Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

1.2 TCE H5F Problem silnika


AndaluzExpat

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, AndaluzExpat napisał:

Aczkolwiek zweryfikowałem gwarancje i na silnik miałem 2 lata lub 50k km - Samochód ma obecnie 100k km i 4y4m

I robią to za free?gdzie to ASO w Polsce czy za granicą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie,  w aucie z 2017 nie powinno byc silnika oznaczonego h5f, ciekawy jestem czy do mojego zamontuja starego h5f, ktory po koleinych 100k km padnie, czy juz tego nowszego.
Widzialem w innych watkach na forum, ze ludzie wkladali do ph3, silniki z ph4 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Odebrałem samochód w czwartek, wymienili silnik na nowy w ramach gwarancji, więc nic nie zapłaciłem.

Niestety w Sobote zacząłem słyszeć dziwne szuranie w lewym przednim kole, dzisiaj rano zawiozłem im samochód znowu i okazało się że łożysko koła jest zużyte i do wymiany.
Jaka jest szansa, że zostało to uszkodzone przy wymianie silnika ? 
 

Edytowane przez AndaluzExpat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie powiedzieli i nie dali żadnego papiera. Co ciekawe powiedzieli, że "Wheel bearing", (wrzucam po eng, bo nie wiem czy dobrze przetłumaczyłem) wymienią również w ramach gwarancji, która wg. polskich standardów już dawno się skończyła.


Podpytam o ten silnik jak będę odbierał samochód. Ewentualnie gdzieś mogę sam zweryfikować co wsadzili ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, AndaluzExpat napisał:

Nic nie powiedzieli i nie dali żadnego papiera.

Skoro wymiana jest przeprowadzana w ASO to wydaje mi się, że wydanie jakiegoś dokumentu potwierdzającego ten fakt powinno być standardem... Ciekawe co Ci finalnie wsadzili.

Edytowane przez Silverek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może samochody na obcych blachach traktują inaczej niż lokalne. Aczkolwiek wszystkie wizyty serwisowe robiłem u nich, bo samochodem wyjechałem w tym samym roku co był kupiony.
Postaram się podpytać o ten silnik, jak nie, to oddam do jakiegoś speca w PL w celu weryfikacji - samochód w przyszłym roku wróci do PL, bo od przyszłego roku przeglądy trzeba będzie robić co roku jak u każdego 5cio latka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Silverek napisał:

Skoro wymiana jest przeprowadzana w ASO to wydaje mi się, że wydanie jakiegoś dokumentu potwierdzającego ten fakt powinno być standardem...

Byłeś kiedyś coś naprawić w ASO Renault? Nie dają papierów. Co najwyżej protokół z kontroli choć to rzadkość i fakturę. Jak robią na gwarancji czy z akcji serwisowej to nie dają kompletnie nic. Przynajmniej ja mam takie doświadczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, pbet napisał:

Byłeś kiedyś coś naprawić w ASO Renault? Nie dają papierów.

Robiłem z 2-3 naprawy w ASO i zawsze dostawałem papier z opisem co było zrobione... Może w Waszym ASO są jakieś inne standardy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!