Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Fluence - szybkość odpalania


Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie szukałem trochę po numerze i niestety, nigdzie tego nowego nie znalazłem...tylko używki na aledrogo, zapewne nie ma sensu ich brać. Myślisz, że silikon wysokotemperaturowy też się sprawdzi do uszczelnienia? To mam pod ręką akurat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

droopy - to jest zawór i tak będzie działał. Z jednej strony da się zrobić podciśnienie, z drugiej jak się zrobi, to się po prostu otworzy i zassie powietrze drugą stroną. Wtedy trzeba przytkać rurkę z drugiej strony. Tutaj będzie tak zasysając od dołu. Od góry nie może się otworzyć, bo podciśnienie w kolektorze dolotowym by go otwierało. Ja sprawdziłem ten zawór u siebie i jest ok. Tak czułem że to nie to, bo obwód par paliwa i zasilania paliwem to inne bajki. Zresztą u mnie nie wiadomo w czym jest problem tak naprawdę. Ale może dojdę powoli. U mnie wymiana pompy jak pisałem dała jakiś efekt i trochę szybciej odpala. Jak ściągałem wężyk ze starej pompy, to mi kilka kropel poleciało. Przy nowej to niezły prysznic leciał. Zaworek nie musi być przy samym silniczku pompy, może być gdzieś dalej po drodze, w tych plastikach. Nie bez powodu pompa się włącza na chwilę po przekręceniu kluczyka - ma wstępnie nabić ciśnienie w układ. Bez zaworka to było by niemożliwe, zaraz po ustaniu pracy pompy ciśnienie by spadło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

droopy - i co, pomogło?

 

Takie pytanie do osób diagnozujących auta, może tacy tu są. Załóżmy taką sytuację (samochód na postoju): Zwiększamy powoli obroty od jałowych do powiedzmy 6000. Jakie powinno być podciśnienie w kolektorze dolotowym w takiej sytuacji? Będzie zależne od obrotów czy utrzyma się na stałym poziomie? Silnik nieobciążony, do uzyskania dużych obrotów nie trzeba mocno naciskać gazu, więc może się utrzymać podciśnienie podobne do biegu jałowego?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@szod nie pomogło...ale aktualnie zgłupiałem, ponieważ wraz z obniżeniem się temperatury problem nie istnieje. Odpala zawsze na dotyk, tak jak powinno być. Wcześniej robiłem jeszcze dla świętego spokoju próbę z całkowitym zakręceniem zaworu LPG. Mam świeżo upieczoną instalację, zamontowaną na początku czerwca, więc w sumie jej nie podejrzewałem, no ale. 2 dni jeżdżone na samej benzynie niczego nie rozwiązało. Później naprawiło się nagle samo.

Edytowane przez droopy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!