Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane III 1,6


blau_grana

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

przeklejam swój post z wątku o Fluence uaktualniony o link z Megane.

Do napisania posta zmusiła mnie sytuacja życiowa. Przyjechałem na urlop nad Bałtyk moim autem. Niestety w Rumii padło i na 99,9% do domu nim nie wrócę. A ponieważ od dłuższego czasu przymierzam się do kupna albo Megane III albo Fluence w benzynie, zainteresowało mnie poniższe ogłoszenie:

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-6-16v-expression-salon-polska-toyota-rumia-ID6AvWQq.html#f75aad1a19

 

Czy ktoś z Forumowiczów coś może mi na temat tego egzemplarza powiedzieć?

Pozdrawiam serdecznie

Tomek 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu to napiszę, ale: ciekawe wyposażenie - niby nie jest biednie, ale brakuje skórzanej kierownicy/lewarka i... tempomatu! (który był montowany prawie że seryjnie) Jest za to air quality sensor, ESP, klima automatyczna. Czasem mam wrażenie, że Renault można skonfigurować indywidualnie, jak BMW :) Do meritum: samochód ciekawy, jesteś na miejscu i tak jest zimno i pada, możesz go więc obejrzeć. Wydaje mi się, że felgi są od fazy I, chyba że były takie również i później.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mnie zadziwił brak tempomatu. Ale z drugiej strony w dłuższe trasy wyjeżdżam kilka razy w roku, więc bez tempomatu przeżyję :rolleyes:. Pytanie do forumowiczów z Trójmiasta: czy w przypadku sprawdzenia tego auta jestem skazany na Zdunka? Czy istnieje jakaś alternatywa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak tempomatu boli, poza tym kierownica bardzo plastikowa, dużo lepsza jest ta "skórzana" rozważ auta z taką opcją. Ogólnie wyposażenie bardzo dobre, brakuje szklanego dachu ( fajne, ale w słoneczne dni z otwartą roletą nie da rady jeździć) i czujników z przodu, jak to mówią jak nie ma da się żyć, ale są super i naprawdę na ciasnych parkingach pomagają.

Swoją drogą jak mówi kolega @konwil, też jak oglądam aukcje to tak przeróżnie można zobaczyć skonfigurowane meganki, że szok :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za odpowiedzi.

Dodzwoniłem się dzisiaj do Toyoty i wstępnie wygląda to tak, że autko miało trochę wizyt u blacharza. Jeśli dobrze zrozumiałem z rozmowy (słaba jakość połączenia) wymienione były przedni i tylni zderzak, oraz lakierowany przedni prawy i tylni lewy błotnik. Trochę dużo... :mad: nie wiem sam co z tym zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja też miała błotnik malowany, i urwany jeden zaczep w lampie z przodu, ewidentnie albo ktoś w nią przydzwonił albo solidnie przerysował. Wiem też, że lewy tylny błotnik był malowany bo gdzieś na parkingu był obdarty. Szczerze na początku mnie to zraziło, ale ani tego nie widać ( poza tym przednim błotnikiem który dosyć słabo moim zdaniem został pomalowany tzn. widać po prostu, że malowany był bo według mnie lekko się różni), ale znów czy mi to przeszkadza?. Zobacz czy auto jest w pełni sprawne mechanicznie, nie ma błędów i wszystko działa, Ja bym auta nie skreślał. Wiele samochodów jest malowanych przez obcierki, ale mentalność u nas taka, że musiał być dzwon :) . Kolega malował dach w aucie bo mu ktoś porysował gwoździem ( poza tym gdzieniegdzie wychodziła rdza na rogach) więc jak przyszło do sprzedaży to nikt nie chciał kupić bo " DACHOWANE" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Choć równie dobrze mogło go obrócić na jakiejś drodze i przywalił w bariery kręcąc piruety... Wersji będzie tyle ile sobie wymyślisz. Skoro wzięli to w rozliczenie to raczej nie trumna na kółkach.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie twierdzę, że to był dzwon przy 140 km/h :D Fajnie, że chłopaki z Toyoty nie ukrywają takich rzeczy przed wizytą w ASO. Swoją drogą chcę to sprawdzić w Reno Car (dzięki #deku za podpowiedź). Kwestia czy uda mi się zdążyć, bo w RC mają terminy na przyszły tydzień, a w Toyocie im się spieszy (plany sprzedażowe na koniec miesiąca :-D)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!