Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane III - Elektryczny hamulec ręczny/postojowy


Rekomendowane odpowiedzi

no w sceniku 3 ten przycisk jest w tak glupim miejscu ze szkoda gadać. Za każdym razem jak się chce go użyć trzeba oderwać plecy od fotela O_o Strasznie głupie miejsce a używa się go 10000x częściej niż przycisku od tempomatu który jest właśnie pod ręką. To mnie strasznie wkurza -_-''''' w megi jest to rozwiązane 100x lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Na szczęście w M3 są silniki przy zaciskach i problem z linkami rozwiązano skutecznie. Hamulec awaryjny to pewnie nazwa tak z dawna, a jego podstawową funkcja to postojowy. Nie wyobrażam sobie by scenica mógłbym awaryjnie wyhamować tylko tylnymi kołami.  Dla awarii to są 2 układy hydrauliczne.  Gdyby były tarczo - bębny to można by coś ręcznie dodawać do zwalniania. Tylko po co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lufa "Hamulec awaryjny to pewnie nazwa tak z dawna, a jego podstawową funkcja to postojowy. Nie wyobrażam sobie by scenica mógłbym awaryjnie wyhamować tylko tylnymi kołami."

Nie zgodzę się z tym twierdzeniem.

Testowałem w el cars hamowanie laguny ( linki i ponad 1,5 T) z 80 km/h - działa skutecznie na zasadzie dociągania do blokady, odpuszczania i kolejnych dociągnięć. Samemu zwykłą linką tak szybko tego bym nie zrobił. Nie próbowałem z silnikami napędzającymi hamulce postojowe w S3, ale przypuszczam, że myśl technologiczna została zachowana.

Może ktoś przetestuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, lufa napisał(a):

Na szczęście w M3 są silniki przy zaciskach i problem z linkami rozwiązano skutecznie. 

Z linkami nie było żadnego problemu, właściciel sam sobie go stwarzał bo nie używał ręcznego cały czas i linki rdzewiały w pancerzu, potem wymiana linek na chiński szajs i powstał mit o problemach ręcznego. Co do funkcji awaryjnego to jak najbardziej prawda, system hamulca ręcznego razem z ABSem wytraca skutecznie prędkość aż do zatrzymania

Edytowane przez milejow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!