Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jakość klocków hamulcowych


Rekomendowane odpowiedzi

A ja mam dalej problem. Reklamowałem to piszczenie ( tarcze Brembo i klocki ATE ) ale mechanicy nic nie mają do poprawy. Wszystko ściera się dobrze ,nasmarowane specjalnym smarem itd. Ja mam wrażenie ,że tu jest coś nie tak z temperaturą podczas hamowania bo to piszczenie jest przy mocniejszym dłuższym hamowaniu i to na końcu. Jak nie urok to.........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy raz słyszę by hamulce smarować, no chyba, że prowadnice zacisku. Nie słyszałem też aby był jakiś skuteczny sposób na pozbycie się pisków. Z opinii jakie ostatnio się pojawiają na forum jasno wynika, że przyczyną są tarcze Brembo. Przypadki zdarzają się zarówno z klockami Ferodo jak i ATE. Tomek najwidoczniej będziesz musiał poczekać do wymiany i tak jak pisze bronius w innym temacie kupić TRW lub Lucas-a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedna rzecz to dokładne wyczyszczenie zarówno tarcz i klocków i do tego są specjalne psikacze druga rzecz to smar (grafitowo-wapniowy) przeciw zapiekaniu - można dobrać o różnym przedziale temperaturowym i najczęściej stosuje sie je kiedy hamulce piszczą. Ja od kiedy przy montażu zaczołem stosować ten psikacz do oczyszczania powierzchni to skończyły mi sie problemy z piszczeniem.

Teraz szykuje sie do wymiany tarch i klocków na bosh'a - jak sie będą sprawować na pewno wam napisze :P

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie robil mechanik aso, byles przy nim i patrzyles mu na rece?czy wierzysz mu na slowo ze wszystko wyczyscil? ja sobie sam wymienialem i dziwnie nic nie piszczy. Chyba ze miałes jakies "chińskie" brembo i ferodo.

O zywotnosci nie bede pisal bo nie jezdzilemw czesniej na tym zestawie, ale po dwoch tysiacach nawet tarcza nie jest dobrze wyszlifowana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie robil mechanik aso, byles przy nim i patrzyles mu na rece?
tak, zawsze jestem przy aucie jak jakiś mechanik robi mi coś... ten mechanik to jest mój zaufany, robię u niego już 3cie renault... Tarcze i klocki kupowane były w Intercarsie w centrali na Polskę, w Czosnowie...

 

Nie wiem, czemu bronisz tak swojej tezy...A może właśnie "chińskie" brembo nie piszczą... :P bez sensu ta dyskusja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do speców,od tarcz i klocków,bo takich wyżej widzę :P Jaka firma robi tarcze i klocki na pierwszy montaż?Jakiej firmy sa póżniej kupione w serwisie w orginalnych pudelkach bo maja bite tylko renault? dzięki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam dalej problem. Reklamowałem to piszczenie ( tarcze Brembo i klocki ATE ) ale mechanicy nic nie mają do poprawy. Wszystko ściera się dobrze ,nasmarowane specjalnym smarem itd. Ja mam wrażenie ,że tu jest coś nie tak z temperaturą podczas hamowania bo to piszczenie jest przy mocniejszym dłuższym hamowaniu i to na końcu. Jak nie urok to

 

U mnie też jest to po dłuższym hamowaniu jednak nie zwracam na to uwagi. Zdaża się to rzadko i piszczy cichutko.

 

Piok klocki BOSCH-a może i są dobre ale tarcze raczej nie są najlepszej jakości, czasami zdażają się też krzywe. Mam nadzieję że Twoje będą :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj mialem wymieniane tarcze + klocki. na fakturze napisane:

TARCZE - http://www.4cars.pl/c/auto_czesci/hamulce_...G2217/37646.php

KLOCKI HAMULCOWE PRZEDNIE : GIRLING 214630070210

 

wy tu o brembo mowicie a mi takie zalozyli :P

ciekawe jak sie maja do orginalnych od renault

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka cena? I jakich dokładnie firm to było? W razie czego proponuję konkurencyjne ceny. Za klocki, tarcze, kompletny rozrząd i wszaystko inne do Megi.

dwalczak do 1.4 hamulce nie muszą być nadzwyczajne. Ja dziś dałem swoim popalić. Rozpędziłem się do 100km/h i wcisnąłem z całej siły pedał w podłogę. Droga hamowania i moc naprawdę imponuje. Kolegę który siedział z boku zdarło z fotela. Nie mogę się nawierzyć tymi hamulcami. Pozdrawiam :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ziolo, pisał o krzywych tarczach...więc na ten temat powiem tak:

Na stronie producenta EBC pisze, że średnio jedna na około 72 tarcze jest fabrycznie krzywa.

A szanujący się producenci (ebc, brembo, tarox, D2 itp.) wymieniają nawet używane tarcze gdy się pokrzywia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A takie nacinane tarcze powodują pewnie szybsze zużywanie się klocków
nie powodują, ale zwykle same sie szybciej zucywają i łatwiej pekają. W/g mnei nie ma sensu kupowanie takich tarcz ani żadnych "sportowych" klocków, chyba że jeździsz zawodowo w KJS czy "innych" startach i sobie wymieniasz heble co 2 tysiące za pieniądze sponsora. inna sprawa jest to że nacinane tarcze zwykle dopiero lepiej hamuja wtedy gdy sa rozgrzeją , a tak długo jak nie masz zmienionej hydrauliki w hamulcach to lepszego efektu nie będzie.
Czy ktoś miał podobne efekty?
ja miałem takie efekty-w Ferodo DS preformance, tyle tylko że miałem dużo mniej niż te 7 czy 8 mm o których wspomniałeś. Jakies 2 tygodnie temu wymieniałem tarcze + klocki, okazało się ze klocki były wypalone (przejechały 25 tysięcy) :shock: :P :-P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Jestem tu nowy i mam kilka pytań licze na fachową poradę.

Mam megane z 96r silnik 1.4e 75KM a pytanie brzmi czy mogę założyć wentylowane tarcze do mojej meganki czy sie zmieszczą,czy nie będzie problemu.

Z góry dziękuję za odpowiedż :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!