Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Recommended Posts

Witam wszystkich użytkowników forum 

Mam na imię Łukasz po 40-stce. Żonie spodobał się megane coupe więc takiego szukam. Umówiłem się ze sprzedawcą na oględziny pojazdu. Bardzo bym prosił Was o pomoc w ocenie tego egzemplarza. 

[url=https://www.olx.pl/d/oferta/megane-gt-220rs-sport-CID5-IDLB0wa.html#a08c78dcf6[/url]

Samochód sprowadzony z Niemiec listopad 2020. Uszkodzony zderzak ( używany nie malowany - widoczne zarysowania ), lampa ( kupiona nowa ) i lewy błotnik (używany nie malowany). Maska nie ruszona. Na siedzeniu pasażera widoczne uszkodzenie wielkości grochu - jakby przytopione jednak dziury nie ma.  Zdjęcia uszkodzeń i części posiada sprzedający. Potwierdzony przebieg. Drugi komplet kół 18". Świeżo po serwisie olejowym.  Siedzenie kierowcy w stanie bardzo dobrym, opony zmienione na nowe jak sprowadził - przebieg 12 tkm. Ogólnie sprzedający bardzo miły. Jest to jego prywatny samochód nie ściągnięty na handel. 

VIN VF1DZ1W0H55898348

[url=https://carinfo.kiev.ua/cars/vin/renault/vin_check?su=vw5caezw5jzp[/url]

Wiem, że mało czasu na Wasze spostrzeżenia co do ofert. Jednak mam nadzieję, że chociaż jakaś się pojawi. 

Na ostatnim zdjęciu widać drugi zestaw felg. 

Może ktoś zauważy nadmierne zużycie np. kierownicy itp. 

Pozdrawiam 

Łukasz

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

11.jpg

10.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Żona ma gust :D

Na mój wzrok to fotki za małe, aby coś dojrzeć. Tak wizualnie ładnie się prezentuje.

Skoro zderzak, lampa i błotnik to czyżby lewa była bita. Należałoby się przyjrzeć temu.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedzi. Zdjęcia z Niemiec ma jak jest załadowany na lawecie. Poduchy nie były odpalone. Tak o tym tez mówił że znaczek srebrny na masce jest wyszczerbiony i brak GT.  Jutro jadę oglądać i na ścieżkę diagnostyczną go wezmę. Czy to jest ten sam silnik 2.0 16V TCe 180KM F4Rt  - tylko zmodyfikowany programowo, ewentualnie osprzętowo ??  Wiem że silniki tej serii F4R mają bardzo dobra opinię. Obawiam się czy ma Polskie drogi nie będzie za sztywny. Na co szczególnie zwrócić uwagę ??  Żonka chciała po prosty megane coupe z uwagi na przebiegi 10 tkm rocznie diesel odpadły. Zainteresowany byłem 1.4 Tce - dobre opinie- niestety produkowane tylko do 2011 roku. 1.2 Tce nie ma zbyt pochlebnych opinii. Ten GT220 to przypadek i żonka nawet nie wie co to GT220 ma być po prostu coupe a silnik jej obojętny. Trochę nadszarpnięty budżet. jednak takich wersji jest mało. Pewnie nie ma monitora RS w nawigacji - w rozkodowanym winie nie widzę. Czy koszt utrzymania GT220 będzie o wiele wyższy niż zwykłej wersji 1,4 Tce - pomijając koszt paliwa ?

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co, oczywiście pewności nie mam, ale wygląda na moje oko po tych zdjęciach, że był uderzony z lewej strony. Wygląda, że ktoś ściągał i zakładał poszycie fotela kierowcy. Też nie podobają mi się też zegary, bo wygląda, ze były wyciągane, tylko po co? Zapytaj się handlarza, czy zgodzi Ci się na sprawdzenie samochodu w ASO. Chyba, ze nie przeszkadza Ci jeździć bitym, ale to gwarantuje problemy z prowadzeniem, że o kłopotach elektryki nie wspomnę. A w ogóle jak rozważasz silnik TCe 180KM to będzie to zdecydowanie lepszy wybór niż 1,4

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Drogo i jak dla kobiety to slaby zakup , droga zabawka , ryzykowne 

Auto wymaga męskiego ogarnięcia ilość KM i nm i ilości s do 100km/h robi robotę.

Sztywno będzie i to jak każda dziura nierówności asfaltowe będą wyczuwalne.

Podatność na zrywanie przegubów wewnętrznych i średnie spalanie w granicach 15 l  PB będzie bez gazu bolało po kieszeni.

Silnik F4RT z osprzętem od RS jeżeli to prawda wersja GT220 tak miała.

Albo powłoka albo tłusto wysmarowany lakier żeby skazy nie było , czarny ciężki do ogarnięcia a po kilku myc bądź dobra aktywna piana wyjdzie czy wart uwagi wizualnie jak na zdjęciach.

Widać auta z tym silnikiem drożeją i drożeją , ciekawe jak z popytem za taka kasę :) ale jak teraz będą tylko elektryki to co poradzić.

 

 

Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Refild napisał:

średnie spalanie w granicach 15 l  PB będzie bez gazu bolało po kieszeni.

No nie przesadzaj. 10 w mieście bez klimy spokojnie do ogarnięcia. No ale wiadomo, że jak ciężka noga to 20 nie jest problemem w T.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, CzechuXX napisał:

No nie przesadzaj. 10 w mieście bez klimy spokojnie do ogarnięcia. No ale wiadomo, że jak ciężka noga to 20 nie jest problemem w T.

Chciałbym to zobaczyć chyba jak maluchem od świateł do świateł  :) poza tym Tce 180 to nie GT220 :) dlatego te auta maja małe przebiegi bo dużo pala i ludzie nimi na zachodzie do pracy nie jeżdżą .

W Polsce ludzie maja LPG często widać na stacjach znanej osoby jak poszerzają furki doładowane pod dystrybutor z gazem.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, omega napisał:

Wiesz co, oczywiście pewności nie mam, ale wygląda na moje oko po tych zdjęciach, że był uderzony z lewej strony. Wygląda, że ktoś ściągał i zakładał poszycie fotela kierowcy. Też nie podobają mi się też zegary, bo wygląda, ze były wyciągane, tylko po co? Zapytaj się handlarza, czy zgodzi Ci się na sprawdzenie samochodu w ASO. Chyba, ze nie przeszkadza Ci jeździć bitym, ale to gwarantuje problemy z prowadzeniem, że o kłopotach elektryki nie wspomnę. A w ogóle jak rozważasz silnik TCe 180KM to będzie to zdecydowanie lepszy wybór niż 1,4

Masz Rację z fotelem i zacząłem szukać jak w innych i wyglądają jak na załączonym zdjęciu. Są to zdjęcia samochodu z Polskiego salonu bezwypadkowego. Wyglądają podobnie jednak te z moich zdjęciach. Jednak przyjrzę się temu uważniej na miejscu. Dziękuję za zwrócenie uwagi. 

Piszesz że Tce 180KM lepsze od 1,4 czy to znaczy że lepszy jest od GT220 ?

image (1).jpg

image.jpg

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moja żona jeździła gt220 kombi do pracy ze dwa lata i super wspomina to auto.

Ja bym kupił drugi raz bez zastanowienia.

Tu masz film ze średniego spalania z dłuższego dystansu.

 

 

1.4 tce omijaj szerokim łukiem, chyba że lubisz emocje (używane silniki kosztują od 8 do 10 tys zł i tylko kwestia czasu kiedy się wysypie).

1.4 tce za chwilę będą tańsze niż 1.5 dCi :-)

 

Gt220 cały czas drożeją, więc to plus.

Zawieszenie twarde, to jest prawda i nie ma tu przesady. Jak masz równe drogi to będziesz zadowolony, w przeciwnym razie dogaduj rabaty z lokalnym dentystą :-)

 

Tce 180 i GT220 to inne silniki. Ten z gt220 to silnik z rs-a z obniżoną mocą.

Edytowane przez meganecoupe02
  • Like 1
  • +1 1
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, Refild napisał:

Chciałbym to zobaczyć chyba jak maluchem od świateł do świateł  :) poza tym Tce 180 to nie GT220 :) dlatego te auta maja małe przebiegi bo dużo pala i ludzie nimi na zachodzie do pracy nie jeżdżą .

W Polsce ludzie maja LPG często widać na stacjach znanej osoby jak poszerzają furki doładowane pod dystrybutor z gazem.

W czym jest aż taka różnica ? To tylko 40KM 

Powiem tak. Jak się okaże, że ten egzemplarz jest w stanie nienaruszonym to nie będę patrzył na koszty utrzymania (Paliwo). Gdyby żona była przedstawicielem to wtedy bym się zastanowił.  

Do najbliższego ASO będę miał 60 km, mam nadzieję sprzedawca zgodzi się podjechać.  

Edytowane przez Jawor13
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Refild napisał:

Chciałbym to zobaczyć chyba jak maluchem od świateł do świateł  

Jeśli masz ochotę to zrobię Ci zdjęcie za jakieś 100km. Na razie mam od skasowania zrobione około 50km, a na średnim 8.5l/100. Ale tutaj przyznam, że robiłem "trasę" z jednego końca Gdańska na drugi nie stojąc w żadnym korku. 

 

11 godzin temu, meganecoupe02 napisał:

Tce 180 i GT220 to inne silniki. 

Silniki te same. Osprzęt inny. Ze 180 możesz zrobić 260+ na osprzęcie z RSa.

 

11 godzin temu, Jawor13 napisał:

W czym jest aż taka różnica ? To tylko 40KM 

Większe turbo, większe jego chłodzenie .

WG danych technicznych spalanie w GT jest mniejsze niż w 180KM.  

Link to postu
Udostępnij na innych stronach
41 minut temu, CzechuXX napisał:

Silniki te same. Osprzęt inny. Ze 180 możesz zrobić 260+ na osprzęcie z RSa.

Silniki mają inne oznaczenie. W gt220 jest F4R 874 jeżeli dobrze pamiętam.

Osprzęt też jest inny.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach
40 minut temu, meganecoupe02 napisał:

Silniki mają inne oznaczenie.

Owszem. Ale w tym wypadku F4R jest silnikiem, a numery to osprzęt. Obydwa mają te same parametry. Wiem, że występowały też inne generacje F4R ale tutaj rozmawiamy o jednej.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!