Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane 3 gt line


monti18

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Nad zakupem własnego samochodu zastanawiam się już od niemała roku i średnio mi to idzie. Ale ostatnio przechodząc obok komisu zobaczyłem megane 3 gt line z silnikiem 1.9. Wsiadłem przejechałem się po placu i moja myśl fajne autko wygodne fotele i ma jakiś charakter którego brakuje zwykłej migane. Ale do rzeczy mam kilka pytań :

1) co poza pakietem stylistycznym jest innego w gt line i czy podwyższa to koszty eksploatacji?

2) jaki silnik benzynowy wybrać w perspektywie pod LPG , jak dla mnie 1,6 bardzo dobry ale już przestarzały lubiący paliwo i za słaby

3) są jakieś elementy na które trzeba zwracać szczególna uwagę przy oględzinach auta ?

4) jakie informacje mogę uzyskać w ASO jeśli pojadę tam ze sprzedającym? Czy jest to opłacalne (jaki koszt) . Czy działa również dla samochodów sprowadzonych?

5) Czy w kwocie około 30 tyś da się znaleźć rozsądny egzemplarz?

Za odpowiedz na moje pytania z góry dziękuję. Dodatkowo dołączam ostatnio zrobione prze zemnie zestawienie aut w klasie jakie mnie interesują?

Pozdrawiam i liczę że wyniosę z tego forum dużo użytecznej wiedzy :)))

 

Samochody.xlsx

Bez tytułu.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba masz błąd w zestawieniu - o ile się nie mylę Renault Megane III 1,6 16V ma pasek rozrządu, a nie łańcuch. Zaleca się co drugą >>wymianę rozrządu<< również wymianę KZFR. Tego brakuje Ci w zestawieniu (pod kątem kosztów). Tym niemniej zestawienie imponujące. Dla mnie np. liczy się wiek i przebieg, dlatego staram się kupować samochody jak najmłodsze i z najmniejszym przebiegiem, często kosztem wyposażenia. Dla drugiego będzie się liczyło tylko, albo głównie wyposażenie. Pewnie, że lepiej mieć GT Line (chyba głównie pakiet stylistyczny, ale i bogatsze wyposażenie). I chyba GT Line z 1.6 nie znajdziesz, choć nie mam pewności. Zostaje Ci 2.0 albo 2.0T, albo 1.4 TCe.

Edytowane przez konwil
Uzupełnienie braków w tekście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, konwil napisał:

chyba GT Line z 1.6 nie znajdziesz

raz na rok lub dwa się trafia. Stąd nie sprzedaje :)

Poza tym gt-line to pakiet tylnego zderzaka, trochę inne akcenty i tyle. A wyposażenie jest różne. Niekiedy może być w zwykłej wyższe niż w gt-line. Tutaj nie jest najwyższe.

Ale jak Ci się trafi 2.0 T Renaulta (nie nissana) to bierz w ciemno (jak silnik nie zajechany) i oczywiście masz dużo kasy. Bo takie coś kosztuje ale praktycznie nie do zajechania a NitroLPG można wkładać bez problemu.

 

Aha, na takim profilu opony to będzie komfort jazdy :)

Edytowane przez dreq02
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GT line to przede wszystkim zawieszenie, robi ogromną różnicę w porównaniu do zwykłej wersji - jak dla mnie to szukać auta tylko z tym pakietem. Pakiet GT Style w MIII ph3 to był tylko pakiet wizualny.

Pakiet GT Line zawiera:

- zawieszenie Sport z Megane Coupe o zmienionej sztywności sprężyn zawieszenia i regulacji przednich i tylnych amortyzatorów, obniżone o 12mm

- sportowe fotele z Megane R.S. ze wzmocnionym podparciem bocznym, tapicerka z wersji GT

- kierownica i gałka zmiany biegów z czerwonym przeszyciem, z wersji GT

- aluminiowe felgi 17’’ Celsium, lusterka boczne, klamki i relingi w kolorze Dark Metal

- zmieniony przedni zderzak ze światłami LED (od ph2), tylny zderzak z "dyfuzorem" w kolorze Dark Metal

- analogowe zegary z wersji GT/R.S.

- reflektory z czarnymi kloszami

- aluminiowe pedały i nakładki na progi

 

W ogłoszeniu ze zdjęć nic niepokojącego nie widzę, ale silnik 1.4 TCe trzeba dobrze sprawdzić - ma problemy z uszczelką pod głowicą, tu więcej informacji:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie się zgadza, ale w gt-line pedały były zwykłe, zegary nawet były cyfrowe i felgi 16 (ale fakt wzór oryginalny Renault, nie spotykany).

Wydaje mi się, że zależy też od tego czy to jest ph1, ph2, ph3. Z tego co wiem, to liczniki i właśnie nakładki później dawali tylko do rs. Ale z tym nie dojdziesz bo raczej w konfiguratorze było wszystko opcją a nie było jako takich pakietów wyposażenia. U mnie nie ma np grzanych foteli (nie płaczę za tym) a często widzę, że podstawowych samochodach nawet flotowych takie coś było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dreq02 żadne prawie, to informacje z materiałów Renault, zresztą sam kupowałem jako nowe i mam GT line. Nie były to opcje tylko cały pakiet, który można było dokupić do wersji Dynamique. Dopiero od ph3 okroili dodatki i zostały tylko elementy wizualne, ale to już nie GT line tylko GT Style. Z importu mogą się trafić wersje typu zwykłe zegary i pedały, zmienione tylko zderzaki - takie wynalazki były np. na rynku hiszpańskim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!