Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

CENA ZAKUPU


Zielarz

Rekomendowane odpowiedzi

Prosiłem, żebyś napisał, gdzie można znaleźć info o awariach. Bo skoro nie w internecie i nie jest to nigdzie ogólnodostępne, to nie wiem, jak potencjalni klienci mieli zostać zniechęceni do Talismana, a to ma być powodem słabej sprzedaży i dużych rabatów.

 

To, że nie ma genów laguny, to akurat, moim zdaniem atut. Piszesz o dobrej jakości w wypadku Laguny, a ona jest okrzyknięta królową lawet. No chyba nie bez powodu.

Edytowane przez insaimz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem jakieś forum talismana. Były problemy ze skrzynią ale nie wymagały lawety itp.  Problem podobno rozwiązywano i jest spokój. 

 

Nie kumam dlaczego 508 to jednorazowe auto. Chyba nie przez tą klapę bagażnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszt naprawy to 20% wartości nowego auta, a używanego to 40-50%. Kumpla ojca w służbowym 508 lekkie tłuczka była i zderzak jest do wymiany i klapa i mechanizm klapy oderwał z mocowania. Widziałeś że klapa jest równa z zderzakiem? Zderzak powinno być bardziej wystawać od klapy o jakiś 3-5 cm. A tu widać celowe producenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, airbites napisał:

Widziałeś że klapa jest równa z zderzakiem? Zderzak powinno być bardziej wystawać od klapy o jakiś 3-5 cm. A tu widać celowe producenta.

No przestań :) Od lat na naszych drogach:

honda-civic-ufo-spoiler-rzgow-201931647.thumb.jpg.8a7558ac138753576693655caa87c6ac.jpg

Zdjęcie z Internetu.

 

A Megane III kombi to niby jak z tyłu wygląda :) Węszysz jak Mel Gibson w takim jednym filmie.

Edytowane przez konwil
Uzupełnienie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.06.2018 o 08:30, LTar napisał:

508 ma podobno kosztować około 150 000 zł...

Jak z full opcje do rabatu to ok.

 

Szkoda, że kombi będzie miał bagażnik jak segment C.  Choć są auta jak i30 czy nowa Kia ceed gdzie dostaje się 603 litry. Siedziałem przedwczkraj w Talismanie Magnetic i komfort na ten moment w tej i conajmniej 1,5 raza wyższej nie do przeskoczenia moim zdaniem. Znajomy w Audii a6 za 300 tys tak nie ma.

Dziś siedziałem w optimie i też nie ta klasa i komfort co Talisman. Aaa, przypomnialo mi się, volvo może być ciekawsze pod tym względem w cenie 150% ceny Talismana. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.06.2018 o 07:57, insaimz napisał:

 

To, że nie ma genów laguny, to akurat, moim zdaniem atut. Piszesz o dobrej jakości w wypadku Laguny, a ona jest okrzyknięta królową lawet. No chyba nie bez powodu.

 Ej, zwłaszcza pisząc na forum Renault warto umieć rozróżnić Lagunę II i III generacji :) Trójka ma świetne recenzje w zakresie awaryjności. Wrzuć w google laguna 3 opinie, nawet Auto Świat ją chwali ;) Ja też to potwierdzam z perspektywy użytkownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.samar.pl/__/3/3.a/99186/Polskie-ceny-Peugeot-508-sedan.html?locale=pl_PL

Ceny praktycznie od 130 000 zł golas:)

Dobrze wyposażona wersja 200 000 zł

Sorry ale za te pieniądze to wolałbym już Volvo S60

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem Laguna III jest dobrym samochodem i lepszym wyborem od od pastucha B6 i B7.  508 I i ostatnia C5 też ok. Nowa 508 piękna ale z ceną odlecieli. Tak jak kolega powyżej napisał można celować już w Volvo. Jeśli Volvo to V60. ;) Jak ktoś nie jest zmanierowany to można wyrwać już za ok. 160 tys. brutto (nie patrzeć na cenniki) w uboższej konfiguracji. Tylko serwisowanie jest drogie i można się przygarbić.;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem, że idzie w kierunku premium.  Widać to po jakości 3008, 5008. Nawet 308 jest dobrze wykończona, śmiem twierdzić że lepiej od meganki IV. ;), no ale silniczki 3 cylindrowe i kokpit to do kitu.  Co innego to takie 301, które jest autem budżetowym. Peugeot z cenami to już w tej chwili prawie premium,  a nawet premium. W latach 60-siątych i 70-siątych Peugeot, Volvo, Saab, Mercedes i Vw były uważane za najbardziej solidne samochody w Europie. Peugeoty miały b. dobrą opinie m.in. 404, 504, 604. Więc dla mnie nie jest zaskoczeniem że celują w premium. Zobaczymy czy się uda? Tylko z cen mogliby zejść i poprawić serwis. Toyota też chce być premium (nie mam na myśli Lexusa), a jest quasi premium, a premium widać to głównie po cenach...;), chociaż serwis ma b. dobry. Mazdę w Polsce niektórzy uważają za pół premium, chociaż wystarczy się przejechać i samemu ocenić.  Teraz prawie każda marka chce być chociaż ciut, ciut premium. 

Takie czasy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!