Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane 3 2010 htb 1.4 TCe 130 KM - warto kupić?


GriszaG1

Rekomendowane odpowiedzi

6 bieg to faktycznie nieporozumienie, bo 110km/h mam przy 3k obrotów, ale za to w mieście jest bardziej elastycznie bo jest więcej biegów więc dużo przyjemniej się jeździ niż skrzynią 5. Koszt KZFR znów nie jest tak ogromny żeby sobie odmawiać tej "dynamiki :D"

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,  a co sądzicie o tych pojazdach:

1 https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-zadbany-serwisowany-faktura-vat-ID6DEWOd.html

2 https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-bezwypadkowy-pelna-historia-serwisowa-faktura-vat-ID6DENHU.html

3 https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-pelen-serwis-faktura-vat-ID6DEZTi.html

A może lepiej wziąć Fluence z tym samym silnikiem, więcej miejsca dla pasażerów,  no i bagażnik większy, tyle że z 2010 roku.

https://allegro.pl/ogloszenie/renault-fluence-1-6-16v-salon-polska-10470901882

 

Ciężko w okolicach lubelskiego coś znaleźć.

Edytowane przez GriszaG1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to może coś takiego:

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-fluence-1-6-16v-expression-euro5-salonpl-serwis-aso-jaszpol-ID6DG3nu.html

mimo że paskudny ale więcej miejsca z tyłu niż htb

trochę drożej ale przynajmniej nie od handlarza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Środek to on ma zmęczony gorzej, niż mój po ponad 400k km Pewnie chłopcy "troszkę" skręcili licznik, ale jeżeli nawet, to opcja warta rozważenia. Myślę, że w przeciwieństwie do komisów, Mirków itp. możesz dowiedzieć się, czy pozwolą Ci wjechać na podnośnik i podłączyć do gniazda komputer. Wtedy albo sam to ogarniasz, albo poprosisz kogoś o pomoc w oględzinach. Na pewno w okolicy jakiegoś handlarza znajdziesz. Serwis to udostępni za darmo w przeciwieństwie do komisu, gdzie często piszą "możliwość sprawdzenia na dowolnej stacji", jednak na miejscu okazuje się, ze nie ma kto pojechać, nie wiadomo kto ma zapłacić i takie tam.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak kontroli atrakcji. Silnik nie myty - nie wiadomo czy to zaleta czy wada - wygląda jak by był wyciągnięty z sadzawki. Te dwa komplety kół: nie wiadomo czy nadają się jeszcze do użytku. Raczej nie są to opony premium. Po za tym bogata wersja.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do ostatniego ogłoszenia. Bardzo ubogi opis. Do tego warto zapytać co dokładnie oznacza "kluczyk renault hands free". 
Najważniejsza sprawa - czy silnik Ci odpowiada pod względem dynamiki. To jest akurat pojęcie względne. Dla jednego muł dla drugiego szatan. 

Edytowane przez m0Del
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, m0Del napisał:

co dokładnie oznacza "kluczyk renault hands free"

Jeśli chodzi o "kluczyk" to po prostu nieścisłość w opisie. Na zdjęciu widać że silnik uruchomiony i brak karty w slocie. Brak ESP jak koledzy wcześniej wspominali, wersja na polski rynek więc cięcie kosztów... Reszta wyposażenia wydaje się być ok. Przebieg do sprawdzenia, o ile prawdziwy to bardzo zacny. Silnik nie myty, trzeba pooglądać z każdej strony, ewentualne wycieki czy też ślady po wycieraniu będzie doskonale widać. Natomiast jak kupisz to komora silnika obowiązkowo do profesjonalnego czyszczenia ?. Jeśli chodzi o dynamikę... no cóż... córka ma Meg II 3D z silnikiem K4M812, jeździ to przyzwoicie, ale 4 liter nie urywa. Trzeba brać pod uwagę że tutaj jest kombi więc sporo cięższe autko.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro jadę oglądać Fluence 1.6 16v 2010 od dealera Renault którego tu wrzucałem ( komentarz kolegi omega), będzie sprawdzany w niezależnym warsztacie jeśli będzie ok. Może sfinalizuję temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.03.2021 o 00:06, GriszaG1 napisał:

Panowie,  nie kupiłem,  cały prawy bok przejechany,  linia drzwi się nie zgadzała. (Podobno koło do rozrządu tego silnika kosztuje 3-4 k, na zamówienie). Zawsze warto sprawdzić w warsztacie przed zakupem. Dzięki za opinie.

Szukam teraz 1.6 100kM  :), najlepiej kombi.

Kompletny rozrząd (razem z kołami) na górę i dół do 1.4 tce kosztuje w granicach 800zł i to oryginał Renault. Do tego jak to stwierdził mechanik który pierwszy raz wymieniał go w takim silniku, "rozrząd bardzo prosty a robota łatwa"

Jakiś niezłych bajek naopowiadali ci w tym warsztacie

Edytowane przez runner
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!