Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

[MIV] Zadrapane podwozie


Rekomendowane odpowiedzi

to oczywiste. Ostatni raz u mechanika poza ASO byłem w 2009 roku, szybko nauczyłem się, że lepiej kupić nowe i pojezdzić 4-5 lat i sprzedać, kupić znowu nowe. Miesięcznie na warsztaty wydawałem 400-500 zł bo co chwile coś, a jezdziłem dużo 30 000 km rocznie i auto się psuło. 

I słucham później, że auto traci na wartości, w pompie to mam. Nie mam zamiaru jezdzić po mechanikach. Przyjąłem to jako koszt życia i tyle. Jak ratę za mieszkanie, jak czynsz. Jest i tyle. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Mnie takie wgniecenie, większe nawet, zrobił człowiek, który podnosił auto na lewarku i źle go włożył. Blacharz, zwany w kręgach ,,Matejką'' wyprostował i wygładził do pierwotnego stanu, ale kosztowało to 2 tysiące. Warszawa oczywiście. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.02.2020 o 13:29, MarcinDe napisał:

Jeśli mają dobrego blacharza (w co wątpię - bo w ASO to zazwyczaj wymieniacze) to takie wgniecenie da się wyciągnąć.

Normalne że nie na zero, ale do minimalnej ilości szpachli. Potem podkład, malowanie i śladu nie ma.

 

Dziwną masz umowę AC, że nie masz ochrony zniżek - teraz to koszt kilkudziesięciu złotych na rok (w mojej żony akurat koło 40pln). Tylko że ja załatwiam takie rzeczy przez doradcę finansowego i on mi zawsze najtańsze wynajdzie. 

Jeżeli ta kolejność nakłada to szybko zardzewieją. Szpachla na niezabezpieczoną blachę równa się rdza.

Trudne miejsce do naprawy tak aby nie uszkodzić fabrycznego zabezpieczenia antykorozyjnego. Powozie pokryte jest niestety cienka warstwą poliuretanu, którą do naprawy będzie musiało być usunięte w mechaniczny sposób (szlifierką) razem z ocynkiem.

To co ja bym zrobił to odtłuszczenie i uzupełnienie poliuretanu. Później lakier. Wgniecenie zostanie, ale nie będzie korodować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejność podałem przypadkowo. Chodzi o to że takie wgniecenia się da wyprowadzić.

Mam takiego magika co ten poliuretan usuwa ręcznie plus jakąś chemią (nie szlifierką), a potem jeszcze cynkiem maluje i dopiero resztę warstw nakłada. 

Edytowane przez MarcinDe
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!