Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault Megane II 1.6 16V 2003


Zielony_w_auta

Rekomendowane odpowiedzi

Ja bym tego egzemplarza nie kupował bo widać że były w nim rzeczy robione, te listwy po tylu latach nigdy by nie były takie czarne, auto jest wypastowane, to wszystko wyblaknie poza tym zwróć uwagę że to nie jest radio od tego egzemplarza możliwe że to radio nie działa, należałoby kupić tuner list lub update list zależy które było w tej wersji i poprawnie podłączyć i też nie wiadomo czy wszystkie wiązki są, no a jak radio nie działa to i nie wiadomo czy głośniki działają, na pewno będzie trzeba wymienić olej a to już 300 stówki, rozrząd również bo nie ma informacji że został zmieniony a w tych autach to 80k bym robił max, też musisz zwrócić uwagę na to jak pracuje silnik, czy nie klekocze bo koło zmiennych faz rozrządu jest drogim elementem, ja kupiłem meganke 2003 1.6 ze zrobionym rozrządem ale miała i nadal ma swoje bolączki, zostało ich mało na szczęście i już ich się ich pozbywam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bez przesady. Ideał to to nie jest ale cena też pewnie finalnie stanie na 7tyś. 

Robione było? To w aucie 15letnim chyba lepiej. Mają być wgnioty i rysy ale pierwszy lakier? - auto ma 15 lat! 

Radio raczej z tego modelu co widzę. 

 

Kolego . trzeba jechać i zobaczyć. Miernik do łapki i sprawdzić. Jak już pisałem - ubogi. Ale może być wart zakupu. Rozrząd ,płyny na start to normalne. Skontroluj hamulce - Wymiana klocków to nie tragedia ale komplet z tarczami to już wydatek. Sprawdź miernikiem elementy. 2gi lakier to nie problem. Miejscowa szpachlówki po wgniotce to nie problem. Problem to duża powiezchnia szpachtli oraz źle zrobione naprawy. Sprawdź jak chodzi silnik , zawieszenie ,skrzynia . Czy nie ma wycieków. 

Prawda jest taka - samochód jest stary. Budżet 8tyś to niewiele na auto. Nie oczekuj cudów. Cuda tworzą handlarze. Ludzie kupują cukierka 10-12 letniego ( a nawet mlodsze) za ułamek ceny nowego , i  oczekują auta bez robót blaharsko- lakierniczych ale Z ładnym lakierem. W.idealnym stanie technicznym. Najlepiej bogato wyposazony , z nowymi oponami , nabitą klimą i pięknym wnętrzem. Wsiąść i jechać. A to bzdura! Nikt nie inwestuje dużej kasy w auto ktore zamierza sprzedać. 

Szukając auta 2-3 letniego( dla ojca i dla siebie)  jeździłem po komisach , ogłoszeniach , dilerach. Oglądałem auta pokontraktowe , podeminstracyjne , od 1szego właściciela i sprowadzone. Udało nam się kupić c4 Z 2016r . Cena była 50tyś - wyżej niż cukierki , drogo jak na benzynę 1.2 110km w tej wersji. Ale samochód jest w środku jak nowy. Z zewnątrz ma kilka rysek. Mechanicznie idealny. Malowany przedni zderzak - choć auto krajowe , podeminstracyjne. 

Moja Megane też nie jest idealna - ma kilka rys , malowany błotnik z przodu ,( zderzak z dołu też bo ja przytarłem) . Ale ma udokumentowane 12tyś km , w dieslu . 

Szukaj z głową. Można trafić uczciwy samochód w cenie 8-10tyś. Coś na pewno trzeba będzie zrobić. Coś może niedomagać . Wszystko to kwestia ceny naprawy. Sprawdź dokładnie , przelicz co i za ile do roboty , sprawdź budżet. I ciesz się samochodem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę będę sie czepiać ale:

-radio masz od Laguny II 

-Zmieniany kapsel od gałki zmiany biegów (pewnie cała gałka była wymieniana na taką z AliExpress za 2$

Cena jest przeciętna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xxx

Jeśli radio gra to w czym problem. 

Cena owszem , przeciętna. Dlatego warty sprawdzenia. Dokładnego jak każde inne. 

Osobiście wolałbym dołożyć i kupić coś z lepszym wyposażeniem. 5d lub kombi. Sedan pomimo dużego bagażnika jest niepraktyczny. 

lapka2.gif

REGULAMIN

5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda, trudno wykorzystać tę pojemność bagażnika jeśli ma się naprawdę duże rzeczy do przewiezienia. Roweru niestety nie zmieszczę tam po zdjęciu przedniego koła, tylko na tylną kanapę idzie wcisnąć. Z drugiej strony w moim odczuciu jest dużo ładniejszy niż HB, to żelazko, którego tył niesamowicie mi się nie podoba, ale to kwestia gustu oczywiście :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórym się nie podoba, innym się podoba ale ostatecznie ta bryła samochodu jest unikalna i jedyna w swoim rodzaju - do dziś nie ma żadnego podobnego HB na rynku :) 

 

Edytowane przez Adamerio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Komarek napisał:

Jeśli radio gra to w czym problem.

Tylko estetyczny ja jestem estetą i mi takie rzeczy przeszkadzają

 

20 godzin temu, Komarek napisał:

Osobiście wolałbym dołożyć i kupić coś z lepszym wyposażeniem

Powiem ci że jeśli chcesz dobrze wyposażonego kombi w bdb stanie z benzyną to trzeba dać 10000zł osobiście w tej cenie wolałbym Scenica II bo jest dużo praktyczniejszy, lepszy w pozycji za kierownicą (przynajmniej dla mnie) i fajniej się wsiada.Jeśli ktoś chcę praktyczności to Scenic II lub Megane II bo Laguna II wbrew pozorom w kombi ma mniejszy bagażnik niż megane II lub Grand Scenic II (krótki Scenic ma bagażnik jak Laguna w Liftbacku) Scenic ma taki sam bagażnik tylko dla mnie lepszy do wykorzystania z powodu składanych wyjmowanych i rozsuwanych foteli.

 

20 godzin temu, Komarek napisał:

Sedan pomimo dużego bagażnika jest niepraktyczny. 

Tak jak powyżej napisałem jego bagażnik jest długi ale z powodu małego otworu załadunkowego nie da się go wykorzystać w 100%

 

19 godzin temu, droopy napisał:

Z drugiej strony w moim odczuciu jest dużo ładniejszy niż HB, to żelazko,

To się zgadza HB to tylko 3d i to w RS :) Dla mnie 5d to z wyglądu niezbyt udany prototyp scenica.Proporcje tego auta nie należą do najlepszych o ile Scenic ma te proporcje zachowane to jakby Megane 5D nieco obniżyć linię dachu i trochę tył wyciągnąć to zrobiłby się sedan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, jabrze napisał:

HB 5D była produkowana od 2003 roku.

Nie do  końca były produkowane jeszcze w 2002 jak np. https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-6-16v-priviliege-climatronic-skora-full-opcja-ID6zmPKw.html#2a087a3cb7 

W 2003 debiutowały takie wersje jak Sedan CC i Kombi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!