Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o ocenę ogłoszenia 1.4TCe


bartasKRK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Znalazłem interesujący mnie egzemplarz w okolicy. Nie jest  to jakaś super bogata wersja ale więcej mi nie trzeba.cena wydaje się być atrakcyjna no i jest sprzedawana przez salon. Podejrzewam że ktoś zostawił w rozliczeniu. Co o tym sądzicie? Na co zwrócić uwagę?

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-4-130-km-salon-polska-ID6BXsvB.html

Druga sztuka jest dalej ale bezpośrednio od właściciela. Dziwi mnie tylko fakt że lampy od ph2 a na bokach czarne listwy...

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-ID6C4OD8.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, dzixonPP napisał:

Znalazłem interesujący mnie egzemplarz w okolicy. Nie jest  to jakaś super bogata wersja ale więcej mi nie trzeba.cena wydaje się być atrakcyjna no i jest sprzedawana przez salon. Podejrzewam że ktoś zostawił w rozliczeniu. Co o tym sądzicie? Na co zwrócić uwagę?

 

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-4-130-km-salon-polska-ID6BXsvB.html

Często przejeżdżam obok tego salonu, a czasem nawet w nim bywam i powiem Ci szczerze, że ta Meganka stoi już tam dłuższy czas. Ogólnie wygląda na trochę zaniedbaną, pytanie tylko w jakim jest stanie technicznym. Kwestie estetyczne zawsze można poprawić w swoim zakresie.

 

Skąd jesteś? Któregoś dnia możemy się ugadać na oględziny.

 

Jeśli chodzi o drugi egzemplarz to w opisie widnieje informacja o tym, że auto było "delikatnie uszkodzone". Obstawiam, że ktoś poszedł na skróty i wstawił przód od PH2.

Edytowane przez Silverek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Silverek napisał:

Skąd jesteś? Któregoś dnia możemy się ugadać na oględziny

Jestem z Piły. Spoko w sumie. Możemy się kiedyś ustawić. Na spokojnie. Wiem że długo wisi.na początku była chyba za 19900.

Jeżeli chodzi o drugi to chyba wsadziłem zły link... Chodziło mi o tą sztukę

https://www.olx.pl/oferta/megane-iii-1-4-tce-lpg-webasto-bogata-navi-bi-xenon-kombi-okazja-CID5-IDAIUXq.html

Też lampy od ph2 a gość twierdzi że oryginał biksenon...

Chociaż ta srebrna sztuka też nie głupia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, dzixonPP napisał:

lampy oryginał biksenon.

Lampy może tak, ale cała reszta nie. Skoro jest xenon to powinny być w zderzaku zamontowane spryskiwacze do reflektorów, a takowych nie ma. Podpytaj go czy ma zdjęcia jak wyglądało auto po kolizji. Skoro sprowadził je dla siebie ze Szwajcarii (tak twierdzi w opisie) to powinien takie zdjęcia mieć i bez problemu powinien je udostępnić.

Edytowane przez Silverek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Silverek napisał:

Lampy może tak, ale cała reszta nie. Skoro jest xenon to powinny być w zderzaku zamontowane spryskiwacze do reflektorów, a takowych nie ma.

 edytowałem posta. Zakręciłem się z ogłoszeniem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dzixonPP zdjęcia są tak dziwnie zrobione, że mało co widać (albo po zmroku, albo pod kątem). Pierwsze co się rzuca w oczy to oczywiście niefabryczne radio, tylko chiński wynalazek.

 

16 minut temu, dzixonPP napisał:

Też lampy od ph2 a gość twierdzi że oryginał biksenon...

Po czym wnioskujesz, że to są lampy od ph2? Według tego co wiem to lampy w PH1 i PH2 były identyczne. Oczywiście PH2 miały opcjonalnie LEDy pod kloszem.

 

16 minut temu, dzixonPP napisał:

Jestem z Piły. Spoko w sumie. Możemy się kiedyś ustawić. Na spokojnie.

Też jestem z Piły także pomogę jak tylko będę potrafił :) W razie czego śmiało pisz.

Edytowane przez Silverek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Silverek napisał:

Lampy może tak, ale cała reszta nie. Skoro jest xenon to powinny być w zderzaku zamontowane spryskiwacze do reflektorów, a takowych nie ma.

Akurat w tym samochodzie są, porównałem ze swoim i na zdjęciu w lesie widać zaślepki spryskiwaczy reflektorów, więc poza chińskim nieoryginalnym radiem to wygląda, że wszytko jest ok. Dopytał bym o te Webasto, bo z tego co wiem, to oryginalnie nie było montowane i ciekawe co za gaz jest włożony.

Co do radia, to znając możliwości wersji fabrycznej, to może i lepiej, że jest wrzucony chiniol, który notabene warty jest ponad tysiaka :)

Edytowane przez MichalVTS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooo spoko. Ja póki co ma urlopie i myślę że jak wrócę to będę działał intensywniej w kierunku kupna samochodu. Chyba że nie uda się na szybko sprzedać mojego obecnego to pomyślimy.

 

Co do lamp to są zupełnie inne niż w tym z Piły. Wydaje mi się że mają jakieś ciemne wkłady... 

Radio faktycznie jakiś 2din z alliexpress. Niektórzy lubią takie zabawki. Miałem coś takiego we fiacie ale zaraz wróciłem do oryginału

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Silverek Jeżeli o tą srebrną chodzi to xenonu w ogóle nie ma, tylko zwykły halogen jedynie z czarnym wkładem, no chyba, że ktoś jakieś aliekspresowe HIDy zamontował. A przód to ma cały z phII co w 2011 już się zdarzyć mogło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, MichalVTS napisał:

Jeżeli o tą srebrną chodzi to xenonu w ogóle nie ma

No wg. mnie też nie ma, ale sprzedawca twierdzi, że to xenon. Dlatego podpowiadam tu koledze @dzixonPP że jak jest xenon to powinien być również spryskiwacz.

 

28 minut temu, Sarna1 napisał:

Szukaj czegoś z mniejszym przebiegiem. Przebieg pod 200kkm to proszenie się o kłopoty :)

Niekoniecznie... zależy jak kto dbał. W swojej karierze miałem same samochody z przebiegami 180-200 tyś w momencie zakupu i nic strasznego się z nimi nie działo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o xenon w Meganach, to sprawa jest bardzo prosta, bo widać to na pierwszy rzut oka. Jak reflektory są soczewkowe, to xenon jest (tak jak w tej "leśnej" czarnej), jeżeli nie ma xenonu to widać odbłyśniki. Jeżeli są soczewki i nie ma spryskiwaczy to z pewnością był dzwon i wymiana zderzaka.

 

Co do przebiegu, to zgodzę się z kolegą @Sarna1, bo mimo, że 1.4TCe uwielbiam i uważam, że jest solidny i cudownie jeździ, to powyżej 200 tys. km to trzeba się już nastawić, że prędzej niż później będzie do wymiany UPG i rozrząd, a to koszt rzędu 3-4 tys., o ile UPG nie strzeliło poprzedniemu właścicielowi i leje już chwilę, co może doprowadzić do pęknięcia cylindra.

Także, nie zniechęcam do tego silnika, ale dobrze, żeby kolega @dzixonPP wiedział co może go czekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z 2.0 TCE nie ma takich problemów?

I co to dokładnie jest to UPG? Jak zdiagnozować czy konieczna będzie wymiana? Jakie są koszta wymiany rozrządu w 1.4tce i w jakich interwałach?

Edytowane przez dzixonPP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!