Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Naprawa po stłuczce


Rekomendowane odpowiedzi

Hej, 

 

Mam Megane 3 hatchback 1.5 diesel z 2013 r.  w wersji Buisness Berlin, koloru gris cassiopée 

 

Ostatnio zdążyła mi się sytuacja w, której moja dziewczyna uderzyła w tył innego auta.  Wystrzeliły poduszki kierowcy i pasażera Szyba rozbita zderzak do wymiany na domiar złego nie chce odpalić (zakładam, że czujnik Uderzeniowy) ale nie mam za dużo doświadczenia w temacie więc nie wiem + nie mogę go coś zlokalizować a co dopiero naprawić. "obrażenia" są dosyć duże więc zawołałem mechanika do tematu, który za samą robociznę bez części chciał 4tyś. Pomyślałem więc, że mógłbym sam zamówić i wymienić niektóre rzeczy np zderzak belkę lampę itp. Myślę, że dam radę Chciałbym prosić was o pomoc w temacie. Odesłać do instrukcji które powiedzą co i jak może ktoś z was ma jakieś części na sprzedaż do tego modelu. oraz o waszą opinie na ten temat czy warto się z tym babrać. 

 

Zakładam, że to ta belka się tak pokaźnie wygięła i można ją bez jakiegoś większego problemu wymienić. 

Co do szyby i konsoli chce kupić używkę i niech się tym już zajmie ktoś inny. 

Zrzut ekranu 2021-08-16 180607.png

Zrzut ekranu 2021-08-16 180621.png

Zrzut ekranu 2021-08-16 180633.png

Zrzut ekranu 2021-08-16 180650.png

Zrzut ekranu 2021-08-16 180702.png

Zrzut ekranu 2021-08-16 180714.png

Zrzut ekranu 2021-08-16 180730.png

InkedZrzut ekranu 2021-08-16 180543_LI.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz zdjąć zderzak i ocenić straty. Tanio nie będzie bo to polift.

Żeby odpalić musisz skasować błędy clipem.

Później wymieniasz zwijacze pasów, poduszki, sensor airbag resetujesz.

Szybę kup nową, szkoda czasu i roboty, żeby wstawiać starą i porysowaną.