Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Radio android 8...


Rekomendowane odpowiedzi

Miałem ten sam problem co Ty, ponieważ nie ma żadnej instrukcji montażu i nie wiadomo co i gdzie podłączyć. Też miałem błąd poduszki. Z tego co pamiętam wtyczkę, którą masz po prawej (lub po lewej) stronie nie podłączasz nigdzie. Wtyczkę, którą masz po lewej (po prawej) stronie musisz podłączyć do kabla, który wystaje od góry gdzie był ekran fabryczny. Musisz przeciągnąć go na dół. Zobacz co z góry wystaje i będziesz wiedział od razu. Jak będziesz miał dalej problem to jutro zdemontuję ekran i zobaczę jak to ma być, daj znać.

 

Edytowane przez tomrud
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasna sprawa, ze tez nie pomyslalem o tym! Dziekuje bardzo za podpowiedz. Jutro zrobię krotki filmik jak to podlaczyć i wrzucę bo mówiąc szczerze nie znalazłem nic konkretnego w sieci.

Pozostaje jeszcze kwestia kamery cofania, ale to dopiero jak zadziala radio.

Regulamin pkt. 5.13 - Nie cytujemy postu w całości odpowiadając bezpośrednio pod nim - kataryniarz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamerę cofania sprawdzałem "na  sucho" i nie było problemów. Wystarczy przeciągnąć de facto jeden przewód sygnałowy do tylnej klapy, bo zasilanie można podłączyć z lampy cofania, która jest w klapie. Ja obecnie czekam na moduł bezprzewodowy do kamery, aby nie bawić się w przeciąganie kabli (1 kabla:D).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, tomrud napisał:

 

Ja przeciagne przewód, kolega ma radio na androidzie w Suzuki i ta kamerka po wifi ma duże opóźnienie co utrudnia ocene sytuacji przy cofaniu. Pamietasz do ktorego wejscia podpiałeś kamerke?

Po podłączeniu wtyczek jak pisałeś radio śmiga. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewód sygnałowy kamery wpinasz do żółtego gniazda cinch z oznaczeniem "Camera-VIN", natomiast zasilanie podłączasz do czerwonego pojedynczego przewodu z oznaczeniem "Cam-POW". Tak, po poprawnym podłączeniu wtyczek radio "wstaje z kolan":D.

 

Co do wifi to sprawdzę i zobaczę jak to będzie działać. Tutaj antena będzie mieć duże znaczenie. Jak się nie będzie spisywać to będę przeciągał przewód.

@Lisiorek sprawdziłem. Gniazdo, które masz po prawej stronie (na Twojej fotce) przeciągasz do góry i podłączasz do niego wtyczkę, która została po odłączeniu fabrycznego ekranu.

IMG_20180929_092705.jpg

Edytowane przez tomrud
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za pomoc. Właśnie przeciągnąłem przewód. Przez auto jest łatwo, najgorzej przez peszel przy klapie no i trzeba cała klape rozebrać.ale jakoś poszło.

Trochę też ciężko upchnąć te wszystkie kable przy radiu.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega @Lisiorek zmotywował mnie do przeciągnięcia kabla no i 2,5h i kamera śmiga. Dla mnie najgorsze było przeciągnięcie kabla od podświetlenia tablicy rejestracyjnej na drugą stronę klapy. Trzeba się nieźle nagimnastykować, żeby złapać przewód od spodu przez otwór.

 

Kable od radia musisz upchnąć nad radiem tzn. za klimatronikiem, bo tam jest dużo miejsca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś najpierw sprawdzić kamerę "na sucho", a dopiero potem podłączać do przeciągniętego kabla. Ikonka pojawia się nawet jak nie masz kamery podłączonej. Sprawdź czy masz zasilanie na kablu. Możesz zmierzyć woltomierzem gniazdo do zasilania kamery....tylko nie zrób zwarcia.

Edytowane przez tomrud
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, tomrud napisał:

Podpiąłem: od strony radia przewod sygnałowy do wejscia CAM VIN, zasilanie do CAM POW. od strony kamery: sygnałowy wiadomo, czerwone przewody od zasilania i od sygnałowego razem i do żarówki od cofania (zółty), czarny do masy (czarny) Nie mam czym tu sprawdzić napięcia niestety.

Czy tam czasem nie jest tak ze przy lampie + jest na czarnym?

Chyba kamera powinna działać już przy podpięciu samych wtyczek (sygnałowa i zasilajaca do kamerki) bez tych dodatkowych przewodów zasilajacych przy sygnałowym?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle to masz podłączone. Po co podłączasz cokolwiek do żarówki od cofania? Masz przeciągnięty kabel 3-żyłowy jak rozumiem. Czerwony przewód CAM POW to zasilanie kamery i masz go podłączyć do czerwonego przewodu od kamery. Czarnego przewodu od kamery nie musisz podłączać, ponieważ "masa" zasilania jest na wtyku cinch i nie ma co jej dublować.

Podsumowując:

1. Przeciągasz 2-żył na wtyku cinch ("masa" + sygnał z kamery).

2. Przeciągasz 1-żyłę zasilanie CAM POW.

3. Nic nie łączysz ze światłem cofania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, tomrud napisał:

 

Podsumowując:

1. Przeciągasz 2-żył na wtyku cinch ("masa" + sygnał z kamery).

2. Przeciągasz 1-żyłę zasilanie CAM POW.

3. Nic nie łączysz ze światłem cofania.

Przeciagnałem oryginalny kabel od kamerki ten z chinchami na koncach i czerwonym kawałkiem przewodu. 

Zasilania kamerki nie mozna wziąć z lampy zeby nie ciagnac od radia?

 

 

10 godzin temu, Lisiorek napisał:

Pociagnalem zasilanie kamerki naokolo i dziala...

Rozwaliłem chincha przy kamerce i podlaczylem wszystko bezpośrednio. Dziala. Wniosek: pewnie uszkodzilem chincha/przewod przy chinchu podczas przeciagania i nie bylo sygnalu z kamerki.

Swoja droga to oczywiscie miales racje, zadne podlaczenia do lampy nie sa potrzebne.

lapka2.gif

REGULAMIN

5.6 literki PL. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz dziękuję za pomoc.

Generalnie do samego cofania kamerka ok, na pewno nie wjadę w jakiś słupek, ale chyba podmienię docelowo na wersję z obiektywem szerokokątnym. Wydaje mi się, ze taka z katem widzenia 170st. mocno ułatwi sprawę podczas wyjeżdzania tylem z parkingu przy ruchliwej ulicy. Ma ktoś jakies doświadczenia z taka kamerą, ciekawe czy taka wymiana ma sens? Koszt kamerki to max 20usd na ali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • mireczek01 zmienił(a) tytuł na Radio android 8...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!