Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Po ścięciu nitów trzeba coś podłożyć pod wahacz i solidnie uderzyć żeby wybić te nity. Najlepiej zdemontować wahacz z auta (tak przynajmniej robiłem bo nie dałem rady na zamontowanym)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
Dnia 25.08.2019 o 06:46, olos47 napisał:

Nowy wahacz jest na tyle tani i to oryginał że nie warto się w to bawić. Ja za 178 zł kupilem oryginalny.  

Mogę namiar na wahacze?

 

Mam podobny temat megane 3 1,5 dCi,

mechanik wyliczył mi co mam do wymiany:

Sworzeń wahacza 2x
Simmerbloki wahacza duże i małe 2x
Łączniki stabilizatora 2x
Gumy drążka stabilizacyinego 2x
Amortyzator tył 2x
Linki hamulca ręcznego
Mogę liczyć na pomoc? Jestem w sumie zielony w temacie, chce zrobić to dobrze, auto ma 200tys przejechane i to jego pierwsza naprawa zawieszenia.

 

Czy lepiej kupić całe wahacze czy poszczególne części?

 

Jakiej firmy wybierać części? 

Z góry dzięki za podpowiedzi!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co, jak jesteś zielony to odpuść temat, każdy mechanik współpracuje z jakaś hurtownia części i jak masz do gościa zaufanie, to niech Ci te części dobierze i kupi. Mechanicy wiedzą, którzy producenci jakiej jakości części produkują. Nawet jak Ci wypiszę które, to i tak się zamotasz. Dodam. że warto i przednie amory koniecznie razem z górnymi kompletnymi mocowaniami wymienić a także kompletne drążki kierownicze, zarówno końcówki jak i wewnętrzne. Później na koniec kompletna geometria. Jak się uprzesz i zaczniesz kupować części sam, to mechanik i tak na robociźnie tę "stratę" odbije. Generalnie myśl masz dobrą, ale tu trzeba mieć już trochę doświadczenia w branży.  ps. jak przejrzysz moje wpisy w zawieszeniu to gdzieś już kiedyś wypisywałem części.

Edytowane przez omega
dodanie informacji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniając wszystkie markowe elementy na wahaczu i wliczając do tego prasę przepłacisz ponad dwukrotnie. Kupić przez mechanika Ori i nie dać sobie zamontować byle czego. Wartość części i wartość wymiany ustalasz przed naprawą. Kompletne amory możesz zrobić zawsze, ale drążki i końcówki, oraz geometria to koniecznie. Przy wymianie kompletnych amortyzatorów również że sprężynami nie trzeba robić geometrii. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!