Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Posiadam Fluence'a z 2015r. 1.6 benzyna + gaz 111km - przebieg 115000 K4M

Od zakupu mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku. Mianowicie jak przejadę kilka kilkanaście kilkaset itd kilometrów zgaszę auto wsiądę za np 30 minut nie mogę go odpalić.

Auto zapala i gaśnie - dopiero za którymś razem odpali i trzyma obroty.

Różne próby różne reakcje.

Np wciskam sprzęgło odpalam - czasami odpali normalnie po czym przy kontroli systemów i dużego napisu OK silnik na chwilę traci obroty i wskakuje na normalne jak napis zniknie.

Nie wciskam sprzęgła tylko hamulec auto jest bez biegu. Zapalam normalnie pokazuje się kontrolka OK ale obroty już nie spadają i trzyma obroty  - to zobaczyłem dzisiaj.

Nawet jak odpalam i mam nogę na gazie żeby podtrzymać obroty to auto i tak zgaśnie jak zdejmę nogę z gazu.

Czyszczono mi przepustnicę w Renault i pomogło za 1 razem na pół roku ale za 2 razem już tylko na miesiąc i problem został.

Czy aby to na pewno przepustnica?

Oczywiście jak oddam auto do mechanika problem nie występuje....

Jest to irytujące - po odpaleniu auto jeździ normalnie.

Dla mnie te objawy to jakiś kosmos nie wiem czy oddać auto do Renault skoro i tam niczego nie wymyślili...

Proszę o pomoc albo jakąś wskazówkę może już ktoś tak miał?

 

Dziękuję

Jeszcze jedno.

Czy w tym aucie jest filtr paliwa?

Jeśli tak to gdzie i może tu leży problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, macleodnew napisał:

Posiadam Fluence'a z 2015r. 1.6 benzyna + gaz 111km - przebieg 115000 K4M

Od zakupu mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku.

Zakręć gaz na butli;

   - wszystko wróci do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, CzechuXX napisał:

Papuga :?:

Dlaczego to by miało istotny wpływ na odpalania po krótkim postoju? Skoro i tak za każdym razem odpala na benzynie?

Czujnik położenia wału daje podobne objawy?

:lapka:
REGULAMIN Forum się kłania pkt  5.13 :!: - Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ostatniej wizycie coś mi wspominał o wymianie wtryskiwaczy gazu bo niby obroty falowały ma wolnych. Po czyszczeniu przepustnicy ustało falowanie. Auto jest od nowości na gazie czyli 115000 a instalacja to landi renzo....co radzisz żeby nie dać się naciągnąć na wymianę czegoś co nic nie zmieni przy rozruchu? Nie jest problemem wymienić wtryski jak będzie trzeba tylko czy to aby pomoże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Pojeździłem dziś cały dzień na benzynie z wyłączonym gazem. Reakcja taka sama. Po dłuższej jeździe i kilkunastominutowym postoju oraz próbie odpalenia auto pali i gasnie dopiero za 2 czy 3 razem pali i trzyma obroty....jakies pomysły? Dalej mam sie udac do gazownika bo wstępnie jestem już z nim umówiony na środę....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dystans na benzynie ok 20km zrobiony. 

Kzf mialem ponoc juz zmieniane po ok 60 czy 70 tys jeszcze na gwarancji w Renault. Nie wydaje innych dźwięków jak ponoc przy uszkodzeniu sie dzieje.

Auto gasnie od razu po odpaleniu nie potrzebuje żadnego czasu taki efekt jakby paliwa nie dostawał akurat podczas tego odpalania. Za 2 czy 3 razem odpala i trzyma obroty.

W srode jestem umówiony go gazownika ale nie wiem czy pomoze jeśli zasugeruje mi wymianę wtrysków tu nie chodzi o koszta ale o wymianę wszystkiego co i tak nie przedłoży się na wyeliminowanie usterki.

Co radzicie? Jechac do tego gazownika albo dac auto do serwisu Renault?

Które wtryski u schyłku życia benzyna czy gaz?

Edytowane przez macleodnew
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, macleodnew napisał:

Które wtryski u schyłku życia benzyna czy gaz?

Gaz

Możesz spróbować zrobić >100km na benzynie żeby korekty długoterminowe się poprawiły. Jeśli dalej będzie źle odpalał to możesz wykluczyć gaz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest Twój problem.

Ale jeśli masz MEDy to są przy tym przebiegu po prostu zużyte. 

Prawdopodobnie możesz je zamienić na polskie wtryskiwacze, które są o wiele tańsze, robią większe przebiegi i przede wszystkim cichsze. Jak gazownika powie, że się nie da bez sprawdzenia wersji sterownika to po prostu się nie zna.

 

Skąd jesteś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!