Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Męska pomoc, depresja z Meganką.


Renia08

Rekomendowane odpowiedzi

Przy 1100 jest mało co słyszalny, ale przy 2100 jest wyrazisty, może to tłumik drgań albo urwany jakiś zaczep.

Z rzeczy co wymieniłeś widać wszystkie są ważne a co ważniejsze musisz sam ocenić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przesłuchałem Twoje nagranie na słuchawkach i z głośnością na max. Powiem Ci, że rzeczywiście jest głośno, ale nie słychać poza buczeniem innych niepokojących dźwięków. Moim zdaniem, spróbuj zmienić końcowy narazie, a jak nie, to polecam ci kupić kawałek maty butylowej, trochę pianki kauczukowej i wykleić wannę w bagażniku w miejscu gdzie jest tłumik. Sam tak zrobiłem i efekt jest zadowalający :) 

Z innej beczki to przypomniało mi się, że w poprzednim samochodzie też miałem problem z buczeniem. Finalnie po wymianie dwóch różnych zestawów tłumików, okazało się, że poprzedni właściciel postanowił pozbyć się wkładu katalizatora i zostawić pustą puszkę. Może w Twojej Meganie kat też się już rozpadł i stąd jest tak głośno?

Edytowane przez MichalVTS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce nawet myśleć o tym, że się kat rozpadł. Kolejne 1000zl nie moje będzie... w planach miałem kupić gruby filc z 2cm i wlozyc na cały bagażnik. Gdy stoję za autem i ktoś dodaje gazu na obrotach których opisałem, to jak łapie za tłumik to aż się w nim kotłuje, cały drży i masakrycznie buczy, jak przyspieszam to w pewnym zakresie obrotów słychać taki metaliczny dźwięk. Więc raczej dwa tłumiki na złom. 214tyś wytrzymały. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I glośniejsze. Nie wiem, dzisiaj po pracy zostawiłem auto na parkingu o 19. Po 21 odpalilem jak zawsze i już problemy zniknęły. Zero szarpania zero wibracji, i lepsze przyspieszenie. Rani odpale i znowu będzie się wszystko trzęsło. I weźmie tu bierzcie się za wymiany czegoś jak niewiadomo co jest przyczyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Renia08 a sondę lambda sprawdzałeś? Ja w swojej M3 też miałem problem z szarpaniem i nierówną praca silnika i okazało się że sonda padła. Po wymianie samochód dostał nowego życia. Może Twoja też już niedomaga. Błędów może nie wykazywać, ale parametry pracy mieć już lipne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja słyszę, faktycznie zaczyna buczeć, ale skoro to występuje tylko przy tych danych obrotach to w czym problem jak biegi wrzucasz/redukujesz przy innych obrotach, a te są tak " przelotowe", że tego buczenia jest tylko troszeczkę. Kurdę Ja serwisowałem auto u dwóch mechaników ( trzech ale jeden tylko zmieniał mi olej i tarcze, i nie ma działalności to nie polecę chłopa) więc jak chcesz to uderz na priv. Rób to co najważniejsze, i przy tym najtańsze 


No i na miłość boską nie jeździj z rezerwą ... 

Edytowane przez czik3n
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rezerwa to się świeci całe życie bo mam emulator zwalony. Ktoś pisał na forum, że sondy działają poprawnie, a tą drugą jak nie wali błędami to mam się nie przełomować. 

Tarcze zamówione SNR+ klocki TRW z polecenia chłopaków na forum. 

Co do tłumika to wkurza przy każdej predkosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no buczy faktycznie :D. W mojej tego nie było, i z tego co wiem nie ma, a przebieg 10k mniejszy. Weź auto na podnośnik hydrauliczny z kimś w środku niech utrzymuje takie obroty i szukajcie, może faktycznie któraś pucha od tłumika o coś wali, albo już pusty kat. Choć to dziwne bo Ja latałem dużo autostradami i czasami az po zgaszeniu było strasznie słychać trzaski z wydechu i wszystko jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega @czik3n dobrze Ci radzi. Sprawdź w okolicy czy któryś warsztat udostępnia stanowisko na godziny i pooglądaj wydech od spodu w momencie jak ktoś będzie gazował. Słuchając z wewnątrz to wróżenie z fusów. Może rzeczywiście któryś zaczep się urwał, i przez to któreś połączenie się rozszczelniło, albo któraś pucha jest wypalona.

 

19 godzin temu, Renia08 napisał:

w planach miałem kupić gruby filc z 2cm i wlozyc na cały bagażnik.

 

Filc sobie odpuść. Nasze megany mają tendencję do zbierania wody do bagażnika przez różne zakamarki i filc będzie tą wodę chłoną a potem śmierdział zgnilizną. Zainwestuj nieco w piankę kauczukową. Taka 9mm z matą butylową zrobi lepszą robotę niż 5cm filcu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam butlę z gazem więc plastikowej rynienki nie wyłoże. Zostaje mi tylko położenie czegoś w całości na powierzchni całego bagażnika i przykrycie fabryczna matą, dlatego myślę o filcu, albo jakiejś gąbce. Wody w bagażniku nigdy nie miałemz wszędzie sucho. Gdy złapie za tłumik końcowy i trzepie to nic się nie telepie jest miękki i o nic nie obija. 

Możliwe, że kołoo pasowe tak woada w rezonansu? Szukam najbliższej sciezki ro problemu haha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...