Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jackowskipatryk

Megane II phII Przeróbka świateł H7 soczewki na xenon

Recommended Posts

Witam z racji tego że światełka słabo świecą mam zamiar założyć w soczewki Xenon. Moje pytanie dotyczy tego czy  kable i przetwornice da się włożyć do lampy czy muszą być na zewnątrz? Bo wtedy trzeba wiercić dziury w zaślepka h lamp i uszczelniać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz wypalone odbłyśniki i taka rzeźba na niewiele się zda.Wyjmij soczewkę i wyślij do napylenia odbłyśnik, możesz wysłać całą soczewkę poradzą sobie, niedawno było 90zł od sztuki,a światła świecą jak w nowym aucie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@krzychu73 nie jest to takie łatwe (może kwestia dokładnego modelu lampy). Jak byłem u forumowego kolegi @peugeot206.88 na regeneracji odbłyśników to aby wyjąć odbłyśnik to trzeba albo rozkleić lampę, albo rozciąć plastik i później go pospawać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Nie robiłem w m2, regenerowałem odbłyśniki w ksenonach w a6 i soczewki wyszły tyłem,także było bez problemu ale możesz mi wierzyć że jeśli założysz żarniki ksenonowe do wypalonej soczewki to nic nie da.Jeśli w m2 nie wychodzi tyłem to albo rozklejasz lampę albo kupujesz nowe lampy inne wyjścia to wyrzucenie kasy.Lampę możesz rozkleić za pomocą opalarki szpachelek lub śrubokrętów i jak robiłem to 1 raz to zajeło mi godzinkę ze sklejeniem.Trzeba mieć masę butylenową do sklejenia, dostępna w tubie albo z metra.

Edytowano przez krzychu73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też polecam regenerację a nie zamianę na xenon. Jeżeli odbłyśnik jest wypalony to tylko regeneracja bo światło nie ma się gdzie odbijać światło. U mnie po środku snopu światła była czarna dziura. Pobocze było dobrze doświetlone, kilka metrów przed pojazdem również, ale odległość 80-100 m to czarna dziura.

Firmy zajmujące się tym rozcinają obudowę od tyłu i wyciągają całą soczewkę. Po wymianie odbłyśników spawają obudowę lampy.

Podobno xenony szybciej wypalają odbłyśniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O, znalazłem zdjęcie.

Po lewej wypalona soczewka, a po prawej po regeneracji (chromowaniu).

20190517_085812.thumb.jpg.9204c0e85d5d36f9e1e56b06aff52885.jpg

Nie zdążyłem przetestować w trakcie jazdy, ale na postoju była spora różnica. :) 

Tak wyglądała soczewka mimo, że auto jeździło głównie na dziennych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledzy zajrzałem do tych wspaniałych świateł i dałem dupy jak zmieniałem żarówkę założyłem ją blaszką w dół zamiast 45 stopni od dołu. Teraz zdjąłem koło przyjrzałem się i jest ok . Tak że dziękuję za zainteresowanie tematem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bywa i tak, nawet najlepszym się zdarza :)

Dobrze, że sprawdziłeś i znalazłeś co jest nie tak <ok>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...