Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Gaśnie po odpaleniu. Megane 2 14/16v


TomaszTuralski13

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy. Mam problem z żony autem,mianowicie wygląda to tak.

Odpala z pierwszego,ale gdy gasi go po dotarciu do celu i za chwilę odpali to gaśnie ,spada z obrotów i tak około 3,4 razy,dopiero jak ruszy i trzyma go na wysokich obrotach to się uspokoił. Co mu dolega?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepustnica do czyszczenia. Może być nieszczelny układ dolotowy (za przepustnicą -  Map sensor musi być sztywny).

Być może zapowietrzony układ chłodzenia lub uszkodzony czujnik płynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezpiecznik przekaźnika spryskiwacza jest wspólny z radiem ( w kabinie 15A) Pompa spryskiwacza jest dwukierunkowa tzn przód i tył przez zmianę polaryzacji. Być może zamarzł płyn spryskiwacza lub nie łączy przy pompce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z płynem wszystko jest ok,radio też działa więc pozostaje dotarcie do pompki. Bardzo dziękuję za pomoc. Muszę więcej poświęcić czasu temu autu,bo żona tylko wsiada i jedzie jak nie jedzie dopiero zgłasza problem. Dziś zauważyłem że po zgaszeniu silnika wyjęciu karty nawiew dalej chodzi i radio,czeka mnie sporo roboty,chyba kupię jej rower.he.pozdrawiam i bardzo dziękuję. Napewno opiszę postępy w naprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak nie zwróciłem na to uwagi , faktycznie bo i światła gasną. Wielkie dzięki.

 

Faktycznie, dziś sprawdziłem i po wyjęciu karty i otwarciu drzwi wszystko gaśnie. W weekend zabiorę się za czyszczenie przepustnicy i spryskiwacze, podobno styki siadają na kostce przy pomoce, zobaczymy. Dam znać co udało się zrobić i jakie to dało efekty. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj jabrze, wyjąłem przepustnice, wyczyściłem i zamontowałem. Chyba odwaliłem numer bo nie odłączyłem Aku. Teraz obroty oscylują w granicach 2 do 2,5 tysiaca!. Wyczytałem że trzeba wypiąć akumulator i zrobić adaptacje przepustnicy,wszystko co znalazłem to na kluczyk jest. Albo piszą aby wyczyścić krokowy którego nie mam. Jak to zrobić bez kompa,jest jakaś szansa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy założone zostały wszystkie wężyki? Wygląda na nieszczelności dolotu.

Adaptacja wykona się sama. Po rozgrzaniu silnika pozostawić na biegu jałowym. W serwisówce piszą, żeby rozpędzić do 4000 silnik podczas jazdy chyba na 4 biegu i pościć gaz. Z ponownym wciśnięciem zaczekać aż obroty obniża się na tyle nisko aby silnik sam uchylił przepustnicę aby utrzymać obroty. I tak 3 razy. Ale nie wiem czy to działa. Ja zawsze czekałem, w sensie jeździłem i zrobiła się sama.

W 1.4 zużywają się oringi na przepustnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wężyki wszystkie założone. Tak w ogóle to tylko jeden od góry do przepustnicy, nic więcej tam nie widać,

Pozostawić go na tych wysokich obrotach aż się rozgrzeje?

 

16 godzin temu, TomaszTuralski13 napisał:

Wężyki wszystkie założone,a tak w ogóle to tylko jeden od góry do przepustnicy,nic więcej tam nie widać,to pozostawić go na tych wysokich obrotach aż się rozgrzeje?

 

No cóż rozebrałem wszystko od nowa,i utrzymuje się pomiędzy 2 a 2,5 tyś obrotów. Odpisałem Aku i to samo. Bez kompa nie dojdę ad czego zwariował. Jutro kolegą go podepnie i zobaczymy. Jak mam elektroniczna bez linki przepustnice to talerz w środku powinien minimalnie być uchylony prawda? Do wolnych obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Prezes zmienił(a) tytuł na Gaśnie po odpaleniu. Megane 2 14/16v

Nie mam, właśnie tak się zachowuje jakby nie był szczelny,ale zdemontowalem od nowa wszystko i nie zauważyłem rządnych pęknięć czy coś takiego. A kołnierz przepustnicy wchodzi w kolektor dolotowy dosyć swobodnie czyli bez mocnego wciskania ale tak też wyszedł gdy go rozbierałem pierwszy raz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!