Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II - Tricks & Tips


Rekomendowane odpowiedzi

OK. rozumiem, więc może też mam hands free tylko system jest jakoś nie aktywny. Tylko czy przy tym systemie na klamce nie powinny byc jakieś przyciski?? U mnie nie ma.

 

A wracając do domykania szyb. Ta z prawej strony się nie reaguje, czy problem polega na:

- nie przyuczonej szybie (próbowałem ale może źle)

- ta wersja samochodu nie ma opcji domykania szyby z prawej strony.

 

żeby jeszczebyło jasne domyka tylko szybe kierowcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. rozumiem, więc może też mam hands free tylko system jest jakoś nie aktywny.
Nie. Jeśli na klamkach nie masz przycisków, to i HF nie masz. Natomiast pod klamką chyba zawsze jest w blasze otwór, w którym albo jest czujnik albo tylko czarna zaślepka. Ty masz zaślepkę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamykanie szyb przez kartę i nie tylko.

1. Podwójne przyciśnięcie zamknięcia auta na karcie zamyka automatycznie wszystkie szyby z przodu i z tyłu

2. Zrobienie tego samego na przyciskach w drzwiach daje taki sam efekt. A nawet przycisk na bagażniku też zamyka wszystkie szyby

Wczoraj próbowałem u dziadka w Megance takie coś zrobić i dalej nic nie działa, próbowałem także programować szyby, czyli przytrzymanie przycisku zamykania szyb na ok 10sek. w stanie spoczynku, przy włączonej stacyjce i po odpaleniu i nic, szyba jak się nie zamyka tak się nie zamyka, zamyka się tylko szyba kierowcy. Ten typ tak ma? Bo już sam nie wiem co zrobić :-?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wracając do domykania szyb. Ta z prawej strony się nie reaguje, czy problem polega na:

- nie przyuczonej szybie (próbowałem ale może źle)

- ta wersja samochodu nie ma opcji domykania szyby z prawej strony.

 

żeby jeszczebyło jasne domyka tylko szybe kierowcy

 

Tak to jakiś żąbojad wymyślił mam to samo, prawa strona nie posiada tej funkcji FABRYCZNIE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym właśnie polega różnica między impulsowym sterowaniem, a zwykłym. Zwykłe ma funkcję domykania szyby drzwi (przez podwójne naciśniecie na karcie lub klamce) tylko od strony kierowcy, a impulsowe wszystkich szyb.

 

Nie da się nic "przyuczyć", bo sterowanie silnikiem zwyczajnie się różni w obu wersjach.

To "przyuczenie" pomaga tylko na rozprogramowanie spowodowane odłączeniem wtyczki, bądź całego akumulatora - objaw: drzwi się otwierają/zamykają 'skokowo' po każdorazowym naciśnięciu przycisku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z oświetleniem a mianowicie gdy światła są włączone oraz automatyczne ich zapalanie to po dłuższym postoju gdy otwieram auto zapalają się. Ale gdy nie wsiądę i zamknę auto ponownie świecą nadal aż do wyładowania akumulatora. Podobna sytuacja, ale dużo gorsza, jest wtedy gdy zamykam auto wysiadając – światła były włączone, gasną podczas wysiadania z auta (otwarcie drzwi ) następnie zamykam auto klik na pilocie auto zamknięte. Stoi pod pracą 8h nie otwierając go z pilota sprawdzam czy jest zamknięte. Ciągnie za obie klamki auto nadal zamknięte światła się nie świecą ale gdy sprawdzę czy zamknięty jest bagażnik światła zapalają się i świecą do rozładowania aku. Wiec martwię się tym że ktoś ktoś może zrobić mi psikusa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyłaczenie pikania niezapiętych pasów.

1. Rozłączenie przewodu idącego z gniazda pasa

lub

2. - Odkręcienie 2 srubek w gnieżdzie pasa

- Zdjęcie tej przykręcanej części

- Nałożenie cienkiej rurki igielitowej na jeden ze styków, tak by na stałe był

rozłączony (wtedy bez względu czy pasy są zapete czy nie nie ma ostrzeżenia

niezapiętych pasów)

 

Wydaje mi się coś że poduszka pow. współpracuje z pasami..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Niestety nic nie znalazłem w interesującym mnie temacie (albo kiepsko szukałem :) ) Czy da się samemu zmienić przebieg do inspekcji (serwisu) czy trzeba do tego użyć CLIP`a? Z góry dziękuję za odpowiedzi i ewentulanie przepraszam jeżeli było już na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!