Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ogólne Gaśnie po odpaleniu. Megane 2 14/16v


Recommended Posts

Witam koledzy. Mam problem z żony autem,mianowicie wygląda to tak.

Odpala z pierwszego,ale gdy gasi go po dotarciu do celu i za chwilę odpali to gaśnie ,spada z obrotów i tak około 3,4 razy,dopiero jak ruszy i trzyma go na wysokich obrotach to się uspokoił. Co mu dolega?

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepustnica do czyszczenia. Może być nieszczelny układ dolotowy (za przepustnicą -  Map sensor musi być sztywny).

Być może zapowietrzony układ chłodzenia lub uszkodzony czujnik płynu.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bezpiecznik przekaźnika spryskiwacza jest wspólny z radiem ( w kabinie 15A) Pompa spryskiwacza jest dwukierunkowa tzn przód i tył przez zmianę polaryzacji. Być może zamarzł płyn spryskiwacza lub nie łączy przy pompce.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z płynem wszystko jest ok,radio też działa więc pozostaje dotarcie do pompki. Bardzo dziękuję za pomoc. Muszę więcej poświęcić czasu temu autu,bo żona tylko wsiada i jedzie jak nie jedzie dopiero zgłasza problem. Dziś zauważyłem że po zgaszeniu silnika wyjęciu karty nawiew dalej chodzi i radio,czeka mnie sporo roboty,chyba kupię jej rower.he.pozdrawiam i bardzo dziękuję. Napewno opiszę postępy w naprawie.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak nie zwróciłem na to uwagi , faktycznie bo i światła gasną. Wielkie dzięki.

 

Faktycznie, dziś sprawdziłem i po wyjęciu karty i otwarciu drzwi wszystko gaśnie. W weekend zabiorę się za czyszczenie przepustnicy i spryskiwacze, podobno styki siadają na kostce przy pomoce, zobaczymy. Dam znać co udało się zrobić i jakie to dało efekty. Pozdrawiam.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tam mimo osłony dostaje się sól i zaczyna korodować. Najczęściej problem następuje po zimie, ale różnie bywa.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witaj jabrze, wyjąłem przepustnice, wyczyściłem i zamontowałem. Chyba odwaliłem numer bo nie odłączyłem Aku. Teraz obroty oscylują w granicach 2 do 2,5 tysiaca!. Wyczytałem że trzeba wypiąć akumulator i zrobić adaptacje przepustnicy,wszystko co znalazłem to na kluczyk jest. Albo piszą aby wyczyścić krokowy którego nie mam. Jak to zrobić bez kompa,jest jakaś szansa?

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy założone zostały wszystkie wężyki? Wygląda na nieszczelności dolotu.

Adaptacja wykona się sama. Po rozgrzaniu silnika pozostawić na biegu jałowym. W serwisówce piszą, żeby rozpędzić do 4000 silnik podczas jazdy chyba na 4 biegu i pościć gaz. Z ponownym wciśnięciem zaczekać aż obroty obniża się na tyle nisko aby silnik sam uchylił przepustnicę aby utrzymać obroty. I tak 3 razy. Ale nie wiem czy to działa. Ja zawsze czekałem, w sensie jeździłem i zrobiła się sama.

W 1.4 zużywają się oringi na przepustnicy.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wężyki wszystkie założone. Tak w ogóle to tylko jeden od góry do przepustnicy, nic więcej tam nie widać,

Pozostawić go na tych wysokich obrotach aż się rozgrzeje?

 

16 godzin temu, TomaszTuralski13 napisał:

Wężyki wszystkie założone,a tak w ogóle to tylko jeden od góry do przepustnicy,nic więcej tam nie widać,to pozostawić go na tych wysokich obrotach aż się rozgrzeje?

 

No cóż rozebrałem wszystko od nowa,i utrzymuje się pomiędzy 2 a 2,5 tyś obrotów. Odpisałem Aku i to samo. Bez kompa nie dojdę ad czego zwariował. Jutro kolegą go podepnie i zobaczymy. Jak mam elektroniczna bez linki przepustnice to talerz w środku powinien minimalnie być uchylony prawda? Do wolnych obrotów.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • Prezes changed the title to Gaśnie po odpaleniu. Megane 2 14/16v

Przepustnica jest odchylona o 12 stopni. Wygląda to na nieszczelny układ dolotowy. Trzeba podejrzeć parametry silnika dla powietrza (przepustnica) i dla paliwa.

Masz LPG?

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie mam, właśnie tak się zachowuje jakby nie był szczelny,ale zdemontowalem od nowa wszystko i nie zauważyłem rządnych pęknięć czy coś takiego. A kołnierz przepustnicy wchodzi w kolektor dolotowy dosyć swobodnie czyli bez mocnego wciskania ale tak też wyszedł gdy go rozbierałem pierwszy raz. 

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uszczelka jest zmieniona? Ponadto mapsensor musi siedzieć sztywno. Na nim z czasem kruszeją oringi i tam podbiera powietrze.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!