Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Temperatura powietrza zasysanego


Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 27.05.2021 o 08:29, aspiezak napisał:

 - a po półgodzinnej trasie różnica wzrasta do ponad 40 stopni

   (np. wczoraj temperatura zew. 21 stopni, temperatura powietrza zasysanego 68 stopni).

 

2 godziny temu, aniewa napisał:

To chyba nic nadzwyczajnego, według mnie wartości do przyjęcia zwłaszcza podczas jazdy np. w korku.

Dane są z trasy,  a nie przy jeździe w korku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, aniewa napisał:

Wydaje mi się, że wyprzedzenie zapłonu może wynosić nawet ponad 49 0 a @jabrze pisze o kącie przesunięcia koła KZFR które ma właśnie taki zakres. 

Tak, ale to jest silnik wolnossący.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, porównywałem jakiś czas temu temperaturę w identycznej Megance jak moja i również temperatura różniła się znacząco od tej atmosferycznej. Zwątpiłem już co to może być. Byłem w kilku miejscach na różnego rodzaju diagnostykach i zawsze słyszę: "nie ma się czego przyczepić...". Przeczytałem wszystko jeszcze raz i już nie mam pojęcia o co w tym wszystkim chodzi. Niby pierdoła a irytuję. Nie czepiałbym się gdyby tak było od początku. 

Serwisuję auto co 10-11 tysięcy kilometrów. Olej (Valvoline), filtry, serwis instalacji gazowej (filtry, kalibracja). Co trzecią wymianę wymieniam świece (Oryginalne). Jakiś czas temu wymieniłem 2 poduszki silnika (tą przy rozrządzie i tą w kształcie lizaka) bo z racji przebiegu pomyślałem, że może to pomóc. No niestety. Auto jak mrowiło na jałowym tak dalej mrowi. Jeśli chodzi o spalanie to na gazie w granicach 10-12 litrów (tankowanie na max. ok 46 litrów gazu i przejeżdżam na tym 400-450 km w zależności od trasy). Miałem kiedyś problem z mocą ale okazało się, że miałem pękniętą gumkę na MAP sensorze i źle zbierało wartości. Ale po wymianie oringu problem ustąpił. A powiedzcie mi czy "lewe" powietrze może robić takie rzeczy? Przy niskich temperaturach jakiś czas temu silnik zaczął mi "gwizdać" wraz z rosnącymi obrotami do mniej więcej 3 tys. obrotów po czym ucicha. Oczywiście jak byłem u mechanika to samochód rozgrzany i gwizdania nie ma. Może to jest jakoś powiązane ze sobą? Może jakoś zasysa gorące powietrze spod maski?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Należy udać  się do  elektryka  samochodowego;

  - celem sprawdzenia okablowania od czujnika do modułu sterującego,

  - zweryfikować zwarcia do masy  oraz  przewodzenie dla każdego przewodu do  wtyczki modułu sterującego,

Wzrost nadmierny temperatury na czujniku ;

  - to sygnał do zmniejszenie dawki paliwa przez ecu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!