Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Silnik gaśnie...


Rekomendowane odpowiedzi

Jesteście w stanie mnie nakierować gdzie ten Pochłaniacz jest? I co wymiana czy jest szansa coś z nim zrobić? Bo grzebie po Google... Ale szybciej mi pewnie tu udzielicie informacji...

Kurcze nie wiem od czego zacząć...zaczęliśmy od czujnika wału, przez pompę i Pochłaniacz... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy kielichu amortyzatora od strony pasażera powinieneś mieć elektrozawór pochłaniacza. Sam pochłaniacz jest pod podwoziem przy zbiorniku paliwa. Z niego powinny wychodzić dwa wężyki. Jeden z nich prowadzi do kolektora ssącego. Należałoby go dla próby odłączyć od kolektora ssącego a otwór zaślepić. Jak pomoże to masz usterkę układu pochłaniania par paliwa.

Edytowane przez aniewa
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pochłaniacz, czy filtr węglowy jest pod lewym  tylnym siedzeniem pasażera. Mocowanie jego na wsuwanie. Filtr paliwa jest ze sprężynującą obejmą przymocowany wewnętrznie do progu (za węglowym).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wczoraj udało mi się ściągnąć znajomego mechanika z komputerem i podłaczył go z Meganka..raz dwa diagnostyka i wyskoczył błąd "P0335 - czujnik położenia wału korbowego g przerwa/zwarcie". Wykasował błędy silnik zapalił i nie zgasł. Ale powiedział, że po czasie może to znów nastąpić. Zadzwoniłem do Intercarsu czujnik nowy 55zł zamówiony, dziś do odbioru więc myślę że auto będzie śmigać. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 7.08.2019 o 09:49, MaciekSJZ napisał:

Silnik pięknie zapala...

Na wolnych obrotach chodzi 5-7 s i tak jakby ktoś mu wyłączył zapłon, gaśnie samoczynnie.

Żaden check, żaden Service nie świeci.

Jak zapale dam mu 2.5 tys obrotów i trzymie na tych obrotach to tak samo gaśnie..

Wg; mnie należy w I-wszej kolejności wymienić ;

    a/ filtr ; powietrza, paliwa,

    b/ świece - ich gniazda muszą być czyste i suche,

    c/ zadbać o czystość i suchość cewek,

    d/ przeczyścić przepustnice i wymienić oringi,

    e/ przeczyścić map sensor i zapewnić mu szczelność montażu ;

         1/ w silnikach benzynowych podciśnienie w kolektorze dolotowym powinno oscylować w granicach ;

                     1.4 /1.6 16V ; ok 28 do 36 kPa ,

        2/ ewentualna wymiana uszczelek kolektora ssącego,

        3/ brak dobrego odpowietrzania zbiornika paliwa,

  f/ przegonić furę na wysokich obrotach wielokrotnie, jeżeli było ;

           -  dużo jazd po mieście,

           - lub jazd na krótkich dystansach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!