Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Philips X-treme Ultinon LED H7 w Fluence ph II - miganie, przygasanie


Rekomendowane odpowiedzi

Zainstalowałem w miejsce żarówek świateł mijania Philips X-treme Ultinon LED H7 gen 2. Niestety widoczne jest drobne "miganie", "przygasanie" żarówek w szczególności na wolnych obrotach. Czy ktoś z Was miał do czynienia z tymi żarówkami lub innymi i podobne doświadczenia? Nie wiem czy problem tkwi w komplecie czy w aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież alternator, na obrotach biegu jałowego, podaje mniejsze napięcie niż 14,4V. Dokładnie około 13,8V. Więc Ledy mogą lekko przygasać. Podobnie tak się dzieje ze zwykłymi żarówkami. Widać to dobrze w nocy, jak światła oświetlają ścianę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazuje się, że coś po stronie kierowcy sieje zakłócenia, ponieważ po zamianie stronami żarówek, dalej efekt delikatnego stroboskopu występuje dalej po tej stronie, a od strony pasażera jest ok. Ktoś z Was ma może jakieś sugestie? Podpięcie adaptora Canbus bez wpływu. Szkoda, bo dzięki soczewce naprawdę fajnie wygląda Led, jest normalna linia odcięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planuję podjechać do mechanika, żeby pomierzył parametry na wiązce - jeśli nie wyjdzie nic ciekawego, to najpewniej jakieś zakłócenia może od skrzynki bezpiecznikowej położonej chyba po sąsiedzku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia Sat Feb 02 2019 o 15:09, slayerrr napisał:

efekt delikatnego stroboskopu występuje dalej po tej stronie

Jeśli emisja lampy jest dobra, to często winnym jest sam zapłonnik (oprawka palnika).

Powinny być ekranowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alternator nie powinien mieć nic do tego. Mój zestaw LED działa poprawnie nawet przy 12V z domowego zasilacza, a w aucie sprawuje sie rewelacyjnie. :-) 

Z tego co się orientuje to jak na razie na rynku brak jest lepszego modelu. Te co są oferowane, kompletnie nie nadają się do montarzu ze wzgledu na brak prawidłowego osadzenia diód LED (są za daleko od osi, za grube itp.). Efekt to nie poprawna linia odcięcia, czyli - OŚLEPIANIE!

 

...

 

Własnie dokładnie sobie obejrzałem ten Twój zestaw. Jest prawie identyczny jak mój. Nawet łeb mu obcieli na końcu, tak jak ja to zrobiłem ręcznie w swoim zestawie ha ha ha. Szybko się nauczyli, że zrobili babola we wcześniejszych modelach ;-) Nie wiem tylko, czy w tym Twoim zestawie jest wiatraczek? W moim nie ma. Jak tak to podejrzewam, że  problem z przygasaniem może być spowodowany właśnie przez silniczek wiatraczka chłodzenia, który całkiem konkretnie pewnie ciągnie prąd. Pewnie jest on też wpięty w szereg, a nie równloegle z LED'ami (dla bezpieczeństwa przed ich spaleniem jak by padł wiatrak) i dlatego przy mniejszym napięciu na LED'y trafia za małe napięcie.

 

Sprawdź w domu na zasilaczu, np. na starym zasilaczu od kompa ;-)

 

Edytowane przez Jwax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktywne chłodzenie czyli z wiatraczkiem jest w H7, a pasywne z radiatorem w H4. Czy równolegle czy szeregowo to nie wiem, oba przewody trafiaj do sterownika, który jest podłączany do saamochodu.

 

Coś musi albo siać po stronie kierowcy (blisko znajduje się akumulator, chyba skrzynki bezpieczników). Nie muszę podłączać pod zasilacz, bo co ciekawe - wszystko śmiga gdy silnik jest wyłączony, też śmiga ok minutę-może dwie po uruchomieniu silnika i dopiero wtedy od strony kierowcy stroboskop. Jakby może coś się wtedy załączało - nie wiem może wentylator od chłodnicy czy co... Nie wiem sam co mogę poradzić, szkoda bo strasznie mi się spodobały te żarówki. Może Mechanik coś pomierzy i wyjaśni... Nie znam się na mechanice samochodowej, ale przecież gdyby coś było nie tak z wiązką od żarówki, to to samo by się chyba działo po drugiej stronie...?

Jednak coś nie tak z fazą po stronie kierowcy, masa jest ok. Macie pomysł, w czym może być problem? Inaczej pozostaje podciągnąć z drugiej lampy... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Czy znalazłeś rozwiązanie problemu ? mam to samo na tych samych żarówkach a nawet więcej. W megane 3 po odpaleniu auta jest jakiś czas ok, po kilku min zaczynają mrugać na zmianę. Jak wyłączę silnik i uruchomię to problem na jakiś czas znika. Nie wiem gdzie szukać problemu, a żarówki sprawdzają się lepiej niż rewelacyjnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to nie jest tak ze w module z jest juz regulator napiecia? Zestaw kosztuje okolo 500zl i powinien byc juz zespolony w tym module.

No i tez ciekawe dlaczeego tylko jest te zjawisko na jednej lampie... Jakby to byla wina regulatora to pojawialoby sie to na obu lampach.

lapka2.gif

REGULAMIN pkt. 5.6 Literki PL-mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ostatnio miałem 2 trasy po 300 km, zauważyłem że jak pierwsze przed uruchomieniem silnika włączę światła to mrugają mniej. Przejechałem tak z 200 km po czym zaczęły mrugać, pauza na kawę ponowne uruchomienie w ten sam sposób i znowu jakiś czas był spokój. Dzisiaj zamontowałem Philips LED adapter CANbus który rzekomo miał zlikwidować efekt mrugania ... niestety nie pomogło. Zauważyłem jeszcze jedno tylko już dziś na to czasu nie miałem, w momencie gdy "cyknie" przekaźnik (po odgłosie jakby był gdzieś za złączem OBD II) to światła mrugają, a gdy "cyknie" 2-gi raz przestają mrugać. Szkoda bo światła są rewelacyjne ale jeśli będzie to tak mrugać będę zmuszony założyć normalne żarówki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!