważają za pół premium, chociaż wystarczy się przejechać i samemu ocenić.  Teraz prawie każda marka chce być chociaż ciut, ciut premium. 

Takie czasy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!