Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

RLink2 Instalacja "ukrytych aplikacji" dla Polski - Poradnik + Aktywacja AA na wszystkich R-Linkach (poradnik)


Rekomendowane odpowiedzi

Nie da się przeinstalować bo wersja 3.3.xxx ma dodatkową płytkę modułową której brakuje w 2.2.xxx i nigdy nie będzie możliwe przejście z 2.2 na 3.3 bo to nie sprawa oprogramowania a sprawa sprzętu w tej skrzynce. Na włoskim forum zostały rozebrane moduły z 2.2 i 3.3 i porównane.

Co do DAB nie włączysz go z trybu developera ani przez clipa to jest dodatkowy kabel który idzie z anteny do r linka. Zmieniłem zwykła antenę na tą rekina i są 2 kable jeden od anteny drugi od DAB tylko, że DAB nie mogłem podłączyć bo nie miałem dodatkowego kabla żeby to zrobić i wtyczka leży luźno. To będzie na tej samej zasadzie co AA w wersji 2.2 brakuje modułu lub kabla który będzie pociągnięty do R-linka.

Edytowane przez Rafael156
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli pocieli w ch..a po całości.

I jak zwykle dla wersji 2.x.x. nie ma aktualizacji softu, a i mapy są opóźnione tak że szkoda gadać.

 

Płacenie za te fabryczne nawigacje to jest głupi pomysł, ale człowiek się daje zrobić w bambuko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a jesteście w stanie stworzyć jakieś w miarę łopatologiczne instrukcje gdzie i co kliknąć aby aktywować przynajmniej te funkcje, które nie wymagają fizycznej ingerencji w samochód typu:

- tryb uruchamiania ekranu startowego,

- sportowe dźwięki z głośników,

- odtwarzanie filmów/zdjęć w czasie jazdy,

- doświetlanie zakrętów przeciwmgłowymi, 

- czujniki parkowania na prędkościomierzu,

- temperatura zewnętrzna na prędkościomierzu,

- uruchomienie google chrome,

- inne ciekawostki, które znacie.....

oraz opisać jak usuwa się z historii tryb debugowania tak aby zatrzeć ślady :) 

 

Ewentualnie wskażcie gdzie można takie opisy znaleźć to może sam pokuszę się o jakąś instrukcję :)

 

Myślę, że takie coś byłoby przydatne dla potomnych :) 

 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zrobiłem dwa podejścia - bez sukcesu. Ale jak się dobrze poszuka, to wszystko można znaleźć w Internecie ;) Jaśniej niż na tym filmie chyba się już nie da. Może uda mi się jutro znaleźć odrobinę czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra. Postępując jak w nagraniu, które podesłałem udaje się wejść do trybu developerskiego bez problemu. Trzeba się będzie Androida teraz nauczyć;)

A może ktoś znajdzie chwile na krótki instruktaż gdzie znaleźć RSound i doświetlanie zakrętów?

Edytowane przez chucky80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to wygląda w trybie developerskim, ale za pomocą kabelka i ddt4all opisy jak to zrobić masz poniżej, może coś to pomoże w odnalezieniu odopowiednich opcji :)

Doświetlanie zakretów: https://www.foroclub.es/megane4/viewtopic.php?f=446&t=20757

RSound: https://www.foroclub.es/megane4/viewtopic.php?f=446&t=20877

Co prawda wszystko po hiszpańsku ale są obrazki :) i w połączeniu z google translate generalnie wiadomo co jest co :)

Ogólnie na tym forum https://www.foroclub.es/megane4/viewforum.php?f=446 jest pare modyfikacji dość ładnie opisanych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dnia 19.07.2018 o 21:09, chucky80 napisał:

A może ktoś znajdzie chwile na krótki instruktaż gdzie znaleźć RSound

 

Po wejściu do DevMode należy wcisnąć DiagRW (przycisk po prawej stronie u góry), a potem zmienić ustawienie ESE na enabled (albo allowed - nie pamiętam dokładnie). Potem restart R-Linka (przez przycisk ON/OFF) i w menu, w części Pojazd, pojawi się nowy kafelek. Dostępny jest jeden dźwięk: A110.  Jedziesz 1.6 SCe, a w środku burczy, jak V8 :) he he Taki...gadżecik.

 

Ad doświetlanie - nie wiem, która to pozycja. Mam wrażenie, że jakość doświetlania zakrętów standardowymi przeciwmgłowymi będzie marna - włączałem je przyciskiem przy skręcaniu w ramach testów i na boki świecą średnio - coś tam doświetlają, ale bez rewelacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że chińczyk przysłał kabelek ale nie przysłał jeszcze ledów to dla testu kabelka

aktywowałem dźwięk z alpiny brum brum :27_sunglasses:

IMG_1046.thumb.jpg.493b0b371f1886409c46eef1d3311d1e.jpg

 

czujniki na zegarach:

IMG_1049.thumb.jpg.be610f85b62d407eeb4612343768802c.jpg

 

i doświetlanie zakrętów

IMG_1047.thumb.jpg.0aabdfab1ef01705d44bb2be75ceaddb.jpg

 

dużo szybciej się to robi niż przez to klikanie w ekran po 10 razy ;)

Edytowane przez arekrsl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!