Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Należałoby sprawdzić same kolumny jak się przekręcają po wyczepieniu końcówek drążków bez obciążenia. Po obciążeniu jest trudniej do sprawdzenia, że względu na tarcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może to być przez nie właściwe końcówki drążków?

razem z nowa przekładnią były dołączone końcówki, niby TRW ale do końcówkę które miałem w starej przekładni od tej samej firmy wyglądały zgoła odmiennie 

mną kapslu tej końcówki był numer 19231

Edytowane przez Jasiekkokoszko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Jasiekkokoszko napisał:

A może to być przez nie właściwe końcówki drążków?

Zadaj sobie pytanie jak Ci zrobiono geometrię?

Jesteś pewien, że zastosowana przekładnia jest do Twojego samochodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze geometria zrobiona jest, na laserowej maszynie 3D, przy jeździe na wprost kierownica idealnie prosto nic nie ściąga samochód trzyma tor jazdy.

Na fakturze za przekładnię mam numer oem  490010024r, była dobierana po vinie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakład zrealizował usługę za którą Ty zapłaciłeś więc masz prawo do jej reklamacji. Nie ma na co czekać. Dziwne, że po takiej naprawie mechanik nie jechał tym samochodem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czyli praktycznie o cały obrót kierownicą. Wypadało by rozłączyć na krzyżaku w kabinie, ustawić kąt na zero i ponownie połączyć na krzyżaku. Oczywiście przy kołach ustawionych na wprost.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Jasiekkokoszko napisał:

.Myślicie ze to rzeczywiście to może być przyczyna?

Wszystko na to wskazuje.

Kolega dobrze podpowiada tylko przed rozłączeniem krzyżaka ustaw koła na prosto.

Ostatnio wymieniałem taśmę w Yarisie i z ciekawości sprawdziłem ile jest zapasu. Po zdjęciu zrobiłem ponad 3,5 obrotu do pełnego zwinięcia. Może w M3 jest podobnie skoro brak błędu poduszki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!