Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

slayerrr

Fluence I phI Philips X-treme Ultinon LED H7 w Fluence ph II - miganie, przygasanie

Recommended Posts

Zainstalowałem w miejsce żarówek świateł mijania Philips X-treme Ultinon LED H7 gen 2. Niestety widoczne jest drobne "miganie", "przygasanie" żarówek w szczególności na wolnych obrotach. Czy ktoś z Was miał do czynienia z tymi żarówkami lub innymi i podobne doświadczenia? Nie wiem czy problem tkwi w komplecie czy w aucie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież alternator, na obrotach biegu jałowego, podaje mniejsze napięcie niż 14,4V. Dokładnie około 13,8V. Więc Ledy mogą lekko przygasać. Podobnie tak się dzieje ze zwykłymi żarówkami. Widać to dobrze w nocy, jak światła oświetlają ścianę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Okazuje się, że coś po stronie kierowcy sieje zakłócenia, ponieważ po zamianie stronami żarówek, dalej efekt delikatnego stroboskopu występuje dalej po tej stronie, a od strony pasażera jest ok. Ktoś z Was ma może jakieś sugestie? Podpięcie adaptora Canbus bez wpływu. Szkoda, bo dzięki soczewce naprawdę fajnie wygląda Led, jest normalna linia odcięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej. 

Właśnie dlatego wywaliłem hid xenon. Zawsze gasł mi lewy. Nie ustaliłem przyczyny. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Planuję podjechać do mechanika, żeby pomierzył parametry na wiązce - jeśli nie wyjdzie nic ciekawego, to najpewniej jakieś zakłócenia może od skrzynki bezpiecznikowej położonej chyba po sąsiedzku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia Sat Feb 02 2019 o 15:09, slayerrr napisał:

efekt delikatnego stroboskopu występuje dalej po tej stronie

Jeśli emisja lampy jest dobra, to często winnym jest sam zapłonnik (oprawka palnika).

Powinny być ekranowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miganie występuje tylko po jednej stronie samochodu, niezależnie którą żarówkę wsadzę, więc raczej jakiś element samochodu ma wpływ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Alternator nie powinien mieć nic do tego. Mój zestaw LED działa poprawnie nawet przy 12V z domowego zasilacza, a w aucie sprawuje sie rewelacyjnie. :-) 

Z tego co się orientuje to jak na razie na rynku brak jest lepszego modelu. Te co są oferowane, kompletnie nie nadają się do montarzu ze wzgledu na brak prawidłowego osadzenia diód LED (są za daleko od osi, za grube itp.). Efekt to nie poprawna linia odcięcia, czyli - OŚLEPIANIE!

 

...

 

Własnie dokładnie sobie obejrzałem ten Twój zestaw. Jest prawie identyczny jak mój. Nawet łeb mu obcieli na końcu, tak jak ja to zrobiłem ręcznie w swoim zestawie ha ha ha. Szybko się nauczyli, że zrobili babola we wcześniejszych modelach ;-) Nie wiem tylko, czy w tym Twoim zestawie jest wiatraczek? W moim nie ma. Jak tak to podejrzewam, że  problem z przygasaniem może być spowodowany właśnie przez silniczek wiatraczka chłodzenia, który całkiem konkretnie pewnie ciągnie prąd. Pewnie jest on też wpięty w szereg, a nie równloegle z LED'ami (dla bezpieczeństwa przed ich spaleniem jak by padł wiatrak) i dlatego przy mniejszym napięciu na LED'y trafia za małe napięcie.

 

Sprawdź w domu na zasilaczu, np. na starym zasilaczu od kompa ;-)

 

Edytowano przez Jwax

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aktywne chłodzenie czyli z wiatraczkiem jest w H7, a pasywne z radiatorem w H4. Czy równolegle czy szeregowo to nie wiem, oba przewody trafiaj do sterownika, który jest podłączany do saamochodu.

 

Coś musi albo siać po stronie kierowcy (blisko znajduje się akumulator, chyba skrzynki bezpieczników). Nie muszę podłączać pod zasilacz, bo co ciekawe - wszystko śmiga gdy silnik jest wyłączony, też śmiga ok minutę-może dwie po uruchomieniu silnika i dopiero wtedy od strony kierowcy stroboskop. Jakby może coś się wtedy załączało - nie wiem może wentylator od chłodnicy czy co... Nie wiem sam co mogę poradzić, szkoda bo strasznie mi się spodobały te żarówki. Może Mechanik coś pomierzy i wyjaśni... Nie znam się na mechanice samochodowej, ale przecież gdyby coś było nie tak z wiązką od żarówki, to to samo by się chyba działo po drugiej stronie...?

Jednak coś nie tak z fazą po stronie kierowcy, masa jest ok. Macie pomysł, w czym może być problem? Inaczej pozostaje podciągnąć z drugiej lampy... :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Duża poprawa świecenia na tych ledach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy znalazłeś rozwiązanie problemu ? mam to samo na tych samych żarówkach a nawet więcej. W megane 3 po odpaleniu auta jest jakiś czas ok, po kilku min zaczynają mrugać na zmianę. Jak wyłączę silnik i uruchomię to problem na jakiś czas znika. Nie wiem gdzie szukać problemu, a żarówki sprawdzają się lepiej niż rewelacyjnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. 

Rowniez podpinam sie do tematu. Ja i moj kolega w Passacie B8 mamy ten sam problem. Czy udalo Ci sie znalezc rozwiazanie problemu?

lapka2.gif

REGULAMIN pkt. 5.6 Literki PL-mireczek01

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapewne przez skoki napięcia z alternatora, spróbujcie regulator napięcia zamontować przed LED'ami :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A to nie jest tak ze w module z jest juz regulator napiecia? Zestaw kosztuje okolo 500zl i powinien byc juz zespolony w tym module.

No i tez ciekawe dlaczeego tylko jest te zjawisko na jednej lampie... Jakby to byla wina regulatora to pojawialoby sie to na obu lampach.

lapka2.gif

REGULAMIN pkt. 5.6 Literki PL-mireczek01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio miałem 2 trasy po 300 km, zauważyłem że jak pierwsze przed uruchomieniem silnika włączę światła to mrugają mniej. Przejechałem tak z 200 km po czym zaczęły mrugać, pauza na kawę ponowne uruchomienie w ten sam sposób i znowu jakiś czas był spokój. Dzisiaj zamontowałem Philips LED adapter CANbus który rzekomo miał zlikwidować efekt mrugania ... niestety nie pomogło. Zauważyłem jeszcze jedno tylko już dziś na to czasu nie miałem, w momencie gdy "cyknie" przekaźnik (po odgłosie jakby był gdzieś za złączem OBD II) to światła mrugają, a gdy "cyknie" 2-gi raz przestają mrugać. Szkoda bo światła są rewelacyjne ale jeśli będzie to tak mrugać będę zmuszony założyć normalne żarówki. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem się rozwiązał. Napisałem do sprzedawcy Led-ów opisując problem ( www.autoswiatla.pl ). W odpowiedzi uzyskałem informację, że musi być opornik, trochę mi się w to wierzyć już nie chciało bo próbowałem różnych rozwiązań, ale zaryzykowałem. Za 2 oporniki zapłaciłem 65zł z wysyłką, po montażu światła przestały mrugać, a oporniki (w przeciwieństwie do poprzednich) są zupełnie zimne po przejechaniu około 50 km. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jak Ci się udało to może podałbyś linka do tych oporników które sobie zamontowałeś:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Właśnie nie mam linku, wszystko ze sprzedawcą mailowo, i w opisie mam tylko oporniki H7. Wizualnie są to obudowy czarne prostokątne o wymiarach około 3cm x 3cm x 5cm, jak będę mieć chwilę to zerknę czy jakieś wartości na nich są podane.

Edytowano przez kaczor25022

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałeś efekt migotania czy miałeś również efekt mniejszej mocy światła o jakieś 20-30% po okolo 10s od odpalenia silnika? Bo ja mam :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

U mnie wyglądało to tak, że po odpaleniu auta faktycznie trochę słabiej świeciły, zazwyczaj po kilku sekundach zaczynały mrugać, najpierw jedna po chwili dwie i tak bez przerwy. Zdarzało się że można było przejechać 200 km bez mrugnięcia. Czasami czym dłuższa trasa tym bardziej mrugały (podejrzewam że spadało ładowanie poniżej jakiegoś poziomu i zaczynały wariować, bo z tego co się dowiedziałem M3 ma inteligentny system ładowania i dobiera napięcie do zapotrzebowania). Już chciałem je zdemontować z auta, ale temat się opanowało. Niestety na tych rezystorach nie mam nic opisane. Myślę że jak się napisze do tego sklepu co podałem wyżej, to znają temat i dobiorą te same oporniki (na paczce było napisane oszukiwacz opornik Can H7 EPLHWC05). Póki co mam już za sobą około 300-400 km przez 2 dni i 0 mrugnięć. 

Edytowano przez kaczor25022

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jakie stanowisko mają diagności na stacja kontroli pojazdów do tych żarówek (modyfikacji)? Miał już ktoś doczynienia z taką sytuacją? Bo w przyszłym miesiącu czeka mnie przegląd i nie wiem jak się "przygotować" do niego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak masz lampy soczewkowe to przejdzie. Jak zwykle to nie ma szans. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W soczewkach zarówno led( dobre led )  jak hid  nie robią problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sorki że dopytam, ale też mam migotanie, to teraz kolega mam po drodze dwa pudełka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...