Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Elektrycznie składane lusterka.


Rekomendowane odpowiedzi

Jak jest w waszych Megankach. Czy podczas zamykania samochodu zamykają się automatycznie lusterka?? W niektórych samochodach np u sąsiadki w C5 zamykają się same podczas zamykania auta. Jak włączyć tą funkcję??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc właśnie... Zamyka się takim pokrętłem. u góry są ustawienia do regulowania szkłem a na dole funkcja składania. I jak ją włączę to się zamykają. Ale jak jadę to nadal są zamknięte. A chciałbym żeby sam to robił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to by trzeba bylo dorobic instaalcji troche... sam nad tym mysle... bo mnie denerwuje ze w koncu ukrece ta galeczke... :/ zmoan by podpiac na ten obwod (skladanie lusterek) jakis przekaznik, ktory by zwieral w momencie jak... i tu kłeszczyn... skad pociagnac napiecie na cewke? gdzie pojawia sie prad po zamknieciu auta??? na jakim obwodzie? sygnal z zamkow odpada (automatyczne blokowanie drzwi po ruszeniu).

 

tak czy siak... po podpieciu czegos takiego mamy dwie mozliwosci, albo recznie sie skladaja (krecac joystick'iem) albo po zamknieciu auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może podpiąć do czujnika ciśnienia oleju? Wtedy się rozłożą? :mrgreen:

 

Ja bym pokombinował w clipie. A nie wiesz jak to z tym jest w LII ?? Bo jak w LII to działa to myślę że szybki człowiek mógłby nam pomóc. Bo może trzeba wybrać to jako opcję...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko przy okazji ECU dostanie informację o temperaturze na zewnątrz a nie ciśnieniu oleju i co będzie?? Stanie i pchanie w szczerym polu. Jeśli nie ma opcji włączenia tego jakąś kombinacją to minus dla Renault...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy stacyjce jest bez sensu... powiedzmy gasisz tylko na chwilke, bo czekasz na dziecko ze szkoly, i lusterka "pach!" zlozone, nie widzisz do tylu i wychodzisz pod ciezarowke...

 

pomijam fakt ze wszystko co wy omawiacie dziala ODWROTNIE. po zamknieciu auta NAPIECIE ZNIKA! :] w takiej sytuacji trzeba by zrobic "negatywny" uklad, jak tu znika to tam sie pojawia. tez o tym myslalem, tak jest prosciej znalezc jakies zasilanie CO ZNIKA po zamknieciu auta, ale uklad zasilania skladania lusterek bedzie bardziej rozbudowany... juz troche nad tym myslalem bo w elektronice i kabelkach sie troche bawie.

 

jak bede mial troche czasu w czwartek to podskocze do elektryka w ASO i sie popytam o obwody gdzie sie pojawia gdzie znika zasilanie. pokombinuje schemat zasilania i sterowania auto skladania lusterek, jak bede mial info to zapodam na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kod urządzenia 239. Zobacz że lusterka otwierają się na plusa. Przełącza się plus i idą w tą stronę.

Ja jednak chyba nie będę przy tym manipulował. Boje się jakiegoś spięcia i pchania auta w szczerym polu. A mam ze 100 KG cięższe od Ciebie... :mrgreen:

 

A u Elektryka w ASO możesz sie zapytać o światła. Czy da się przełączyć w system norweski. Bo niestety nadchodzi złe Kacze prawo które będzie nakazywać jazdę na światłach cały rok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u Elektryka w ASO możesz sie zapytać o światła. Czy da się przełączyć w system norweski. Bo niestety nadchodzi złe Kacze prawo które będzie nakazywać jazdę na światłach cały rok.

 

nie wiem czy trzeba miec obowiazkowo czujnik zmierzchu, ale da sie kompa zmusic by wlaczal swiatla po rozruchu silnika. jeden bool jest taki, ze przynajmniej mi zrobili tak - czujnik zmierzchu jest wogole ignorowany, po tej operacji nie moge go wlaczac/wylaczac. silnik startuje - wlaczaja sie swiatla. wajcha swiatel na pozycji 0 i 2 - swiatla swieca, na pozycji 1 - swieca sie tylko postojowe, ergo po uruchomieniu silnika samochod zawsze ma wlaczone jakies swiatla. najlepiej by bylo zrobic tak, by oszukac czujnik zmierzchu ie wmowic mu ze zawsze jest ciemno, ale pozostawic mozliwosc aktywacji/deaktywacji czujnika. mam nadzieje ze nie zakrecilem za bardzo;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yyyyy... a nie latwiej zostawic pokretlo na "2" (czyli zalaczone mijania). i tak jak sie zgasi silnik i wyjdzie z auta to swiatla gasna. co tu kombinowac? wsiadasz, odpalasz, swiatla sie zapalaja. gasisz, wysiadasz, gasna. ja tak mam i nie pamietam kiedy ostatnio ruszylem to pokretlo... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!