Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

12 minut temu, henek14 napisał:

U mnie jest ABS i ESP

Znaczy do tej pory miałeś :-D Co teraz masz to nie wiesz dopóki nie połączysz się z pompą. Świeci komunikat o usterce to pewnie obie rzeczy nie działają. 

Jak masz czym to wyłącz w liczniku obecność ESP, może przynajmniej komunikat zniknie. 

Najlepiej by było reklamować naprawę. Rozumiem, że sam wyjąłeś pompę i wysłałeś do regeneracji? Ciężko będzie o reklamację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, sam ja wyciagalem i wysłałem do regeneracji. Teraz zrobi to warsztat ze względu na brak wolnego czasu u mnie. 

Miałbyś jakiś pomysł jak to ugryźć? Bo moja linia jest taka, że jakoś musiałem przed wysyłką odczytać kody błędów ze sterownika ABS, natomiast teraz po ich naprawie występuje brak komunikacji z nią.

Ogólnie pracownik tej firmy mówił że sterownika nie ruszali więc to nie ich wina. Ale coś się wydarzyło bo nie idzie się połączyć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym próbujesz się połączyć z pompą? Moje pomysły się wyczerpały. Gdybyś miał drugą pompę do podłączenia to można by sprawdzić czy to wina instalacji samochodu czy sterownika pompy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Launchem bez problemu przed ich naprawą łączyłem się kilkukrotnie. 

Po ich naprawie ani tym Launchem ani jakimś co tam mieli dostępne w warsztacie. 

Co do podłączenia to chyba wszystko sprawdzone - piny, bezpieczniki..

Odnoście - jakbym podłączył drugą jakąś pompę to musiałbym odłączyć te wszystkie moduły gdzie jest przypisany licznik by nie przepisało mi z tej nie wiadomej pompy? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piny i gniazda sprawdzone, nic nie widać by było wygięte. 

Dodam jeszcze, że u mnie ta wtyczka z wiązką kabli jest w dwóch częściach tak jakby. Czyli czarna pokrywka z żółtą dźwignią która zachacza się u dołu i zakrywa kable - oddziela się od pozostałej części wiązki. Wiem, że ta żółta dźwigienka opuszcza "rygle", które dociągają wiązkę do pompy - jakoś sobie radzę przytrzymując ją by nie odskakiwała i domykam żółtą dźwigienką do końca tak, że widać jak dochodzi do końca i jest równolegle dociśnięta po całej jej długości. 

Zdjęcie pinow z pompy ABS

 

IMG_20220203_142532.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, problem już rozwiązany. Przyczyną było nie wiadomo jak i przez co uszkodzony sterownik i przez to brak komunikacji. Po odesłaniu firma poinformowała mnie, że taka naprawa sporo wyniesie, ale ze oddałem ją wcześniej do nich na regeneracje to mi to zrobią. Finalnie pompa nie ma żadnych błędów i działa jak należy.

Dzieki za zaangażowanie! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!