Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane III - Elektryczny hamulec ręczny/postojowy


Rekomendowane odpowiedzi

no w sceniku 3 ten przycisk jest w tak glupim miejscu ze szkoda gadać. Za każdym razem jak się chce go użyć trzeba oderwać plecy od fotela O_o Strasznie głupie miejsce a używa się go 10000x częściej niż przycisku od tempomatu który jest właśnie pod ręką. To mnie strasznie wkurza -_-''''' w megi jest to rozwiązane 100x lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Na szczęście w M3 są silniki przy zaciskach i problem z linkami rozwiązano skutecznie. Hamulec awaryjny to pewnie nazwa tak z dawna, a jego podstawową funkcja to postojowy. Nie wyobrażam sobie by scenica mógłbym awaryjnie wyhamować tylko tylnymi kołami.  Dla awarii to są 2 układy hydrauliczne.  Gdyby były tarczo - bębny to można by coś ręcznie dodawać do zwalniania. Tylko po co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lufa "Hamulec awaryjny to pewnie nazwa tak z dawna, a jego podstawową funkcja to postojowy. Nie wyobrażam sobie by scenica mógłbym awaryjnie wyhamować tylko tylnymi kołami."

Nie zgodzę się z tym twierdzeniem.

Testowałem w el cars hamowanie laguny ( linki i ponad 1,5 T) z 80 km/h - działa skutecznie na zasadzie dociągania do blokady, odpuszczania i kolejnych dociągnięć. Samemu zwykłą linką tak szybko tego bym nie zrobił. Nie próbowałem z silnikami napędzającymi hamulce postojowe w S3, ale przypuszczam, że myśl technologiczna została zachowana.

Może ktoś przetestuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, lufa napisał(a):

Na szczęście w M3 są silniki przy zaciskach i problem z linkami rozwiązano skutecznie. 

Z linkami nie było żadnego problemu, właściciel sam sobie go stwarzał bo nie używał ręcznego cały czas i linki rdzewiały w pancerzu, potem wymiana linek na chiński szajs i powstał mit o problemach ręcznego. Co do funkcji awaryjnego to jak najbardziej prawda, system hamulca ręcznego razem z ABSem wytraca skutecznie prędkość aż do zatrzymania

Edytowane przez milejow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!