Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Po ścięciu nitów trzeba coś podłożyć pod wahacz i solidnie uderzyć żeby wybić te nity. Najlepiej zdemontować wahacz z auta (tak przynajmniej robiłem bo nie dałem rady na zamontowanym)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
Dnia 25.08.2019 o 06:46, olos47 napisał:

Nowy wahacz jest na tyle tani i to oryginał że nie warto się w to bawić. Ja za 178 zł kupilem oryginalny.  

Mogę namiar na wahacze?

 

Mam podobny temat megane 3 1,5 dCi,

mechanik wyliczył mi co mam do wymiany:

Sworzeń wahacza 2x
Simmerbloki wahacza duże i małe 2x
Łączniki stabilizatora 2x
Gumy drążka stabilizacyinego 2x
Amortyzator tył 2x
Linki hamulca ręcznego
Mogę liczyć na pomoc? Jestem w sumie zielony w temacie, chce zrobić to dobrze, auto ma 200tys przejechane i to jego pierwsza naprawa zawieszenia.

 

Czy lepiej kupić całe wahacze czy poszczególne części?

 

Jakiej firmy wybierać części? 

Z góry dzięki za podpowiedzi!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach