Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

CENA ZAKUPU


Zielarz

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Temat może być dość przydatny dla przyszłych posiadaczy megi ;) Pochwalcie się ile zapłaciliście za swoje wersje auta, podawajcie cenę katalogową + cenę po rabacie. 

Zaczynam od siebie:

Megane 4 Grandtour GT Line 1.2 130km  + LED Pure Vision + pakiet multimedia 8,7' + hamulec ręczny automatyczny + dojazdówka

Cena katalogowa: 91100 zł brutto

Cena po rabacie: 77000 zł brutto

Zamówienie indywidualne, odbiór auta w sierpniu ;-)

PS. Dostając taką zniżkę obiecałem dla dealera że biorę u niego leasing + ubezpieczenie OC/AC.

Edytowane przez Zielarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli bierzesz leasing od dealera to te 77000 to nie jest cena zakupu auta. Duzo wieksze rabaty dostaje sie na auto leasingowe czy kredytowe bo salon jeszcze sporo zarobi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy dużo to nie wiem cena biorąc pod uwagę leasing i wszystkie opłaty wyniesie 2300 zł więcej przy wpłacie własnej 40% i wykupie 10%.

W sumie to bez leasingu nie wiem czy dealer byłby w stanie zejść do tych 77000.

Edytowane przez Zielarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja pytałem, to wycenia 125 tyś brutto i od razu spada do 105 na leasing. Dalej nie pytałem bo tylko wstępnie się rozglądałem.

GT 205 kombi, z taśmy. Kolor + systemy parkowania i R-link

Edytowane przez palusik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Megane IV Grandtour GT-Line, 1.2 TCE 130 KM + pakiet multimedia 8,7' + Niebieski Iron + felga 18'

Cena katalogowa: 90500 zł brutto

Cena po rabacie: 77900 zł brutto + gratis opony zimowe (wartość ok. 2200 zł)

 

Do tego dokupione ubezpiecznie 2.9% oraz gwarancja i pakiet serwisowy na 5 lat/80 000 km.

 

@Zielarz, przy takiej cenie katalogowej chyba nie miałeś żadnej dopłaty za lakier i felgi?

Edytowane przez rafa85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja Intense 1.6 sce +multimedia 7+ pakiet Easy Parking+elektryczny hamulec ręczny+koło zapasowe, cena katalogowa 78 900 po rabacie 66 300 i tak samo jak koledzy dostałem b.dobrą ofertę na ubezpieczenie + dokupiłem rozszerzoną gwarancje na 5 lat .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Trochę nie na temat. Obecnie widzę spore rabaty na Talismany. 30 tys zł i pełno tego. Initiale Paris można kupić za 120 k z groszami. Magnetic za 110 k zł ze szklanych dachem. Intense 99000 jakoś, wówczas nie opłaca się brać Megane, bo żeby było tak wyposażone jak Talisman Intense, to będzie 10-15 % tylko tańsze.

Na Megane 12 tys rabatu, to podobnie, jak ja miałem.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety. Nie sprzedają się tak dobrze jak zakładał producent. Chciał pociągnąć klientów którzy przesiedli się z laguny na inne marki ale cena Talismana, ta regularna, to lekkie przegięcie. 

 

Teraz po obniżkach sprzedaż powinna ruszyć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Talisman mizernie się sprzedaje bo jest niedopracowany i nie ma genów Laguny III jeśli chodzi o jakość. Z lepszym wyposażeniem i w automacie EDC się bardzo pitoli... nawet bardzo, bardzo, bardzo. Sam się zastanowiłem nad Talismanem (limited kombi diesel 1.6 130KM w manualu z dodatkami za 87500 zł) ale narazie trzeba dać spokój nawet w prostszej wersji. Zresztą Megane IV i Kadjar ma też duże spadki w rankingach sprzedaży. Dla mnie to szok bo w końcu to nie stare modele i Renault nie jest nowicjuszem w produkcji aut by wypuszczać niesprawdzone rozwiązania. Ale chyba taniej żeby testowali klienci niż producent, na to wygląda.

Ze swojej meganki jak na razie jestem zadowolony. Ma swoje minusy ale nie przesłaniają one plusów. ;)

Edytowane przez Pablo7777
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie znaleźć info, ze się pitoli?

 

Sam szukam i szukam bo rozważam po Megane Talismana ale nie znalazłem info, żeby się aż tak pitolił. Problemy jakie widziałem, to drobiazgi i to niewiele. Daj namiar na informacje, to może się wyleczę z Talismana.

Czytałem natomiast o silnikach TSI bo rozważam też SUPERB lub Arteon i mam spore obawy co do grubych awarii silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serwisie Renault oficjalnie nikt nie powie. Ale wiem co piszę...i to nie jest wiedza czerpana z internetu. Uważasz za normalne ze skrzynia EDC pada po ok. 30000 km? Albo zepsute elektrycznie sterowane fotelu w tygodniowym aucie? Klapa tylna niedopasowana taj jak w MIV, a to klasa o schodek wyżej. Po liftingu może będzie bardziej dopracowany. Zgadza się Skody i VW też nie są idealne ale takie usterki występują w mniejszym natężeniu i rzadziej. Tak jak wspomniałem wcześniej szkoda że Talisman nie ma jakości LIII czy tym bardziej 508. W grupie VAGa tylko diesle wybieramy jeśli chcemy mieć względny spokój. Najlepiej w manualu jak chcemy dłużej mieć samochód bo w wynajmie to wszystko jedno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!