Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Swap silnika przedlift na polift


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w tej chwili jestem w posiadaniu meganki 2 przedlift z dieslem 1.9 dci 120KM. Mam możliwość zakupu całego auta anglika Megane II tyle, że poliftowego 2.0 dCi 150 bądź 2.0Turbo 170/230. Przekładka silnika to nie problem, jednak czy wiązka silnika polift spasuje plug&play do wiązki auta przedlift? To samo z zestawem startowym czy moduły poliftowe będą pasować do auta przedliftowego? Bardziej się skłaniam do opcji 2.0Turbo. Wiem ile to jest pracy przy takim swapie, ale będę robić to sam ewentualnie ze znajomym. Wiązka w moim aucie z tego co widziałem to posiada m.in. piny we wtyczce do pompy paliwa w baku, więc pewnie tylko przepisanie sterownika, a właściwie to tylko prawidłowa konfiguracja clipem pod EU a nie UK auta. Może ktoś przechodził podobny dylemat i coś podpowie czy wszystko spasuje jak należy jeśli chodzi o elektryke? Z góry dziękuje. Pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku ;)

Edytowane przez mati2000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego zmień od razu auto? Jest to chyba najgorsza odpowiedź jaka może być.

 

Ewentualnie może ktoś się orientuje co należy zmienić/poprawić aby uzyskać z tego silnika około 200KM/400Nm? Czy seryjna suszarka GT1749V da radę podciągnąć się aż tyle? Wydech przelotowy załatwi sprawę o średnicy takiej jak seria czy potrzebny szerszy? Wtryski z tego co wiem to wytrzymują pod 215-220KM. IC wiadomo do zmiany. Jak z dolotem, seria dała by radę przy większych mocach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby decydować się na wzrost mocy silnika, to musi on być w nienagannym stanie,

Podobnie układ napędowy,

Układ hamulcowy wzmocniony,

W kwestii wzrostu mocy ze 120 KM, poczytaj ; 1.9 dCi 120hp Chip Tuning -> 150KM ,

Wcześniej, przed chipowaniem,  proponuje rozmowy z właścicielami hamowni,  

22 godziny temu, mati2000 napisał:

Bardziej się skłaniam do opcji 2.0 Turbo.

Przy wymianie silnika raczej koniecznie ; 

silnik kompletny ze wszystkim co na nim wisi; odnośnie  elektryki ,

- skrzynia ze sprzęgłem, 
- półosie napędowe, 
- piasty, zwrotnice ,
- chłodnica, 
intercooler,
- cały wydech jest inny,

- układ dolotowy,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że auto mam w bdb stanie na takie moce. W wątku wyżej załączonym jest 155km i tyle zmienione. Ale co potrzeba więcej zmienić aby było blisko tych 200? Czy koras turbiny GT1746V pasuje do obudów GT1749V? Z angolem się wstrzymam, robię to co mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skontaktuj się z kolegą marek789 ; 

Zmiana turbiny z 120 KM na 130 KM w 1.9 dci

Ile wart jest Twój mercedes?

Przeróbka wg.Twoich wymagań to około > 100 % wartości auta. 

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!