Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

patent na okulary zamiast rączki kierowcy


dreq02

Rekomendowane odpowiedzi

Jakbyś kiedyś spróbował takich z polaryzacją, w których byś się dobrze czuł i po jakimś czasie zapominał o ich istnieniu na Twoim nosie to nie mógłbyś bez nich żyć :) No i też kwestia ile się robi km. Na krótkich odcinkach spoko ale nie wyobrażam sobie jazdy 3-4h dziennie w słoneczny dzień bez okularów. Oczy strasznie się męczą. Ja używam w każdej porze roku gdy tylko świeci ostrzejsze słońce. Zimą też się bardzo przydają.

Edytowane przez pbet
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat do moich okularów korekcyjnych mam różne nakładki (przeciwsłoneczne, do jazdy nocą) ale jakoś za kierownicą nigdy z nich nie korzystałem. Wystarcza mi zwykła, tradycyjna osłona słoneczna :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano to jest inna para kaloszy gdy się nosi korekcję. Ciężko coś dobrać i najlepszym rozwiązaniem jest zrobienie sobie okularów korekcyjnych w opcji przyciemnionej z polaryzacją. Znam kogoś kto tak zrobił i jest bardzo zadowolony ale to kosztuje i co gdy wada się pogarsza... Jest to droga opcja, w sumie najdroższa z możliwych.

Znam też kogoś kto nosi takie odchylane nakładki przyczepiane do okularów i o ile całkiem spoko to wygląda jak ma je zrzucone na szkła korekcyjne to jak wchodzi np. do marketu i je podnosi... wygląda jak mrówka z kreskówki... :29_smirk: no ale nie wnikam, tak chce, tak chodzi.

Inne fajne rozwiązanie stosuje następny z moich kolegów. Znalazł sobie takie oprawki korekcyjne (szukał długo), do których występuje dedykowana nakładka przeciwsłoneczna z polaryzacją i jest montowana magnesami do ramki z korekcją. Wygląda to fajnie, nie rzuca się w oczy i jest ponoć całkiem wygodne. Jedyny minus, że musi ściągać te nakładki jak wchodzi gdzieś do środka i gdzieś je chować, a później znowu wyciągać, zakładać i tak w kółko. Jest to rozwiązanie tańsze od przeciwsłonecznej korekcji i droższe od wspomnianych wyżej nakładek.

Ciekawe co się komuś w moim poprzednim poście nie spodobało :63_astonished: a podobno o gustach się nie dyskutuje :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie są jakieś kolosalne pieniądze jeśli chodzi o temat przeciwsłonecznych okularów korekcyjnych.

Ja raz na 2 lata robię sobie takie w salonie fielmann. Koszt maks 150 pln na gotowo z przesyłką kurierem do domu. 

Polecam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Silverek Ja też mam takie okulary z nakładkami magnesowymi i używam ich wyłącznie za kółkiem, szczególnie latem jak słońce jest mocne, a i zimą jak jest słoneczny dzień to dużo dają, oczy mi się dużo mniej męczą podczas dłuższej trasy. Tylko, że problem jest, gdzie to trzymać, narazie lezą w futerale przed drążkiem zmiany biegów, ale zastanawiam się nad innym rozwiązaniem.

Edytowane przez MichalVTS
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak już lecimy z tematem... :) -> fotochromy. Tekst jest sponsorowany, ale i tak wg mnie warto przeczytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem fotochromy i nie polecam bo:

1. Ma to pewną bezwładność w działaniu i wchodząc  np. do budynku parę minut nic nie widziszodstaje zanim się rozjaśnią.

2. Szkła działają na promienie UV, a szyby i blacha samochodu dość dobrze je filtruje, a w związku z tym okulary nie ściemnią się w samochodzie.

Ogólnie niezły bajer, ale nie warty pieniędzy jakie za to chcą. Tańsze szkła już zupełnie nie mają sensu bo początkowe zaciemnienie mają już na poziomie kilkunastu procent, czyli w okularach białych rzeczy nigdy nie będzie widać jako białe, a drogie szkła są już po prostu drogie.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Opcja całkiem fajna, pamiętam, ze miałem kiedyś takie jednak były bardzo słabo wykonane oraz z kiepskiego plastiku, tak więc w szybkim czasie się odklejały, szczegolnie,ze dość często je wyjmowałem aby nałozyć. 

Jesli jesteś pewien, że Ci się przyda oraz że będziesz używał to kupuj. Jeśli nie to jednak sobie odpuść. 

 

Ze swojej strony polecam zerknąć sobie tutaj;

https://c-o.com.pl/okulary-specjalistyczne,cp16,pl.html

 

Na stronie mozna dostać dobrej jakości okulary z polaryzacją dla kierowców. 

Edytowane przez Dawiq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Aktualnie mam okulary z polaryzacją. Jeździ się w nich zdecydowanie wygodniej, widoczność jest również lepsza. Okulary przeciwsłoneczne z polaryzacją noszę na co dzień, nie tylko oczywiście do kierowania samochodem.

Trudno jest tutaj wytłumaczyć czemu są lepsze. Najlepiej po prostu zajrzeć sobie do sieci z uwagi na to, ze sa tam zdjęcia pokazujące jak wygląda widoczność z okularami z polaryzacją a w okularach bez polaryzacji i różnica moim zdaniem jest znaczaca. Zamówienie okularów proponuję tutaj http://aurum-optics.pl/ . Mają dobre promocje.

 

Edytowane przez Juanto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!