Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

2.0 dCi GT 163PS niska prędkość maksymalna


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Mam pytanie odnośnie problemu jak w temacie. Mam Megane III ph III 2014 rok 2.0 dCi GT 163 konie seria, auto jest po wirusie, ma mniej więcej 195 koni w tej chwili, jeździ jak szalone, moc jest super, przyspieszenie też jest niesamowite ale jest problem z prędkością maksymalną, producent podaje 220 km/h w serii, więc po wirusie powinien pojechać jeszcze więcej. Niestety jakoś nie bardzo była okazja aby to sprawdzić, kilka razy doszedłem do 190 km/h i to wszystko. Ostatnio trafiła się okazja wypróbować to na autostradzie, jakież było moje zaskoczenie kiedy wskazówka stanęła na 200 km/h ha ha :D doszło do 203 ale pod górkę zeszło do 200, stwierdziłem że to nie możliwe, odpuściłem więc do 150 i spowrotem gaz w dechę na 6 biegu, prędkość rosła jak ciśnienie po dwóch kawach :) ale znów przy 200 koniec, czekając tak co się będzie działo doszedłem do 205. Pomyślałem że może jest włączona blokada, w wielu Reniach widziałem tą opcję na CLIP'ie ale u siebie szukałem chyba z godzinę i nie znalazłem. Czy jest to gdzieś ukryte? Czy jest może jakaś inna przyczyna? Pozdrawiam i czekam na ciekawostki na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moc to wykladńik vmax. Przy 190 koniach jak piszesz okolice 240-250 powinny być osiągalne w taki lekkim aucie. 

Te 4 tys trochę wysoko jak na diesla. W moim tdi przy 190 mam 3 z haczykiem. Przy 200 KM dojście od 244 licznikowych to nie problem. Masy aut podobne /Octavia 3/

 

ostatnio na A1 leciał za mną scenic 2 pewnie z takim silnikiem jak Twój i do 230 bez problemu się trzymał. 

Edytowane przez Sarna1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd wiesz gdzie jeżdżą?

Moje fabryczne GT 160 KM dochodziło do 205-210 i koniec. Dokładnie tyle ile fabryka pozwoliła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie moment przy 4 tys leci na łeb na szyję i auto nie ma czym się odpycha. Piszesz ze na niższych biegach się rozpędza i sie zgodzę ale na niższym biegu masz większe przełożenie które mnożymy x moment i stąd ten kop na biegach. Moc to nie wszystko przy rozpedzaniu ważny jest moment którego Ci ewidentnie brakuje na 6 biegu i wysokich obrotach, wirus do korekcji. 

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś jest ewidentnie nie tak z programem. Moje seryjne 1.2 jedzie więcej bo 210 ;) to nie problem. 

Podjedz na hamownie i za 150 pln będziesz wiedział w czym problem. 

 

 

0EAE695F-1B8E-46D9-9A9F-6E853B9C1FEF.jpeg

3 godziny temu, Pitrek napisał:

Im dalej ode mnie tym lepiej. 

 

Tylko patrz w lusterka przed wjechaniem na lewy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jest, mam to u siebie :) Z tego co wiem to za prędkość maksymalną odpowiada moc a za przyspieszenie moment obrotowy, i raczej nie możliwe żeby go brakowało przy 4 tys skoro na 5 biegu bez problemu auto ciągnie ochoczo do 5 tys?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!